Версия за печат

00044-2017-0100

BG-Перник:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 2 от дата 05.12.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

BG414, Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление Перник, гр. Перник ул. Софийско шосе № 31, За: Михаела Михайлова, България 2307, Перник, Тел.: 00359 76604433, E-mail: opu_pernik@abv.bg, Факс: 00359 76600256

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.api.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.api.bg/index.php/bg/obstestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Изграждане, ремонт и поддръжка на РПМ


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Избор на изпълнител за осъществяване на физическа, невъоръжена охрана на имоти – държавна собственост, стопанисвани от АПИ – ОПУ Перник” - РПС – Радомир, с обща прогнозна стойност 138 960,00 лв. без вкл. ДДС за срок от 36 месеца, с 5(пет) броя охранители.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. регистрация, записване и идентификация на посетителите; 2. справки и информация; 3. Осигуряване охрана на винетен салон; 4. Проверка на придружителни документи 5. защита на собствеността; 6. поддържане достъпа до входовете и изходите; 7. охрана и патрулиране; 8. посещения и приемане; 11. разпознаване на опасности и рискове за безопасността; 12. безопасност на материали, суровини, машини и инструменти; 13. придружаване на външни посетители в и извън работно време. 14. Поддържане на свободен достъп до изходите за извънредни случаи и евакуация; 15. Контрол на пожароизвестителните системи; 16. Контрол на съществуващите технически съоръжения за охрана /пожароизвестяване и др./. 2.2. Други дейности за обект: Охраната осъществява обходи в обекта с необходимата честота, прецизност и ефективност, по маршрути съгласно разработения от участника план за охрана, като следи за целостта и евентуални посегателства на охранявания обект и в случай на такива незабавно да уведомява Възложителя, а в зависимост от вида на посегателството и органите на МВР. Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка има право да осигури на физическата охрана за своя сметка паникбутон. Участникът определен за Изпълнител на обществената поръчка се задължава да извършва дейностите предмет на поръчката и посочените по – гореизисквания с персонал предварително съгласуван от Възложителя като качеството на услугата отговаря на професионалните изисквания за този вид дейност. Участникът се задължава да пазва изискванията за конфиденциалност, като не разпространява служебна и вътрешна информация за администрацията, станала му известна при и по повод извършване на дейността му, да не прави достояние на трети лица, каквито и да е факти и сведения свързани с конфигурацията на охранявамия обект, охраняваните от него стокови и матерални ценности , а също на обстоятелства и данни относно имущественото състояние на Възложителя. Участникът следва да представя графици за работата на служителите от охраната, които предварително да бъдат съгласувани с Възложителя, като при евентуални отсъствия на титуляр се извършват необходимите действия за осигуряване на заместник. Всяка персонална промяна в екипа , може да става единствено след съгласуване с Възложителя. При изпълнение на дейностите предмет на поръчката, всеки охранител следва да носи лична идентификационна карта със снимка, да бъде с униформено облекло и да има отличителен знак , както и да бъде оборудван със средства за осъществяване на незабавна комуникация с оперативния център на фирмата-изпълнител , Възложителя , МВР и други. Да следят стриктно и да предприемат всички законови действия за опазване живота и здравето на лицата, пребиваващи в охраняваните обекти, както и за опазване имуществото, обект на настоящата поръчка. Да извършват обходи в съответните обекти с необходима честота, прецизност и ефективност, по маршрути, съгласно разработените от кандидата План за охрана. Да следят за кризисни ситуации в обектите на ОПУ Перник като при възникване на такива да уведомят незабавно ръководителя на охранителната дейност и съответните компетентни органи и лица, като предприемат всички необходими мерки за предотвратяване и ограничаване на щетите.При изпълнението на поръчката с действията си и/или с поведението си да не възпрепятстват по никакъв начин работата на служителите на ОПУ Перник (както и на външните посетители) и следва да осигуряват тяхната спокойна работна обстановка.е длъжен да осигури за своя сметка комуникационна връзка с обектите.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Нецелесъобразно е разделянето на обществената поръчка на обособени позиции, тъй като това би довело до затруднения за възложителя и ще рефлектира върху изпълнението. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на двете поръчки по двете обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на охранителната дейност на обекти публична държавна собственост. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител ще се постигне максимална сигурност, бързина и единодействие при възникване на обстоятелства, водещи до задействане на механизмите при неправомерни посегателства върху движимото и недвижимо имуществото, собственост на Възложителя. С оглед легалната дефиниция на понятието „обособена позиция“, представена в § 2, т. 29 от ПЗР на ЗОП, разделянето на обособени позиции на настоящата поръчка ще бъде в противоречие и с действащата нормативна уредба.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 277920 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби по настоящата процедута са съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.12.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Румен Найденов Сачански

VIII.2) Длъжност

Директор на ОПУ Перник