Версия за печат

00692-2018-0001

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

23. Системи за управление на сигурността...


Решение номер 1 от дата 04.01.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, УМБАЛ Света Анна - София АД, За: Боян Авджийски / Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sveta-anna.eu/OP.html.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД. Обектите на денонощната въоръжена охрана са: 1. Недвижимият имот - земята, сградите и съоръженията, растенията и всички други подобрения в имота, трайно закрепени към земята; 2. Движимите вещи - дълготрайни и краткотрайни материални активи като парични средства (местна и чуждестранна валута), машини, инсталации и съоръжения, енергия, суровини и материали, консумативи и всяко друго движимо имущество, което се намира в границите на имота, независимо дали са собственост на Възложителя, на наетия от него персонал или на трети лица; 3.Съблюдаване за спазване на обществения и вътрешния ред в обектите на охрана (сграда, двор и прилежащи части). Определеният въз основа на процедурата изпълнител следва да осъществява дейности по контрол при пропускателния режим, обход по определени за територията на цялото лечебно заведение маршрути през променливи интервали и посоки в денонощния времеви пояс (24 часа) на рaбота на охраната, контрол при внасянето и/ или изнасянето на вещи и материали от външни и/ или вътрешни служители на Възложителя без изключение в почивни, празнични или официално неработни дни. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 месеца, считано от влизането в сила на договора. Движимото и недвижимо имущество на УМБАЛ „Света Анна” – София АД, находящо се в ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” 1, включващо следните обекти: 1. Стационар – 10 етажа – база „Запад”; 2. Стационар – 4 етажа; 3. Операционен блок – 5 етажа; 4. Болнична аптека и административни кабинети – 2 етажа; 5. Консултативно-диагностичен блок – 5 етажа; 6. Родилни зали и Компютърен томограф – 2 етажа; 7. Патология – 1 етаж; 8. Кръвен център – 2 етажа; 9. Стационар – 12 етажа – база „Изток”; 10. Дирекция – 3 етажа; 11. Инфекциозно отделение – 2 етажа; 12. ТЕЛК; 13. Дървена сграда бивше ЯМР – 1 етаж; 14. Станция за медицински газове – 1 етаж; 15. Парова централа – 1 етаж; 16. Трафопост – 1 етаж; 17. Трафопост – 1 етаж; 18. Дизелагрегат – 1 етаж; 19. Диспечер и шофьори – 1 етаж; 20. Портал; 21.Паркова и тревна площ и прилежащите към тях пътища и алеи; 22.Служебни автомобили – 3бр.; 23.Линейка – 2 бр. Участниците подават само една оферта за комплексно изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок, до 60 /шестдесет/ календарни дни след представяне на фактура и ежемесечен отчет за извършената охранителна дейност.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Характерът и предметът на дейностите по осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД не позволява разделянето на поръчката на обособени позиции и избор на повече от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 233928 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Иницииращ доклад с Вх. №01-11384/18.12.2017 г. от Тома Урдев - Началник сектор ПСФ и инж. Борислав Борисов - Началник сектор МТ, относно необходимостта от провеждане на открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет - Осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД, за период от три години.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.01.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Д-р Славчо Сотиров Близнаков

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор