І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543
BG421, Община Раковски, пл. България № 1, За: Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски и инж. Веселин Мандраджийски - Гл. експерт Инвеститорски контрол, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2369; 0882 828194, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/page.php?20.
I.2)
Вид на възложителя
Регионален или местен орган
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: ОПЗ - 3 от 26.02.2016 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00575-2016-0003
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
„Изпълнение на Инженеринг (проектиране, доставки, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Раковски по три обособени позиции“
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: 305 от 19.08.2016 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG421, РОУЗ ВАЛЕЙ ГРУП - ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, ул. Генерал Карцов № 80, вх. В, ет. 1, ап. 4, България 4300, Карлово, Тел.: 0897 777577, E-mail: radi_stoianov@abv.bg, Факс: 0897 777577
Изпълнителят е МСП: не
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
„Изпълнение на Инженеринг (проектиране, доставки, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Раковски по три обособени позиции“ за Обособена позиция № 2 „Жилищен блок на територията на гр. Раковски, находящ се на бул. Г.С. Раковски 106, блок 106“
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
450400 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: Чл. 2 с допълнително споразумение от 08.11.2016г., неразделна част от договора; Преди промяната: "Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 450 400 (четиристотин и петдесет хиляди и четиристотин) лева без ДДС, респективно 540 480 (петстотин и четиридесет хиляди, четиристотин и осемдесет) лева с ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и включва:
1. цена за изработване на инвестиционния проект и осъществяване на авторски надзор в размер на 24 800 (двадесет и четири хиляди и осемстотин) лева без ДДС, респективно 29 760 (двадесет и девет хиляди, седемстотин и шестдесет) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
2. цена за строително-монтажни работи в размер на 425 600 (четиристотин двадесет и пет хиляди и шестстотин) лева без ДДС, респективно 510 720 (петстотин и десет хиляди, седемстотин и двадесет) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
3. Непредвидени разходи в размер до 7 200 (седем хиляди и двеста) лева без ДДС, респективно 8 640 (осем хиляди, шестстотин и четиридесет) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя."; След промяната: "Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 457 600 (четиристотин петдесет и седем хиляди и шестстотин) лева без ДДС, респективно 549 120 (петстотин четиридесет и девет хиляди, сто и двадесет) лева с ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и включва:
1. цена за изработване на инвестиционния проект и осъществяване на авторски надзор в размер на 24 800 (двадесет и четири хиляди и осемстотин) лева без ДДС, респективно 29 760 (двадесет и девет хиляди, седемстотин и шестдесет) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
2. цена за строително-монтажни работи в размер на 425 600 (четиристотин двадесет и пет хиляди и шестстотин) лева без ДДС, респективно 510 720 (петстотин и десет хиляди, седемстотин и двадесет) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
3. Непредвидени разходи в размер до 7 200 (седем хиляди и двеста) лева без ДДС, респективно 8 640 (осем хиляди, шестстотин и четиридесет) лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя."; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП (отм.)
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
457600 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
Настоящата информация се подава в РОП на АОП към днешна дата, тъй като е констатирано окончателно разплащане с Изпълнителя на дата 12.10.2017г. Досежно всякакви действия на МРРБ по спиране и възстановяване Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на страната и в частност общината, последната (общината) не носи отговорност.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: ПАВЕЛ АНДРЕЕВ ГУДЖЕРОВ
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Раковски