00530-2018-0016
Технически редакции | ||
15.03.2018 13:44 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2018 13:43 ч. : | 15/03/2018 13:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2018 13:43 ч. : | 15/03/2018 13:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна:
Решение за откриване на процедура
33. Комуникационна и компютърна техника
І: Възложител
Публичен
BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми приморски полк № 128, За: Н. Няголова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360426, E-mail: n.nyagolova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП“
Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП, след предварителна писмена заявка на възложителя по факс или електронна поща, направена от определения координатор по изпълнение на договора. Предлаганите от участника касети с тонер, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовият номер на оферирания консуматив следва да отговаря на комбинацията на букви и цифри на съответния продуктов номер, посочен в "Техническа спецификация". Предметът на поръчката попада в обхвата на поръчките, които се получават чрез Централния орган за покупки за нуждите на органите на изпълнителната власт, съгласно ПМС № 385/30.12.2015г. – чл. 3, т. 1,, б. „в“, изм. и доп. с ПМС № 101 от 26.04.2016г. Към настоящия момент има сключени договори във връзка със сключени Рамкови споразумения за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“. Настоящата обществена поръчка следва да бъде реализирана, тъй като касетите с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП, не попадат в обхвата на действащите рамкови споразумения на ЦОП, поради факта, че печатащите устройства са придобити след срока за подаване на заявки от НАП към ЦОП, т. е. към момента на подаване на заявки необходимостта не е била налична.
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката не е разделена на обособени позиции, предвид следните мотиви: Поради спецификата на обществената поръчка, нейната компактност, както и неголемия брой прогнозни количества касети с тонер, касаещи само едно структурно звено на НАП, е преценено, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Предвид факта, че общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година е на стойност над праговете по чл. 20, ал. 1, т. 1, буква "б" от ЗОП, за настоящата поръчка следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с публикуване на обявлението за оповестяване откриването на процедурата в ОВ на ЕС, съгласно чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
15.03.2018 г.
VIII: Възложител
Милена Георгиева Колева
Директор на ТД на НАП Варна