00692-2018-0001
Технически редакции | ||
04.01.2018 17:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.01.2018 17:02 ч. : | 04/01/2018 16:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.01.2018 17:02 ч. : | 04/01/2018 16:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
23. Системи за управление на сигурността...
І: Възложител
Публичен
BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, УМБАЛ Света Анна - София АД, За: Боян Авджийски / Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sveta-anna.eu/OP.html.
Публичноправна организация
Здравеопазване
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД
Предмет на обществената поръчка е осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД. Обектите на денонощната въоръжена охрана са: 1. Недвижимият имот - земята, сградите и съоръженията, растенията и всички други подобрения в имота, трайно закрепени към земята; 2. Движимите вещи - дълготрайни и краткотрайни материални активи като парични средства (местна и чуждестранна валута), машини, инсталации и съоръжения, енергия, суровини и материали, консумативи и всяко друго движимо имущество, което се намира в границите на имота, независимо дали са собственост на Възложителя, на наетия от него персонал или на трети лица; 3.Съблюдаване за спазване на обществения и вътрешния ред в обектите на охрана (сграда, двор и прилежащи части). Определеният въз основа на процедурата изпълнител следва да осъществява дейности по контрол при пропускателния режим, обход по определени за територията на цялото лечебно заведение маршрути през променливи интервали и посоки в денонощния времеви пояс (24 часа) на рaбота на охраната, контрол при внасянето и/ или изнасянето на вещи и материали от външни и/ или вътрешни служители на Възложителя без изключение в почивни, празнични или официално неработни дни. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 месеца, считано от влизането в сила на договора. Движимото и недвижимо имущество на УМБАЛ „Света Анна” – София АД, находящо се в ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” 1, включващо следните обекти: 1. Стационар – 10 етажа – база „Запад”; 2. Стационар – 4 етажа; 3. Операционен блок – 5 етажа; 4. Болнична аптека и административни кабинети – 2 етажа; 5. Консултативно-диагностичен блок – 5 етажа; 6. Родилни зали и Компютърен томограф – 2 етажа; 7. Патология – 1 етаж; 8. Кръвен център – 2 етажа; 9. Стационар – 12 етажа – база „Изток”; 10. Дирекция – 3 етажа; 11. Инфекциозно отделение – 2 етажа; 12. ТЕЛК; 13. Дървена сграда бивше ЯМР – 1 етаж; 14. Станция за медицински газове – 1 етаж; 15. Парова централа – 1 етаж; 16. Трафопост – 1 етаж; 17. Трафопост – 1 етаж; 18. Дизелагрегат – 1 етаж; 19. Диспечер и шофьори – 1 етаж; 20. Портал; 21.Паркова и тревна площ и прилежащите към тях пътища и алеи; 22.Служебни автомобили – 3бр.; 23.Линейка – 2 бр. Участниците подават само една оферта за комплексно изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок, до 60 /шестдесет/ календарни дни след представяне на фактура и ежемесечен отчет за извършената охранителна дейност.
НЕ
НЕ
НЕ
Характерът и предметът на дейностите по осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД не позволява разделянето на поръчката на обособени позиции и избор на повече от един изпълнител.
НЕ
V: Мотиви
Иницииращ доклад с Вх. №01-11384/18.12.2017 г. от Тома Урдев - Началник сектор ПСФ и инж. Борислав Борисов - Началник сектор МТ, относно необходимостта от провеждане на открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет - Осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД, за период от три години.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1 от ЗОП.
04.01.2018 г.
VIII: Възложител
Д-р Славчо Сотиров Близнаков
Изпълнителен директор