Версия за печат

00338-2017-0040

BG-Разград:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ЗОП-79 от дата 29.12.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

BG324, Община Разград, бул. Бели Лом 37А, За: Хубан Соколов, България 7200, Разград, Тел.: 084 618175, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи за обновяване и реконструкция на 5 детски градини в гр. Разград – ДГ 4 „Митко Палаузов“, ДГ 6 „Шестте ястребинчета“, ДГ 12 „Зорница“, ДГ 3 „Приказка“ и ДГ 5 „Незабравка“, по обособени позиции

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Инвестиционният проект (ИП) следва да е във фаза „технически“. При разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба №4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти,при спазване на предписаните мерки за обновяване,посочени в докладите за енергийното и техническо обследване на сградите.Изпълнителят при разработване на инвестиционния проект, трябва да се съобразява с изискванията на възложителя,Техническата спецификация,техническите правила и норми за проектиране,стандарти,технически указания,както и с относимата към дейността нормативна уредба.Всички чертежи следва да бъдат изготвени на AutoCAD или еквивалентен софтуер,в подходящи мащаби.Към изготвения проект, следва да се представи и количествено-стойностна сметка.В обяснителните записки проектантите следва подробно да опишат необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели,спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали,изделия,комплекти и системи и др.) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение,количествени и стойностни сметки.ИП следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и др.съгласувателни органи.Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на нормативната уредба, касаеща предмета на поръчката, технически правила, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти,материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.Изпълнителят следва да изпълнява СМР съгласно одобрения инвестиционен проект и издаденото разрешение за строеж.Изпълнителят трябва да предприеме всички мерки, за да осигури безопасността на строителната площадка.По време на изпълнение на строителните работи изпълнителят трябва да спазва изискванията на Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, както и по всички други действащи нормативни актове и стандарти относно безопасността и хигиената на труда,техническата и пожарната безопасност при строителство и експлоатация на подобни обекти,а също и да се грижи за сигурността на всички лица, които се намират на строителната площадка.Обектът на обществената поръчка включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант,осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа,в съответствие с действащото българско законодателство.Проектантите са длъжни да бъдат на разположение на възложителя през цялото времетраене на обновителните и ремонтни дейности.Изпълнителят, чрез своите експерти,е длъжен да упражнява авторския надзор своевременно и ефективно.Авторският надзор се упражнява по реда и условията на ЗУТ, Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи,съоръжения и строителни обекти,и всички приложими нормативни актове,както и във всички случаи,когато присъствието на проектант на обекта е наложително.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0002-C01.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2542205.18 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "а" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност равна или по-висока от 5 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 2 542 205,18 лв. /два милиона петстотин четиридесет и две хиляди двеста и пет лева и осемнадесет стотинки/ без ДДС, но на Възложителя, към момента на стартиране на действията по възлагане на настоящата поръчка, са известни и други поръчки със идентичен или сходен предмет, чиято стойност надвишава стойността по чл. 20, ал. 1, т. 1, б."а" от ЗОП. Вследствие на гореизложеното Възложителя взема решение да обяви настоящата обществена поръчка, чрез открита процедура по реда на ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат най-добрите условия за Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Съгласно чл. 100, ал. 3 от ЗОП Възложителят изпраща за публикуване в РОП обявлението за изменение или допълнителна информация и решението, с което то се одобрява, в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.12.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Галина Милкова Георгиева-Маринова

VIII.2) Длъжност

за кмет, зам.-кмет на Община Разград, определена със Заповед № 1587 от 26.11.2015 г. на кмета на Община Разград