00338-2017-0040
Технически редакции | ||
02.01.2018 09:58 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.12.2017 17:07 ч. : | 29/12/2017 16:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.12.2017 17:07 ч. : | 29/12/2017 16:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.01.2018 10:25 ч. : | Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка иска да се избере и не ме пуска да го публикувам | служебно вписване |
02.01.2018 14:31 ч. : | Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка иска да се избере и не ме пуска да го публикувам служебно е въведена професионална област, за да се публикува документа | промяна преди публикуване |
02.01.2018 14:29 ч. : | Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка иска да се избере и не ме пуска да го публикувам | промяна преди публикуване |
02.01.2018 10:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
02.01.2018 09:58 ч. : | чака обявление | промяна преди публикуване |
29.12.2017 17:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Разград:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG324, Община Разград, бул. Бели Лом 37А, За: Хубан Соколов, България 7200, Разград, Тел.: 084 618175, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи за обновяване и реконструкция на 5 детски градини в гр. Разград – ДГ 4 „Митко Палаузов“, ДГ 6 „Шестте ястребинчета“, ДГ 12 „Зорница“, ДГ 3 „Приказка“ и ДГ 5 „Незабравка“, по обособени позиции
Инвестиционният проект (ИП) следва да е във фаза „технически“. При разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба №4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти,при спазване на предписаните мерки за обновяване,посочени в докладите за енергийното и техническо обследване на сградите.Изпълнителят при разработване на инвестиционния проект, трябва да се съобразява с изискванията на възложителя,Техническата спецификация,техническите правила и норми за проектиране,стандарти,технически указания,както и с относимата към дейността нормативна уредба.Всички чертежи следва да бъдат изготвени на AutoCAD или еквивалентен софтуер,в подходящи мащаби.Към изготвения проект, следва да се представи и количествено-стойностна сметка.В обяснителните записки проектантите следва подробно да опишат необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели,спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали,изделия,комплекти и системи и др.) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение,количествени и стойностни сметки.ИП следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и др.съгласувателни органи.Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на нормативната уредба, касаеща предмета на поръчката, технически правила, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти,материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.Изпълнителят следва да изпълнява СМР съгласно одобрения инвестиционен проект и издаденото разрешение за строеж.Изпълнителят трябва да предприеме всички мерки, за да осигури безопасността на строителната площадка.По време на изпълнение на строителните работи изпълнителят трябва да спазва изискванията на Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, както и по всички други действащи нормативни актове и стандарти относно безопасността и хигиената на труда,техническата и пожарната безопасност при строителство и експлоатация на подобни обекти,а също и да се грижи за сигурността на всички лица, които се намират на строителната площадка.Обектът на обществената поръчка включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант,осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа,в съответствие с действащото българско законодателство.Проектантите са длъжни да бъдат на разположение на възложителя през цялото времетраене на обновителните и ремонтни дейности.Изпълнителят, чрез своите експерти,е длъжен да упражнява авторския надзор своевременно и ефективно.Авторският надзор се упражнява по реда и условията на ЗУТ, Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи,съоръжения и строителни обекти,и всички приложими нормативни актове,както и във всички случаи,когато присъствието на проектант на обекта е наложително.
ДА
1
1
1
ДА
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0002-C01.
ДА
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "а" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност равна или по-висока от 5 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 2 542 205,18 лв. /два милиона петстотин четиридесет и две хиляди двеста и пет лева и осемнадесет стотинки/ без ДДС, но на Възложителя, към момента на стартиране на действията по възлагане на настоящата поръчка, са известни и други поръчки със идентичен или сходен предмет, чиято стойност надвишава стойността по чл. 20, ал. 1, т. 1, б."а" от ЗОП. Вследствие на гореизложеното Възложителя взема решение да обяви настоящата обществена поръчка, чрез открита процедура по реда на ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат най-добрите условия за Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Съгласно чл. 100, ал. 3 от ЗОП Възложителят изпраща за публикуване в РОП обявлението за изменение или допълнителна информация и решението, с което то се одобрява, в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
29.12.2017 г.
VIII: Възложител
Галина Милкова Георгиева-Маринова
за кмет, зам.-кмет на Община Разград, определена със Заповед № 1587 от 26.11.2015 г. на кмета на Община Разград