Версия за печат

00674-2018-0005

BG-гр. Николаево:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 190 от дата 18.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 123116940

BG344, Община Николаево, ул. „Георги Бенковски” № 9, За: инж. Веселина Веселинова Василева, България 6190, гр. Николаево, Тел.: 04330 2040, E-mail: obnikolaevo@mail.bg, Факс: 04330 2121

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nikolaevo.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nikolaevo.net/bg/category/12/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4-15.04.2016%D0%B3..html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на строителство по проект: „Реконструкция и ремонт на сградата на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ и прилежащото пространство“, осъществяван по ПРСР 2014-2020 г.“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция и ремонт на сградата на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий и прилежащото пространство, находящо се в гр. Николаево, в това число: изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации, инвестиционните проекти и количествените сметки; гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ. Реконструкцията и ремонтът на сградата на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий и прилежащото пространство, обхваща: - УЧИЛИЩНА СГРАДА КОРПУС "А"; Част Архитектурно – строителна- ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ: демонтажни работи в сутерен; демонтажни работи на 1-ви етаж; демонтажни работи на 2-ри етаж; демонтажни работи по покриви; демонтажни работи по фасади; други видове СМР; СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ: строително-монтажни работи в сутерен; строително-монтажни работи на 1-ви етаж - ремонт на масивна външна рампа към главен вход; СМР по помещения; строително-монтажни работи на 2-ри етаж; строително-монтажни работи фасада; строително-монтажни работи по покриви; - УЧИЛИЩНА СГРАДА КОРПУС "В": ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ: демонтажни работи в сутерен; демонтажни работи на 1-ви етаж; демонтажни работи на 2-ри етаж; демонтажни работи по покриви; демонтажни работи по фасади; други видове СМР; СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ: строително-монтажни работи в сутерен; строително-монтажни работи на 1-ви етаж; строително-монтажни работи на 2-ри етаж; строително-монтажни работи фасада; строително-монтажни работи по покриви. - УЧИЛИЩНА СГРАДА КОРПУС "С": ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ: демонтажни работи в сутерен; демонтажни работи на 1-ви етаж; демонтажни работи на 2-ри етаж; демонтажни работи на 3-ти етаж; демонтажни работи по покриви; демонтажни работи по фасади; други видове СМР; СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ: строително-монтажни работи в сутерен; строително-монтажни работи на 1-ви етаж; строително-монтажни работи на 2-ри етаж; строително-монтажни работи на 3-ти етаж; строително-монтажни работи фасада; строително-монтажни работи по покриви. - ТОПЛА ВРЪЗКА СЪС СТОЛОВА И КУХНЯ: ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ: по фасади; по плоски покриви; СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ: по помещения; по фасада; по покриви; за други видове СМР. - МЪЛНИЕЗАЩИТНА ИНСТАЛАЦИЯ; ВЕРТИКАЛНА ПЛАНИРОВКА; ЧАСТ ПБЗ; ЧАСТ ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки (КС), приложени към документацията за участие - Приложение № 4. Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обекта има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Николаево.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Реконструкция и ремонт на сградата на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ и прилежащото пространство“, осъществяван по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно подписан договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 24/07/2/0/00826, между Община Николаево и Държавен фонд „Земеделие“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът не може да бъде разделен на обособени позиции, предвид спецификата на поръчката. Възложителят е преценил, че тъй като предметът на поръчката е един строеж по смисъла на издаденото Разрешение за строеж, то не би било целесъобразно разделянето на същата на обособени позиции, последното би се отразило на качеството и логическата взаимообвързаност на проектните работи. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на поръчката са систематично свързани, поради което обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции, тъй като това ще доведе до затруднения при изпълнение и отчитане на работите по обекта. Изпълнението на СМР в обхвата на обществената поръчка е обективно неделим процес и поради следните причини: в обхвата на строежа са включени видове работи, взаимообвързани в общо функционално пространство. За качественото изпълнение на строителството е от изключително значение максимално добрата координация и планиране на строително - монтажните работи. С изготвянето на общ инвестиционен проект, Възложителят се е стремил да постигне функционалност с оглед на бъдещата експлоатация, което е постижимо ако изпълнението се извършва от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1433038.47 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 5 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 1 433 038. 47 лева (един милион четиристотин тридесет и три хиляди, тридесет и осем лева и четиридесет и седем ст.) без вкл. ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

В общата, максимална, прогнозна стойност на настоящата обществена поръчка са включени непредвидени разходи свързани с прякото изпълнение на строително монтажните работи, в размер на 68 239, 93 лв. (шестдесет и осем хиляди двеста тридесет и девет лева и деветдесет и три стотинки) без вкл. ДДС. ВАЖНО!!! Непредвидените разходи ще бъдат направени само при доказана необходимост и след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП. Остойностяването на непредвидените разходи ще става на база ценообразуващите показатели/единичните цени, включени в офертата на изпълнителя. В случаите на изменение на сключен договор за обществена поръчка по реда на чл. 116 от ЗОП впоследствие, поради необходимост от извършване на непредвидени разходи, последните следва като стойности на отделните позиции посочени в съответната заменителна таблица да са в рамките на приетите лимити за различните видове дейности, съгласно изискванията на ПРСР, Наредба № 12/25.07.2016 г., ДПФП и приложенията към него. Забележка: Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. „Непредвидени разходи“ са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Новите строително-монтажни работи ще бъдат възлагани по реда на Закона за обществените поръчки в случаите, когато не са допуснати изключения.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Косьо Христов Косев

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Николаево