00210-2017-0009
Технически редакции | ||
15.08.2017 11:43 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
15.08.2017 11:39 ч. : | 15/08/2017 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.08.2017 11:39 ч. : | 15/08/2017 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG, Централен орган за покупки, ул. Георги С. Раковски № 102, За: Кирил Ананиев - заместник министър на финансите, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 298592773
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.minfin.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.minfin.bg/bg/procurement.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за сключване на рамково споразумение
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Услуги по почистване, щадящи околната среда“
С настоящата процедура Централният орган за покупки (ЦОП) има за цел да възложи изпълнението на зелена обществена поръчка чрез сключване на рамково споразумение за период на изпълнение на услугите от 01.02.2018 г. до 31.01.2021 г. с 6 изпълнители, на които ще възложи да осъществяват комплексно почистване на сгради, работни и сервизни помещения, поверени за управление и разпореждане на органите на изпълнителната власт и техните администрации.
ДА
1
2
НЕ
НЕ
Поръчката не е разделена на обособени позиции, поради естеството на предоставяните услуги и структурата на образците на техническо и ценово предложение. Предвижда се участниците да оферират единични цени за три категории услуги по почистване: текущо почистване, периодични дейности и основно почистване. Възлагането на три рамкови споразумения за трите категории почистване може да доведе до избор на различни изпълнители по договорите за трите типа дейности при един и същи възложител, което ще затрудни значително управлението им, а може да доведе и до невъзможност за изпълнението им. Освен това, възложителите ще следва да провеждат процедури по чл. 82, ал. 3 от ЗОП и за периодичните дейности и основното почистване, което допълнително ще утежни изпълнението на рамковите споразумения и ще създаде допълнителна тежест за изпълнителите им, като се има предвид, че тези две категории дейности, предвид нерегулярното им изпълнение, ще са на значително по-ниска стойност, в сравнение с ежедневните дейности.
НЕ
V: Мотиви
На основание чл.18, ал.1 и 2, чл.20, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), във връзка с чл.22, ал.1 т.1, чл.24, глава десета, раздел I и раздел V, глава единадесета от ЗОП и във връзка с чл.3, т. 2, буква „а” от ПМС № 385/2015г. за дейността на Централен орган за покупки.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Откритата процедура ще се проведе електронно, чрез уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки /СЕВОП/ на адрес https://sevop.minfin.bg/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Крайният срок за подаване на жалби е съгласно, чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП. Жалба се падава до КЗК с копие до възложителя.
15.08.2017 г.
VIII: Възложител
Владислав Иванов Горанов
Министър на финансите