Версия за печат

00233-2018-0057

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 84 от дата 24.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул.Княгиня Мария Луиза №110, За: Митко Йорданов, България 1233, София, Тел.: 02 9323105, E-mail: m.jordanov@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Механизирано подновяване на железния път от км. 18+742 до км. 23+503 в междугарието Владая - Драгичево с материали 2-ра употреба тип 49 на Възложителя

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Поръчката включва изпълнението на следните дейности: Етап I - изготвяне на работен проект; Етап II - изпълнение на СМР; Необходимо е изпълнението на следните дейности: СМР по долно и горно строене в участъка - Изсичане на храсти, клони и единични дървета в сервитута на железния път за откриване на габарит и осигуряване на видимост - 22850 м2 - Линейни изкопи в земни почви за полагане на ЕКТ 200 х 50 с натоварване на транспорт – механизирано-400 м3 - Механизиран демонтаж и натоварване от междугарието на съществуващ железен път тип 49 кг/м от км. 18+742 (НС №1 в гара Владая) до км. 23+503 (НС №2 в гара Драгичево)- 4761м - Превоз на стар железен път тип 49 на дървени траверси от обекта до площадка в гара Перник разпределителна с работен влак до 20 км пълно/празно- 1283,82 т. - Разтоварване и пълно разкомплетоване и стифиране на стар железен път тип 49- 4761м - Транспорт на нов железен път с релси тип 49 - втора употреба, нови дървени траверси и еластично скрепление SKL-12 от площадка в гара Перник разпределителна до обекта до 20 км - пълно/празно- 215,72т - Полагане на нов железен път - 4 761м - Укрепване на жел.път - след полагане- 4 761 м - Механизирана пресявка на баластовата призма без извозване на отсевки с разстилане и подравняване в границите на сервитута-3211 м - Механизирана пресявка на баластовата призма с извозване на отсевки и разтилане в границите на сервитута-1550 м - Направа на 1-ва нивелация механизирано-4761 м - Направа на 2-ра нивелация механизирано- 4761м - Направа на 3-та нивелация – механизирано-4761м СМР по съществуващи съоръжения; Материали за част железен път - Релси тип 49 -окачествени като годни - втора употреба - Задължение на Възложителя -Готови релсови звена втора употреба т.49 на стоманобетонови траверси Ст-6 с безподложно еластично скрепление SKL- 14, 1720 бр/км без отвори в релсовите краища – 159 бр. - Задължение на Възложителя Нови дървени траверси нормални букови – 1408 бр. Еластично скрепление SKL-12 /СЕ-1/ за дървени траверси (1720 бр./км) – 5632 комплект. Баласт за жп линии - 6000 м3 Подложка каучукова малка за дървени тр.- 2816 бр Болт за сдвоени джонтови траверси 24 х 560 мм якост 5,6 - 46 бр Доставка и монтаж на изолиран лепен настав – 10 бр Част Контактна мрежа Демонтажни работи -Демонтаж на ЖБ стълб- 52бр. -Демонтаж анкерна котва -5бр. -Демонтаж обтяжка на котва- 8бр. -Демонтаж на средна анкеровка- 2бр. -Демонтаж на разединител-1бр. -Демонтаж на моторно захранване на разединител-1бр. -Демонтаж на еднопътни конзоли-52бр. -Демонтаж на хамути и заземления за ЖБ стълб-52бр. - Демонтаж на ел връзки разединител КП-2бр. - Демонтаж на КУ-3бр. - Разрушаване на жб стълбове-52бр. Монтажни работи - Трасиране на нови стълбове-52бр. - Направа фундамент тип Ф"С" за БМК 3,7/11-52бр. - Изправяне на стълб БМК 3,7/11 -52бр. - Направа на анкърна котва тип КИА-5бр. - Доставка и монтаж единична обтяжка на стълб-8бр. - Предпазни огради за изкоп-57бр. - Водочерпене от изкопи-2 м3 - Извозване на изкопна земна маса-5 м3 - Минизиране и боядисване на ж.р.стълбовете-1бр - Рехабилитация на фундаменти на жр стълбове-1бр - Табели "Високо напрежение ! Опасно за живота! Не се качвай " и номериране и датиране на стълбове-99бр. - Монтаж на съществуващи еднопътни конзоли-52бр - Монтаж на съществуващи хамути и заземления на ЖБ стълбове-52бр - Монтаж на разединител (без доставка на материал)-1бр - Монтаж на моторно захранване на разединител (без доставка на материал)-1бр - Монтаж на ел връзки разединител КП (без доставка на материала)-2бр - Регула въздушни междини със секциониране-2бр - Регула въздушни междини без секциониране-4бр - Монтаж на средна анкеровка-2бр -Прехвърляне на КУ-3бр - Регула на КУ-3бр

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е обособен в обособени позиции, тъй като всички дейности, включени в количествената сметка са взаимосвързани и разделянето им е нецелесъобразно, тъй като ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост се избягват тези рискове и се дава възможност участниците, респ. бъдещият изпълнител максимално да съобразят и осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнението й в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на строителството.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2700023.9 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Прогнозната стойност за цялата обществена поръчка е в размер на 2 700 023.90 лева без ДДС и включва непредвидени разходи в размер на 240 456.72 лева без ДДС представляващи 5% от стойността на Етап ІІ- изпълнение на СМР. https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPqbGRw95czryQ%3d%3d

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

24.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Красимир Христов Папукчийски

VIII.2) Длъжност

Генерален директор