Версия за печат

00954-2018-0002

BG-Златарица:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 87 от дата 19.02.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133778

BG321, Община Златарица, Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Конакчиева, България 5090, Златарица, Тел.: 00359 61535420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 00359 61535478

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.zlataritsa.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zlataritsa.net/profile.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Възстановяване и рехабилитация на улици в гр. Златарица и с. Горско Ново село“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за предвидените в одобрен технически проект и издадено разрешение за строеж СМР с цел възстановяване и рехабилитация на улици в гр. Златарица и с. Горско Ново село. В изпълнение на проектираните СМР се очаква да са рехабилитирани и възстановени 8390,88 кв.м. улици и 7034,27 кв.м. тротоари. Изискванията на Възложителя за изпълнение на СМР, са посочени в Техническата спецификация – Приложение № 1, към документацията на обществената поръчка публикувана в профила на купувача. Строително-монтажните работи следва да бъдат изпълнени в съответствие с приложената техническа документация, изискванията на Възложителя и българското законодателство.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В съответствие с чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е преценил възможността за разделянето на обществената поръчка на обособени позиции. Съгласно § 2, т. 29 от ДР на ЗОП, „Обособена позиция" е такава част от предмета на обществената поръчка, която въпреки че може да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка, е систематично свързана с другите позиции от предмета на обществената поръчка. Обектът е систематично, икономически и технически неделим, тъй като организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение на СМР обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Ефективното изпълнение на настоящата обществена поръчка, предполага възлагането на предвидените дейности в рамките на един договор и реализирането му от един изпълнител. Съдържанието на дейностите и съществуващата взаимосвързаност между тях, не предпоставя възможността от изпълнението им чрез разделяне предмета на поръчката на отделни позиции – в конкретния случай не може да се счете, че дейностите могат да бъдат обособени до степен, позволяваща разделянето на предмета в самостоятелни договори. Изпълнението на поръчката без разделяне на обособени позиции ще гарантира постигане на оптимален резултат. Възлагането на обществената поръчка на един изпълнител ще гарантира постигането на оптимален процес на управление на целия договор и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем, което предвид техния характер следва да се окачестви като обстоятелство от съществено значение. Предвид горното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции се явява нецелесъобразно, би се отразило негативно на ефективността при изпълнението и не би способствало за предотвратяване на рисковете, обичайно съпровождащи реализацията на проекти (договори), свързани с извършването на строителство.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 833333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Настоящата процедура е публично състезание. Възложителят обявява обществената поръчка на основание чл. 20, ал. 2, т. 1 във вр. с чл. 18, ал.1, т.12 и глава двадесет и пета от Закона за обществените поръчки. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за всичките дейности, предмет на настоящата обществена поръчка е до 833 333,33 лева без ДДС. Предвид прогнозната стойност на настоящата поръчка, която попада в праговете на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и факта, че естеството на строителството, позволява достатъчно точно да се определи техническата спецификация, не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на открита процедура, ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации, договаряне без предварително обявление, конкурс за проект или пряко договаряне. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,публично състезание“. За нерегламентираните в настоящата документация за участие условия по провеждането на процедурата, се прилагат разпоредбите на Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, както и приложимите национални и международни нормативни актове, съобразно с предмета на поръчката. Процедурата за възлагане на обществената поръчка е основана на принципите на публичност и прозрачност, на свободна конкуренция, на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, като дава възможност за участие на всички участници, отговарящи на изискванията на Възложителя, обективирани в настоящите документацията за участие в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Финансирането на настоящата обществена поръчка е осигурено от трансфер за други целеви разходи по бюджета на Община Златарица, съгласно Постановление № 331 от 22 декември 2017 г. на Министерски съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2017 г. /ДВ бр. 103 от 28.12.2017 г./.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за измененеие или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.02.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пенчо Василев Чанев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Златарица