00601-2018-0004
Технически редакции | ||
18.07.2018 11:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
18.07.2018 11:52 ч. : | 18/07/2018 11:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.07.2018 11:52 ч. : | 18/07/2018 11:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Долна Митрополия:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG314, Община Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий №39, За: Инж. Пепа Герашка - Директор Дирекция ОССИКИ, България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 064 680704, E-mail: dolnamitropolia@el-soft.com, Факс: 064 680704
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://dolnamitropolia.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180221qDEL1171493.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Рехабилитация на общинска пътна мрежа на PVN1041 /ІІІ – 118, Комарево – Долна Митрополия / Подем – Рибен – ДЗС „1 май“, PVN2046 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Биволаре /PVN 1042/, PVN3044 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Божурица /PVN 1042 по три обособени позиции“, финансиран по проект15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие”.
Обект на поръчката е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обществената поръчка е разделена на три обособени позиции и включва следните подобекти, обособени в отделни позиции, както следва: • Обособена позиция №1: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Рехабилитация на общинска пътна мрежа на PVN1041 /ІІІ – 118, Комарево – Долна Митрополия / Подем – Рибен – ДЗС „1 май“ PVN3044 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Божурица /PVN 1042“, финансиран по проект15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие”; • Обособена позиция №2: Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Рехабилитация на общинска пътна мрежа на PVN2046 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Биволаре /PVN 1042/ PVN3044 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Божурица /PVN 1042“, финансиран по проект 15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие”; • Обособена позиция №3: : Инженеринг – проектиране и строителство на обект: „Рехабилитация на общинска пътна мрежа на PVN3044 /ІІІ – 118, Подем – Долна Митрополия/ - Божурица /PVN 1042“, финансиран по проект 15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие” В обхвата на всяка обособена позиция се включват: А. Проектиране • Изготвяне на работен проект за съответният подобект, включен в обособената позиция съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; • Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; • Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството. Б. Изпълнение на СМР • Изпълнение на предвидените СМР за съответния подобект, включен в обособената позиция в съответствие с предвижданията на одобрения инвестиционен проект. В. Упражняване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. Пълната информация относно обхвата, обема и техническите изисквания към изпълнението на обществената поръчка е описана и регламентирана в ЧАСТ III. „Техническата спецификация“, неразделна част от документацията за участие.
НЕ
ДА
Обществената поръчка ще се финансира по проект 15.1.1.037 „The streamline of the traffic in the cross border Danubian area” („Рационализиране на трафика в трансграничната дунавска зона“), e-MS code: ROBG-138, финансиран по Програма „INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020“ чрез Европейския фонд за регионално развитие” , Приоритетна ос 1 „Добре свързан регион“, Специфична цел 1. „Усъвършенстване, разкриване и координиране на системите за управление на трафика за най-важните участници в TEN-T транспортни мрежи“
ДА
НЕ
V: Мотиви
При провеждане на настоящата процедура чрез Публично състезание по ЗОП, мотивът за избора й е, че прогнозната стойност на обществената поръчка е в границите на праговете по чл. 20, ал. 2 от ЗОП. Eстеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, не са налице условията за провеждане на ограничена процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление и безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в чл.20, ал.2, от ЗОП за публично състезание. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по реда на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от бюджета на Общината.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Предвидени са гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС и гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства по този договор - до размера на тези средства. Схема на плащане:Авансово плащане в размер до 30 % от договорената стойност с ДДС; Междинни плащания за действително завършени дейности в размер до 80% от стойността на договора, дължими в срок до 30 дни след датата на последното по време действие;Окончателно плащане на остатъка от договорената сума, но не повече от одобрената от финансиращия орган сума за изпълнение на дейностите по настоящия договор,дължима в срок до 30 дни след датата на последното по време действие. В настоящата процедура се прилагат специфични основания за изключване, описани в документацията за процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197 ал. 1 т. 1 ЗОП.
18.07.2018 г.
VIII: Възложител
Поля Василева Цоновска
Кмет на Община Долна Митрополия