00392-2018-0016
Технически редакции | ||
12.07.2018 14:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.07.2018 14:03 ч. : | 11/07/2018 21:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.07.2018 14:03 ч. : | 11/07/2018 21:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Провадия:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG331, Община Провадия, ул. Дунав №39, За: Богдана Стойчева, България 9200, Провадия, Тел.: 0518 47813, E-mail: b_stoycheva@provadia.bg, Факс: 0518 47811
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.provadia.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=185&dr=0.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Рехабилитация на улична мрежа в гр. Провадия
Изпълнението на дейностите, включени в поръчката се финансират чрез Договор №03/07/2/0/00344 от 12.03.2018 година, сключен между Държавен фонд "Земеделие" и Община Провадия за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. "Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 "Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" по ПРСР. В обхвата на поръчката са включени следните видове дейности: реконструкция на пътното платно – 15 153 кв.м., включваща земни работи, асфалтови работи, пътни работи , ремонт на настилката и пътното тяло; реконструкция тротоарна настилка – 4630 кв.м.; изграждане на подпорна стена от км. 0+303 до км. 0+320; изграждане на подпорна стена от км. 1+384 до 1+609; изпълнение на част Електро съгласно одобрен технически проект и количествена сметка, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка.
НЕ
ДА
Проект №03/07/2/0/00344 "Рехабилитация на уличната мрежа в гр. Провадия", финансиран по подмярка 7.2. "Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 "Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" по ПРСР
НЕ
В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това си решение, Възложителят намира в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително – монтажни работи, предвидени в инвестиционния проект, които са взаимосвързани, част са от изпълнението на един общ обект „Рехабилитация на улична мрежа в гр. Провадия” и разделянето им е както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Основание за това си решение, Възложителят намира в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително - монтажни работи, предвидени в инвестиционния проект, които са взаимосвързани, част са от изпълнението на един общ обект „Рехабилитация на улична мрежа в гр. Провадия” и разделянето им е както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Взаимосвързани са също така и отделните подобекти, включени в предметния обхват на изпълнение от обекта на възлагане, чието функционално предназначение и техническо изпълнение не позволява механичното им разделяне в отделни обособени позиции и би довело до невъзможност за качествено изпълнение на съответната част от обществената поръчка. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение строителни дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респ. бъдещият Изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и факта, че ще се генерира документооборот (Актове и Протоколи, съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването, както на отделните подобекти, така и на цялостния обект на строителство. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Естеството на видовете дейности, предвидени за изпълнение позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "открита процедура" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,открита процедура“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че определенията изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Преди подписване на договора, когато избраният за изпълнител е обединение, независимо от националността на участниците, той следва да се регистрира като неперсонифицирано дружество в Регистър БУЛСТАТ в Агенцията по вписванията.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК по реда на чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от Закона за обществените поръчки.
11.07.2018 г.
VIII: Възложител
Анатоли Стоянов Атанасов
Заместник Кмет на Община Провадия и изпълняващ длъжността Кмет на Община Провадия съгл. З-д№1717 от 10.07.2018 г.