Версия за печат

00530-2018-0016

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

33. Комуникационна и компютърна техника


Решение номер 2-18 от дата 15.03.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми приморски полк № 128, За: Н. Няголова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360426, E-mail: n.nyagolova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП, след предварителна писмена заявка на възложителя по факс или електронна поща, направена от определения координатор по изпълнение на договора. Предлаганите от участника касети с тонер, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовият номер на оферирания консуматив следва да отговаря на комбинацията на букви и цифри на съответния продуктов номер, посочен в "Техническа спецификация". Предметът на поръчката попада в обхвата на поръчките, които се получават чрез Централния орган за покупки за нуждите на органите на изпълнителната власт, съгласно ПМС № 385/30.12.2015г. – чл. 3, т. 1,, б. „в“, изм. и доп. с ПМС № 101 от 26.04.2016г. Към настоящия момент има сключени договори във връзка със сключени Рамкови споразумения за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“. Настоящата обществена поръчка следва да бъде реализирана, тъй като касетите с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП, не попадат в обхвата на действащите рамкови споразумения на ЦОП, поради факта, че печатащите устройства са придобити след срока за подаване на заявки от НАП към ЦОП, т. е. към момента на подаване на заявки необходимостта не е била налична.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поръчката не е разделена на обособени позиции, предвид следните мотиви: Поради спецификата на обществената поръчка, нейната компактност, както и неголемия брой прогнозни количества касети с тонер, касаещи само едно структурно звено на НАП, е преценено, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 10000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид факта, че общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година е на стойност над праговете по чл. 20, ал. 1, т. 1, буква "б" от ЗОП, за настоящата поръчка следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с публикуване на обявлението за оповестяване откриването на процедурата в ОВ на ЕС, съгласно чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.03.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Милена Георгиева Колева

VIII.2) Длъжност

Директор на ТД на НАП Варна