Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543
BG421, Община Раковски, пл. България № 1, За: Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски и инж. Веселин Мандраджийски - Гл. експерт Инвеститорски контрол, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2369; 0882 828194, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/page.php?20.
I.2)
Вид на възложителя
Регионален или местен орган
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: ОПЗ - 3 от 26.02.2016 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00575-2016-0003
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
„Изпълнение на Инженеринг (проектиране, доставки, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Раковски по три обособени позиции“
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: 302 от 15.08.2016 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG421, СТРОЙНОРМ ЕООД, район Триадица, ул. Доспат № 54, ап. 3, България 1463, София, Тел.: 0898 572922, E-mail: stroynorm@abv.bg, Факс: 02 8510046
Изпълнителят е МСП: не
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
„Изпълнение на Инженеринг (проектиране, доставки, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Раковски по три обособени позиции“ за Обособена позиция № 3 „Жилищен блок, находящ се в с. Шишманци, ул. 5-та, № 1“
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
393500 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: Чл. 2 с допълнително споразумение от 08.11.2016г., неразделна част от договора ; Преди промяната: "Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 393 500 (триста деветдесет и три хиляди и петстотин лева) без ДДС или респективно 472 200 (четиристотин седемдесет и две хиляди и двеста лева) с ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и включва:
1. цена за изработване на инвестиционния проект и осъществяване на авторски надзор в размер на 21 500 (двадесет и една хиляди и петстотин) лева без ДДС, респективно 25 800 (двадесет и пет хиляди и осемстотин) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
2. цена за строително-монтажни работи в размер на 372 000 (триста седемдесет и две хиляди) лева без ДДС, респективно 446 400 (четиристотин четиридесет и шест хиляди и четиристотин) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
3. непредвидени разходи в размер до 6 600 (шест хиляди и шестстотин) лева без ДДС, респективно 7 920 (седем хиляди, деветстотин и двадесет) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя". ; След промяната: "Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 400 100 (четиристотин хиляди и сто) лева без ДДС, респективно 480 120 (четиристотин и осемдесет хиляди, сто и двадесет) лева с ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и включва:
1. цена за изработване на инвестиционния проект и осъществяване на авторски надзор в размер на 21 500 (двадесет и една хиляди и петстотин) лева без ДДС, респективно 25 800 (двадесет и пет хиляди и осемстотин) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
2. цена за строително-монтажни работи в размер на 372 000 (триста седемдесет и две хиляди) лева без ДДС, респективно 446 400 (четиристотин четиридесет и шест хиляди и четиристотин) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
3. непредвидени разходи в размер до 6 600 (шест хиляди и шестстотин) лева без ДДС, респективно 9 920 (девет хиляди, деветстотин и двадесет) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя". ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП (отм.)
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
400100 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
Настоящата информация се подава в РОП на АОП към днешна дата, тъй като е констатирано окончателно разплащане с Изпълнителя на дата 11.10.2017г. Досежно всякакви действия на МРРБ по спиране и възстановяване Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на страната и в частност общината, последната (общината) не носи отговорност.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: ПАВЕЛ АНДРЕЕВ ГУДЖЕРОВ
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Раковски