Версия за печат

00207-2017-0129

BG-гр. Габрово:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД-21-5 от дата 15.11.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201499

BG322, Районна здравноосигурителна каса - Габрово, ул. Отец Паисий № 25, За: инж. Стефан Христов, България 5300, гр. Габрово, Тел.: 066 819525, E-mail: gabrovo@nhif.bg, Факс: 066 819523

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/web/guest/1433.

I.2) Вид на възложителя

Регионална или местна агенция/служба

I.3) Основна дейност

Друг: Осъществява и администрира задължителното здравно осигуряване в Р България.


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на текущ ремонт – изкърпване на пукнатини, влагоизолиране, боядисване на работни и сървърни помещения и стълбище в сградата на РЗОК – Габрово”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Латексово боядисване по стени, вкл. преместване на мебелировка и облепяне - 457 м. 2. Обработка пукнатини по стени - 21.6 кв. м. 3. Място на изпълнение: работни и сървърни помещения и стълбище в административната сграда на РЗОК-Габрово.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обособени позиции по настоящата поръчка би било съвършено немотивирано предвид нейния характер, както и ниската стойност. Подобно разделяне би довело до неефективност, затруднено администриране и се явява икономически необосновано.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Със Заповед № РД-09-162/07.02.2017 г., Управителят на НЗОК е наредил на директора на РЗОК-Габрово и го е упълномощил да открие и проведе настоящата процедура по указан ред. Основният предмет на дейност на РЗОК е договаряне, регулиране и финансиране на медицинската помощ. Предвид ангажираността на персонала по повод влизане в сила на нови НРД за 2017 г. в началото на годината, тази задача е класифицирана като не първостепенна и придвижването е отложено за второто полугодие на 2017 г. В края на лятото е оценено, че за да бъде задвижена настоящата поръчка е необходимо изготвяне на технически спецификации и КС от специалист - строителен техник или инженер, с какъвто РЗОК-Габрово не разполага. По този повод с докладна записка е поискано одобрение от Управителя на НЗОК, респективно със Заповед № РД-09-917/11.09.2017 г. той е разпоредил да се сключи договор за извършване на пазарни консултации с външен експерт. Поради активния по това време строителен сезон и голямата им натовареност, потърсените за съдействие строителните специалисти последователно отказват да поемат ангажимент по изготвяне на технически спецификации и КС. Едва към 08.11.2017 г. те са изработени и предадени на директора на РЗОК-Габрово. Назначената със Заповед № РД-09-701/18.10.2017 г. вътрешна работна група за изготвяне на документацията за провеждане на процедурата излиза същия ден с доклад, че документацията е оформена. На следващия ден 09.11.2017 г. е публикувана "Регистрационна форма за случаен избор на процедура". Така най-ранната възможна дата за откриване на процедурата е 15.11.2017 г. Ако бъде спазен срока по чл. 178 (2) от ЗОП във вр. с чл. 57 (3) от ППЗОП, то отварянето на ценовите предложения може да стане най-рано на 18.12.2017 г. Дори да бъде определен изпълнител и максимално бързо да се сключи договор с него, от започването до завършването на строителните работи ще изтече толкова време, че бюджетната година ще е приключила и няма да може да се извърши приемане и разплащане на СМР в рамките на 2017 г. При тези обективни предпоставки се явява необходимостта от ускорено протичане на процедурата, каквато възможност предоставя чл. 178 (3) от ЗОП. Съкращаването на срока от 28 на 10 дни дава шанс за избор на изпълнител и завършване на работите преди изтичане на годината. Същевременно трябва да се отбележи, че стойността на поръчката е изключително ниска, работата е рутинна – изкърпване и боядисване в затворени сухи помещения. Преди и между коледно-новогодишните празници обичайно част от персонала ползва отпуск, което допълнително ще облекчи и ускори изпълнението. Най-сетне не става въпрос за „изключителни обстоятелства” по смисъла на § 2, т. 17 от ДР на ЗОП, а за обстоятелства, свързани с неочаквани затруднения при подготовката на процедурата, довели до изпадане в липса на време за нейното провеждане в края на годината. Гореизложеното да се счита като мотивировка по смисъла на чл. 178 (4) от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; 3. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.11.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Захари Илиев Дошков

VIII.2) Длъжност

Директор на РЗОК-Габрово