Версия за печат

00172-2018-0006

BG-с. Хитрино:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РД-135 от дата 21.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931422

BG333, Община Хитрини, ул. „Възраждане” № 45, За: Ахмед Ахмед-Заместник кмет на Община Хитрино, България 9780, с. Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitirno.org, Факс: 05341 2120

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.hitrino.org/..

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/hitrino-809/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на ремонтни дейности и подобряване на прилежащите пространства към СОУ „Д-р Петър Берон“ в с. Хитрино, община Хитрино в рамките на проект: „Достъпна и привлекателна образователна инфраструктура, чрез изпълнение на ремонтни дейности във физкултурния салон и подобряване на прилежащите пространства към СОУ „Д-р Петър Берон“ в с. Хитрино, община Хитрино“, осъществяван по ПРСР 2014-2020 г.“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е подобряване на прилежащите пространства към СОУ „Д-р Петър Берон“ в с. Хитрино. Подобряване на прилежащите пространства към СОУ „Д-р Петър Берон“ в с. Хитрино, обхваща: Изграждане на водопровод за питейно-битови нужди; Дейности по част „Геодезия и ВП“; Дейности по част „Паркоустройство и благоустройство“; Обновяване на съществуващата ограда; Дейности по част „Конструктивна“ (трибуни); Доставка и полагане на ударопоглъщаща настилка за лекоатлетическа писта и дълъг скок; Доставка и полагане на ударопоглъщаща настилка за Зона за фитнес; Спортен терен с естествена трева; Земни работи и озеленяване; Доставка и полагане на каучукова настилка 12-15 мм от оцветени EPDM гранули с цвят по избор на възложителя; Доставка и полагане на каучукова настилка 30 мм (20 мм от черни SBR гранули и 10 мм от оцветени EPDM гранули) с комбинация от цветове, съгласно проектна разработка и всички свързани с това разходи); Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие - Приложение № 4. Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обекта има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Хитрино.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Достъпна и привлекателна образователна инфраструктура, чрез изпълнение на ремонтни дейности във физкултурния салон и подобряване на прилежащите пространства към СОУ „Д-р Петър Берон“ в с. Хитрино, община Хитрино“, осъществяван по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно подписан договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 27/07/2/0/00938, между Община Хитрино и Държавен фонд „Земеделие“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът не може да бъде разделен на обособени позиции, предвид спецификата на поръчката. Възложителят е преценил, че тъй като предметът на поръчката е един строеж по смисъла на издаденото Разрешение за строеж, то не би било целесъобразно разделянето на същата на обособени позиции, последното би се отразило на качеството и логическата взаимообвързаност на проектните работи. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на поръчката са систематично свързани, поради което обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции, тъй като това ще доведе до затруднения при изпълнение и отчитане на работите по обекта. Изпълнението на СМР в обхвата на обществената поръчка е обективно неделим процес и поради следните причини: в обхвата на строежа са включени видове работи, взаимообвързани в общо функционално пространство. За качественото изпълнение на строителството е от изключително значение максимално добрата координация и планиране на строително - монтажните работи. С изготвянето на общ инвестиционен проект, Възложителят се е стремил да постигне функционалност с оглед на бъдещата експлоатация, което е постижимо ако изпълнението се извършва от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 590745.73 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 5 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 590 745, 73 лв. (петстотин и деветдесет хиляди, седемстотин четиридесет и пет лева и седемдесет и три ст.) лева без вкл. ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

В общата, максимална, прогнозна стойност на настоящата обществена поръчка са включени непредвидени разходи свързани с прякото изпълнение на строително монтажните работи, в размер на 20 711.76 лв. (двадесет хиляди седемстотин и единадесет лева и седемдесет и шест стотинки) без вкл. ДДС. ВАЖНО!!! Непредвидените разходи ще бъдат направени само при доказана необходимост и след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП. В случаите на изменение на сключен договор за обществена поръчка по реда на чл. 116 от ЗОП впоследствие, поради необходимост от извършване на непредвидени разходи, последните следва като стойности на отделните позиции посочени в съответната заменителна таблица да са в рамките на приетите лимити за различните видове дейности, съгласно изискванията на ПРСР, Наредба № 12/25.07.2016 г., ДПФП и приложенията към него. Забележка: Съгласно легалната дефиниция на § 1, т. 15 от ДР на Наредба № 12/25.07.2016 г. „Непредвидени разходи“ са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Новите строително-монтажни работи ще бъдат възлагани по реда на Закона за обществените поръчки в случаите, когато не са допуснати изключения.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

21.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ахмед Мехмед Ахмед

VIII.2) Длъжност

Заместник кмет на община Хитрино, упълномощен със Заповед № РД – 416/03.12.2015 год.