Версия за печат

00530-2017-0119

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 9-A от дата 14.12.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880024

BG341, Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас, ул.Цар Петър №5Б, За: А.Узунова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878109, E-mail: a.uzunova@ro02.nra.bg, Факс: 056 878152

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3474.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт (текущ и авариен), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорна уредба, обслужваща административната сграда на ТД на НАП Бургас, в гр. Сливен

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорна уредба, обслужваща административната сграда на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен, ул.“ Ген. Столипин “ №19 : асансьор пътнически електрически - 1 (един) брой, 8 (осем) местен, товароподемност 630 кг., брой спирки – 6 ( шест ); V = 0,63 m / sek, за срок от 24 месеца -считано от 01.04.2018г. до 30.09.2020г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност от 6 000,00лв. без ДДС.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата обществена поръчка не включва обособени позиции, тъй като услугите по абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт, предмет на обществената поръчка, е за една асансьорна уредба, находяща се в административната сграда на ТД на НАП Бургас, в гр. Сливен, ул. “ Генерал Столипин “ № 19, попада в един клас, съгласно Общия терминологичен речник / CPV /, не включва разнородни услуги и разделянето на обособени позиции не е приложимо и не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 6000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложител на поръчката е Национална агенция за приходите, а конкретната процедура се открива от упълномощено лице за обезпечаване нуждите на териториално звено и поделения към него.Прогнозната стойност в рамките на възложителя НАП е такава, че обуславя настоящия ред за възлагане на конкретната процедура по чл.20, ал.2 т.2 от ЗОП, настоящата поръчка следва да бъде възложена чрез пряко договаряве, предвид следните мотиви: С решение №7-А/19.10.2017г. на директор на ТД на НАП Бургас е открита процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание с предмет: Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт (текущ и авариен), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорни уредби, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Бургас, в гр. Бургас и гр. Сливен" вписана в РОП под № 00530-2017-0097. В определения от възложителя краен срок до 17.30 часа на 20.11.2017г. в деловодството на ТД на НАП Бургас не са получени оферти за втора обособена позиция с предмет: Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорни уредби, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен, ул.“ Ген. Столипин “ №19, в следствие на което с решение № 7-А-1/01.12.2017г. е прекратена втора обособена позиция. Решението е влязло в сила на 12.12.2017г. Съгласно чл.182, ал.1,т.2 от ЗОП възложителят може да проведе пряко договаряне, когато процедурата за възлагане на публично състезание е прекратена, тъй като няма подадени оферти и първоначално обявените условия не са съществено променени. Видно от посочените в решението данни, както и от одобрената с него покана за участие в процедурата на пряко договаряне, първоначално обявените условия не са съществено изменени. За справка поръчка с УНП 00530-2017-0097.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

ГИСЕД ДЕ ЕООД - СТ 132 / 14.11.2012 г. с ЕИК: 119 679 491 и адрес гр. Сливен, кв. "Дружба", бл. 17, вх. "Б", ап. 13 ГРАНД ООД - Бс 074 / 25.04.2008 с ЕИК 119 676 292 и адрес гр. Сливен, кв. Даме Груев, бл. 17, вх. В, ап. 17 ДАРАС ООД - Бс 023 / 12. 12. 2006 с ЕИК 119 661 689 и адрес гр. Сливен, ул. "Сава Доброплодни" №12 ЕТ РИНИТ-94 РАДИ НЕДЕЛЧЕВ – Бс 018 / 18. 10. 2006 с ЕИК 829 096 259 и адрес гр. Сливен, кв. "Българка", бл.9, вх.А, ап.2 Лицата са вписани в регистъра на ДАМТН за извършаване на дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 7-А от 19.10.2017 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00530-2017-0097

VI: Одобрявам

поканата за участие
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Максимално допустима стойност за изпълнение на поръчката -6 000,00 /шест хиляди лева/без ДДС.Пълен достъп до документацията по електронен път е осигурен на интернет страницата на възложителя www.nap.bg. Документацията, в т.ч. указанията за участие в настоящата процедура, техническата спецификация, образци на офертата, на ценовото предложение, на декларациите и проект на договор са публикувани в профила на купувача, на електронния адрес на възложителя http://nap.bg/news?id=3474

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срокпри условията на чл. 197, ал. 1, т. 5 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.12.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Стефан Илиев Илчев

VIII.2) Длъжност

зам.директор ТД на НАП Бургас, оправомощен със Заповед №ЗЦУ-ОПР-5/22.05.2017г. на изп.директор на НАП