Версия за печат

00601-2018-0004

BG-Долна Митрополия:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РД-08-382 от дата 18.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413725

BG314, Община Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий №39, За: Инж. Пепа Герашка - Директор Дирекция ОССИКИ, България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 064 680704, E-mail: dolnamitropolia@el-soft.com, Факс: 064 680704

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dolnamitropolia.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180221qDEL1171493.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Рехабилитация на общинска пътна мрежа на PVN1041 /ІІІ – 118, Комарево – Долна Митрополия / Подем – Рибен – ДЗС „1 май“, PVN2046 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Биволаре /PVN 1042/, PVN3044 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Божурица /PVN 1042 по три обособени позиции“, финансиран по проект15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие”.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на поръчката е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обществената поръчка е разделена на три обособени позиции и включва следните подобекти, обособени в отделни позиции, както следва: • Обособена позиция №1: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Рехабилитация на общинска пътна мрежа на PVN1041 /ІІІ – 118, Комарево – Долна Митрополия / Подем – Рибен – ДЗС „1 май“ PVN3044 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Божурица /PVN 1042“, финансиран по проект15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие”; • Обособена позиция №2: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Рехабилитация на общинска пътна мрежа на PVN2046 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Биволаре /PVN 1042/ PVN3044 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Божурица /PVN 1042“, финансиран по проект 15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие”; • Обособена позиция №3: : Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Рехабилитация на общинска пътна мрежа на PVN3044 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Божурица /PVN 1042“, финансиран по проект 15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие” В обхвата на всяка обособена позиция се включват: А. Проектиране • Изготвяне на работен проект за съответният подобект, включен в обособената позиция съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; • Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; • Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството. Б. Изпълнение на СМР • Изпълнение на предвидените СМР за съответния подобект, включен в обособената позиция в съответствие с предвижданията на одобрения инвестиционен проект. В. Упражняване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. Пълната информация относно обхвата, обема и техническите изисквания към изпълнението на обществената поръчка е описана и регламентирана в ЧАСТ III. „Техническата спецификация“, неразделна част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Обществената поръчка ще се финансира по проект 15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие” , Приоритетна ос 1 „Добре свързан регион“, Специфична цел 1. „Усъвършенстване, разкриване и координиране на системите за управление на трафика за най-важните участници в TEN-T транспортни мрежи“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 4289144.4 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

При провеждане на настоящата процедура чрез Публично състезание по ЗОП, мотивът за избора й е, че прогнозната стойност на обществената поръчка е в границите на праговете по чл. 20, ал. 2 от ЗОП. Eстеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, не са налице условията за провеждане на ограничена процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление и безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в чл.20, ал.2, от ЗОП за публично състезание. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по реда на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от бюджета на Общината.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Предвидени са гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС и гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства по този договор - до размера на тези средства. Схема на плащане:Авансово плащане в размер до 30 % от договорената стойност с ДДС; Междинни плащания за действително завършени дейности в размер до 80% от стойността на договора, дължими в срок до 30 дни след датата на последното по време действие;Окончателно плащане на остатъка от договорената сума, но не повече от одобрената от финансиращия орган сума за изпълнение на дейностите по настоящия договор,дължима в срок до 30 дни след датата на последното по време действие. В настоящата процедура се прилагат специфични основания за изключване, описани в документацията за процедурата.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197 ал. 1 т. 1 ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Поля Василева Цоновска

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Долна Митрополия