00701-2018-0002

BG-Сливо поле:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

37. Администрация и управление


Решение номер РД-09-133 от дата 01.03.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530657

BG323, Община Сливо поле, пл. Демокрация № 1, За: Виктор Стоянов, България 7060, Сливо поле, Тел.: 08131 2895, E-mail: slivopole@slivopole.bg, Факс: 08131 2876

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://slivopole.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://slivopole.bg/zop/order/2018-004.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за нуждите на община Сливо поле за изготвяне на заявления за подпомагане, последващо управление и отчитане на проекти с работни заглавия: "Реконструкция, оборудване и обзавеждане на СУ "Св. Паисий Хилендарски" гр. Сливо поле, УПИ VIII - 152, кв. 55 по плана на гр. Сливо поле, общ. Сливо поле" и проект „Реконструкция и прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска сграда, находяща се в УПИ IX - 1027, кв. 49 по плана на гр. Сливо поле, общ. Сливо поле” по Мярка 07 „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“, подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката са консултантски услуги по подготовка и управление на проектни предложения на Община Сливо поле по Програмата за развитие на селските райони 2014 -2020г. в съответствие с изискванията на финансиращия орган за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, подмярка „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“. Настоящата обществена поръчка обхваща два основни етапа по предоставяне на консултантски услуги както следва: А. Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта; Б. Консултантски услуги, свързани с управлението на проекта, включително подготовка на заявки за плащане;

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предмет на поръчката са консултантски услуги по подготовка и управление на проектни предложения на Община Сливо поле по Програмата за развитие на селските райони 2014 -2020г. в съответствие с изискванията на финансиращия орган за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, подмярка „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“. Разделянето на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като макар и условно предметът на обществената поръчка да включва повече от един обект, то изпълняваните услуги са еднотипни. Ето защо считаме, че разделянето на обществената поръчка пообектово на обособени позиции в конкретния случай е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 35200 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка е на прогнозна стойност в диапазона от 70 000 лв. до 264 033 лв без ДДС за услуги, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал.1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. В случая, прогнозната стойност на обществена поръчка е 35 200.00 лева без ДДС и предвид обстоятелството, че Възложителят планира провеждането на други процедури със сходен предмет, както и спазването на чл. 21, ал. 15 от ЗОП. При преценка на тези обстоятелства Възложителя прецени, че не са налице основания за провеждане на „пряко договаряне“, както и че не са налице основанията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне. Безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. По този начин се гарантира публичността при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез посочения вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

01.03.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Михаил Асенов Чиликов

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет, определен да изпълнява функциите на кмет, съгласно Заповед №РД-09-112 от 15.02.2018 г.