00496-2017-0015
Технически редакции | ||
25.07.2017 16:04 ч. : | 25/07/2017 13:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.07.2017 16:04 ч. : | 25/07/2017 13:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Вержиния Даскалова, Виктор Николов, България 1000, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: asp-pno4@asp.government.bg, Факс: 02 9861198
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva.
Национална агенция/служба
Социална закрила
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Пряко договаряне
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП, на софтуерен продукт „САНТА ТРЗ“, внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури“, за срок от 24 месеца /2 години/.
Предметът на процедурата по възлагане на обществена поръчка включва: Абонаментно поддържане и периодично актуализиране при промени в софтуер „САНТА ТРЗ”, свързани с промени в законодателството и вътрешната организация на работа на Възложителя, на централизирана интегрирана система за фирмено управление с обхват на експлоатираните подсистеми: персонал, труд и работна заплата, граждански договори, НАП. При необходимост, софтуерът трябва да позволява диференциране на обработената информация по определени от Възложителя критерии, напр. по вид правоотношение, по вид национална програма или проект, и други; Доработка на системата с цел обединяване на данните от териториалните дирекции, генериране и поддържане на обща интегрирана база данни в ЦУ на АСП за наличния персонал, труд и работна заплата, и внедряване на обединената база данни при техническо съдействие от страна на възложтеля; Анализиране на възникнали аварийни ситуации и даване на препоръки за действие, проверка физическата и логическата цялост на базите и периодичен преглед по работата на софтуера; Текущи консултации и съдействие в реално време на съответните служители на АСП, пряко използващи софтуера, чрез ежемесечна системна помощ, консултации, методически или директни дейности при необходимост и съдействие при изработването на месечните възнаграждения по нает персонал, съгласно Устройствения правилник на АСП, ПМС № 66, граждански договори, ОПХ ФЕПНЛ, ОП РЧР и национални програми; Посещения и съдействие на място, при необходимост; Обучаване на служители на АСП за работа със софтуера; Разработка на допълнителни функционалности, при необходимост и друго обусловено програмно проектиране по основните предметни дейности на софтуера; Внедряване на създадената оперативна съвместимост на софтуер „САНТА ТРЗ” със софтуер „САНТА ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“ и осигуряване на техническа поддръжка; Внедряване на създадена оперативна съвместимост на софтуер „САНТА ТРЗ“ и ПП “КОНТО 66“ и осигуряване на техническа поддръжка в частта, касеща сафтуер "САНТА ТРЗ", при обезпечаване на техническа възможност и съдействие от страна на възложителя и от администратора на "КОНТО 66"; Преинсталиране на работните места и нови инсталации на софтуер „САНТА ТРЗ”– при необходимост; Дефиниране и предифиране на номенклатури и диапазони в софтуер „САНТА ТРЗ”, при необходимост; Дефиниране на потребители, роли в системата на софтуер „САНТА ТРЗ”, правата на достъп до функциите на системата, и настройка на видове документи, справки и други автоматично генерирани писмени документи; Обезпечаване сигурността на програмен продукт „САНТА ТРЗ”; Гарантиране на техническа и функционална безотказност на системата в реално време; Поддържане на архивна база данни.
НЕ
НЕ
НЕ
Родовата същност на предмета на обществената поръчка не предпоставя разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
За нуждите на Агенция за социално подпомагане и нейните териториални структури възниква необходимостта от провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 18, ал. 1 т. 13, във връзка с чл. 182, ал. 1 и чл. 79, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП и при условията на чл. 64 ППЗОП с предмет: „Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП, на софтуерен продукт „САНТА ТРЗ“, внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури“, за срок от 24 месеца. На основание чл. 182, ал. 1, във връзка с чл. 79, ал. 1, т. 3 б. "в" от ЗОП, в случаите, когато възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права придобити по силата на закон или на административен акт, възложителите могат да възлагат обществени поръчки чрез процедура на пряко договаряне. Собствеността върху търговската марка "SANTA" и авторските права върху софтуерните продукти от платформата "SANTA", включително за продажба и поддръжка, се притежават от "Латона Дивелопмънт" ЕООД /универсален правоприемник на "Гравис България" АД по отношение на посочения софтуер/. Прехвърлянето на правото върху търговската марка е заведено в Патентното ведомство под № 47496/26.08.2016 г. Софтуерният продукт "САНТА ТРЗ" е внедрен и се използва от АСП и териториалните й структури от 2005г. след проведена открита процедура по ЗОП.
"Латона Дивелопмънт" ЕООД, ЕИК: 203347563, със седалище и адрес на управление: гр. София 1680, район Красно село, ж.к. Борово, ул."Пирински проход" № 47Г, ет. партер
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356222, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9861198
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбите на глава двадесет и седма "Производства по обжалване" от ЗОП, са посочени актовете на възложителя, които подлежат на обжалване, лицата, имащи право да подават жалби, както и основанията и сроковете за тяхното подаване. В случая жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението за провеждане на процедура на договаряне по чл. 18, ал.1 т. 13 - чл. 197, ал. 1, т. 5 ЗОП.
25.07.2017 г.
VIII: Възложител
Цветан Станимиров Васев
Изпълнителен директор