00530-2018-0063
Технически редакции | ||
24.07.2018 15:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
24.07.2018 15:55 ч. : | 24/07/2018 15:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.07.2018 15:55 ч. : | 24/07/2018 15:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: З. Ангелов, България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, дезифектанти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО в три обособени позиции.
Предмет на настоящата обществената поръчка е периодична доставка на материали за хигиенни нужди за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО по видове и количества, описани в приложение към Техническите спецификации. Посочените количества са прогнозни за всяка от структурите. В срока на изпълнение на договора всяка от структурите може да заявява по-голямо или по-малко количество от определен вид артикул за сметка на друг - предвиден за същата структура, при съобразяване с максимално допустимата стойност на договора за съответната структура. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано от подписване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по съответната обособена позиция в рамките на този срок. Периодичните заявки се осъществяват в срок до 5 работни дни, считано от датата на получаване на писмена заявка по факс или електронна поща на посочени от изпълнителя номер и/или електронен адрес. За всяка доставка ще се подписва двустранен приемо-предавателен протокол. В случай, че след приемането на доставените стоки Възложителят или определеното за координатор по изпълнението на договора лице открият недостатъци, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед, изпълнителят е длъжен да ги отстранява за своя сметка в срок от 3 /три/ работни дни от датата на писменото му уведомяване за недостатъците.
ДА
1
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
Съобразно общата прогнозна стойност на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане от възложителя - НАП през 2018 г. в размер на 206 190.00 лв., настоящата поръчка попада в обхвата по чл. 20, ал. 2 от ЗОП, предвид което за възлагането й следва да бъде проведено публично състезание.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Описаните в приложението към техническите спецификации количества са прогнозни за всяка от структурите. В срока на изпълнение на договора всяка от структурите може да заявява по-голямо или по-малко количество от определен вид артикул за сметка на друг - предвиден за същата структура, при съобразяване с максимално допустимата стойност на договора за съответната структура. Предметът на поръчката е разпределн в три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – „Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО“ – представляваща „запазена поръчка“ по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обособена позиция № 2 – „Доставка на големи и малки пликове за смет от полиетилен за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО“ – представляваща „запазена поръчка“ по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обособена позиция № 3 – „Доставка на материали за хигиенни нужди за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО“.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
24.07.2018 г.
VIII: Възложител
Гавраил Борисов Забуртов
Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП.