Версия за печат

00530-2018-0027

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер 5-18 от дата 26.04.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG3, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми приморски полк № 128, За: Д. Къртов, България 9002, Варна, Тел.: 052 360997, E-mail: d.kartov@ro03.nra.bg, Факс: 052 303354

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news ?id=3595.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Осигуряване на 17 бр. едногодишни абонаментни превозни документи /абонаментни карти/ за пътуване по редовна тарифа в обществен градски транспорт за цялата градска мрежа на територията на гр. Варна на служителите от ТД на НАП Варна и Дирекция ОДОП Варна“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Осигуряване на 17 бр. едногодишни абонаментни превозни документи /абонаментни карти/ за пътуване по редовна тарифа в обществен градски транспорт за цялата градска мрежа на територията на гр. Варна на служителите от ТД на НАП Варна и Дирекция ОДОП Варна“, както следва: - 15 бр. безименни превозни документи /абонаментни карти/ за ТД на НАП Варна за цялата градска мрежа, които да важат само за работните дни без почивните и празничните дни; - 2 бр. безименни превозни документи /абонаментни карти/ за Дирекция ОДОП Варна за цялата градска мрежа, които да важат само за работните дни без почивните и празничните дни.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че обективно не подлежи на разделяне. Услугата може да бъде извършена само от един изпълнител, който притежава изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 12325 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

1. Разпоредбата на чл. 79, ал.1, т.3, б.“в“ от Закона за обществените поръчки, предвижда, публичните изпълнители да провеждат процедура на договаряне без предварително обявление при наличие на изключителни права. Съгласно Раздел 3 „Изключителни права и престации по договора“, т.3.1.1 от договор № РД13024368ВН от 23.10.2013г., сключен между „Градски транспорт“ ЕАД и Община Варна, „Градски транспорт“ ЕАД, ЕИК 103003668 получава изключителни права върху осъществяването на Обществен превоз на пътници по определени линии, което изключва възможността други транспортни оператори да предоставят услуги по тези линии. С Решение № 2361-16 по Протокол № 42 от заседание, проведено на 05.08.2015г. - 06.08.2015г. на Общински съвет Варна, е възложено на кмета на Община Варна да предостави на „Градски транспорт“ ЕАД 100% от градските и крайградските линии за пренос на пътници от транспортната схема на гр. Варна. Решението и протоколът са публикувани в официалния сайт на Община Варна на следния адрес: https://varnacouncil.bg. Съгласно Раздел 3 „Изключителни права и престации по договора“ от договор № РД13024368ВН от 23.10.2013 г., сключен между „Градски транспорт“ ЕАД и Община Варна, както и т.3.1.2 от същия, „Градски транспорт“ ЕАД получава права за издаване и продажба на билети. За отпечатване на билети, карти и абонаментни карти за превоз на пътници, „Градски транспорт“ ЕАД подава до министъра на финансите писмена заявка с копие на сключен договор с Община Варна, удостоверяващ, че лицето е превозвач, съгласно разпоредбите на чл. 11, ал. 2 от Наредба за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, приета с ПМС № 289/30.11.1994 г. - „Лице, което иска да отпечатва билети, карти и абонаментни карти за вътрешни превози на пътници по автобусни линии, прилага към заявката до министъра на финансите /чл. 11, ал. 1 от Наредбата/ копие от договор с възложителя на превоза“. Предвид гореизложеното, „Градски транспорт“ ЕАД е носител на изключителни права на единствен превозвач на територията на община Варна по всички автобусни и тролейбусни линии от транспортната схема на община Варна, по смисъла на чл. 79, ал. 1, т. 3, б. „в“ от ЗОП, извършващо и продажба на билети, карти, абонаментни карти за пътуване по линиите на обществения градски транспорт на територията на гр. Варна, отпечатани съгласно разпоредбите на чл. 11, ал. 1 и ал. 2 от Наредба за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа. 2. Редът за възлагане е договаряне без предварително обявление по чл. 18, ал. 1, т. 8, в съответствие чл. 79, ал.1, т.3, б.“в“ от ЗОП, във връзка с чл. 65 от ППЗОП, определен, съобразно общата стойност на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година в размер на 337 767 лв. без ДДС.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

На основание чл. 65, ал. 1 от ППЗОП няма да се прилагат разпоредбите на чл. 64, ал. 2 и ал. 3 от ППЗОП и покана за участие в договаряне няма да се изпраща. На основание чл. 79, ал.1, т.3, б.“в“ от ЗОП договорът да бъде сключен с „Градски транспорт“ ЕАД, ЕИК 103003668, притежаващо изключителни права на единствен превозвач на територията на община Варна по всички автобусни и тролейбусни линии от транспортната схема на община Варна и за продажба на абонаментни карти за превоз на пътници на територията на Община Варна.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам


VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на 12 325.00 лв. без ДДС, формирана на основание посоченото в писмо вх.№14815-1/27.03.2018 г. на община Варна, което е в отговор на писмо изх.№14815/13.03.2018 г. на директора на ТД на НАП Варна. Общата прогнознна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година е в размер на 337 767 лв. без ДДС, тоест над стойностните прагове по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП. Предвид гореизложеното следва да се проведе процедура на договаряне без предварително обявление. На основание чл. 132 от ППЗОП, в деня на изпращането за публикуване в регистъра на решението за откриване на процедура по чл. 232, ал. 2, т. 1 от ЗОП, възложителят изпраща следните доказателствата по електронна поща с писмо, подписано с електронен подпис, в което е посочена неговата партида и номерът на решението за откриване: Договор № РД13024368ВН от 23.10.2013 г.; писмо изх.№14815/13.03.2018 г. на директора на ТД на НАП Варна; отговор от Община Варна с вх.№14815-1/27.03.2018 г. Решение № 2361-16 по Протокол № 42 от заседание, проведено на 05.08.2015 г. - 06.08.2018 г. на Общински съвет Варна няма да се изпраща до АОП предвид, че същите са публично достъпни и в т. V.1 от настоящото решение е посочен точния интернет адрес, на който могат да бъдат намерени. На основание чл. 65, ал. 2 от ППЗОП, възложителят ще сключи договор с „Градски транспорт“ ЕАД, ЕИК 103003668, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, ул. „Тролейна“ № 48, email: gtvarna@abv.bg след влизане в сила на настоящото решение за откриване на процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 8 от ЗОП. При подписване на договора, изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 65, ал. 2 от ППЗОП, като представи документите по чл. 67, ал. 6 от ЗОП и декларация за липса на обсотятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 7 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 5 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.04.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Чавдар Янков Димитров

VIII.2) Длъжност

Зам.-директор на ТД на НАП Варна