Версия за печат

00530-2018-0063

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РЦУ-101 от дата 24.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: З. Ангелов, България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, дезифектанти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО в три обособени позиции.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществената поръчка е периодична доставка на материали за хигиенни нужди за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО по видове и количества, описани в приложение към Техническите спецификации. Посочените количества са прогнозни за всяка от структурите. В срока на изпълнение на договора всяка от структурите може да заявява по-голямо или по-малко количество от определен вид артикул за сметка на друг - предвиден за същата структура, при съобразяване с максимално допустимата стойност на договора за съответната структура. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано от подписване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по съответната обособена позиция в рамките на този срок. Периодичните заявки се осъществяват в срок до 5 работни дни, считано от датата на получаване на писмена заявка по факс или електронна поща на посочени от изпълнителя номер и/или електронен адрес. За всяка доставка ще се подписва двустранен приемо-предавателен протокол. В случай, че след приемането на доставените стоки Възложителят или определеното за координатор по изпълнението на договора лице открият недостатъци, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед, изпълнителят е длъжен да ги отстранява за своя сметка в срок от 3 /три/ работни дни от датата на писменото му уведомяване за недостатъците.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 107500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно общата прогнозна стойност на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане от възложителя - НАП през 2018 г. в размер на 206 190.00 лв., настоящата поръчка попада в обхвата по чл. 20, ал. 2 от ЗОП, предвид което за възлагането й следва да бъде проведено публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Описаните в приложението към техническите спецификации количества са прогнозни за всяка от структурите. В срока на изпълнение на договора всяка от структурите може да заявява по-голямо или по-малко количество от определен вид артикул за сметка на друг - предвиден за същата структура, при съобразяване с максимално допустимата стойност на договора за съответната структура. Предметът на поръчката е разпределн в три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – „Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО“ – представляваща „запазена поръчка“ по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обособена позиция № 2 – „Доставка на големи и малки пликове за смет от полиетилен за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО“ – представляваща „запазена поръчка“ по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обособена позиция № 3 – „Доставка на материали за хигиенни нужди за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО“.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

24.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Гавраил Борисов Забуртов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП.