00496-2017-0015

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД04-0098 от дата 25.07.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Вержиния Даскалова, Виктор Николов, България 1000, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: asp-pno4@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva.

I.2) Вид на възложителя

Национална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1 във вр. с чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП, на софтуерен продукт „САНТА ТРЗ“, внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури“, за срок от 24 месеца /2 години/.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на процедурата по възлагане на обществена поръчка включва: Абонаментно поддържане и периодично актуализиране при промени в софтуер „САНТА ТРЗ”, свързани с промени в законодателството и вътрешната организация на работа на Възложителя, на централизирана интегрирана система за фирмено управление с обхват на експлоатираните подсистеми: персонал, труд и работна заплата, граждански договори, НАП. При необходимост, софтуерът трябва да позволява диференциране на обработената информация по определени от Възложителя критерии, напр. по вид правоотношение, по вид национална програма или проект, и други; Доработка на системата с цел обединяване на данните от териториалните дирекции, генериране и поддържане на обща интегрирана база данни в ЦУ на АСП за наличния персонал, труд и работна заплата, и внедряване на обединената база данни при техническо съдействие от страна на възложтеля; Анализиране на възникнали аварийни ситуации и даване на препоръки за действие, проверка физическата и логическата цялост на базите и периодичен преглед по работата на софтуера; Текущи консултации и съдействие в реално време на съответните служители на АСП, пряко използващи софтуера, чрез ежемесечна системна помощ, консултации, методически или директни дейности при необходимост и съдействие при изработването на месечните възнаграждения по нает персонал, съгласно Устройствения правилник на АСП, ПМС № 66, граждански договори, ОПХ ФЕПНЛ, ОП РЧР и национални програми; Посещения и съдействие на място, при необходимост; Обучаване на служители на АСП за работа със софтуера; Разработка на допълнителни функционалности, при необходимост и друго обусловено програмно проектиране по основните предметни дейности на софтуера; Внедряване на създадената оперативна съвместимост на софтуер „САНТА ТРЗ” със софтуер „САНТА ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“ и осигуряване на техническа поддръжка; Внедряване на създадена оперативна съвместимост на софтуер „САНТА ТРЗ“ и ПП “КОНТО 66“ и осигуряване на техническа поддръжка в частта, касеща сафтуер "САНТА ТРЗ", при обезпечаване на техническа възможност и съдействие от страна на възложителя и от администратора на "КОНТО 66"; Преинсталиране на работните места и нови инсталации на софтуер „САНТА ТРЗ”– при необходимост; Дефиниране и предифиране на номенклатури и диапазони в софтуер „САНТА ТРЗ”, при необходимост; Дефиниране на потребители, роли в системата на софтуер „САНТА ТРЗ”, правата на достъп до функциите на системата, и настройка на видове документи, справки и други автоматично генерирани писмени документи; Обезпечаване сигурността на програмен продукт „САНТА ТРЗ”; Гарантиране на техническа и функционална безотказност на системата в реално време; Поддържане на архивна база данни.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Родовата същност на предмета на обществената поръчка не предпоставя разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 199965 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

За нуждите на Агенция за социално подпомагане и нейните териториални структури възниква необходимостта от провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 18, ал. 1 т. 13, във връзка с чл. 182, ал. 1 и чл. 79, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП и при условията на чл. 64 ППЗОП с предмет: „Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП, на софтуерен продукт „САНТА ТРЗ“, внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури“, за срок от 24 месеца. На основание чл. 182, ал. 1, във връзка с чл. 79, ал. 1, т. 3 б. "в" от ЗОП, в случаите, когато възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права придобити по силата на закон или на административен акт, възложителите могат да възлагат обществени поръчки чрез процедура на пряко договаряне. Собствеността върху търговската марка "SANTA" и авторските права върху софтуерните продукти от платформата "SANTA", включително за продажба и поддръжка, се притежават от "Латона Дивелопмънт" ЕООД /универсален правоприемник на "Гравис България" АД по отношение на посочения софтуер/. Прехвърлянето на правото върху търговската марка е заведено в Патентното ведомство под № 47496/26.08.2016 г. Софтуерният продукт "САНТА ТРЗ" е внедрен и се използва от АСП и териториалните й структури от 2005г. след проведена открита процедура по ЗОП.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

"Латона Дивелопмънт" ЕООД, ЕИК: 203347563, със седалище и адрес на управление: гр. София 1680, район Красно село, ж.к. Борово, ул."Пирински проход" № 47Г, ет. партер

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356222, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9861198

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на глава двадесет и седма "Производства по обжалване" от ЗОП, са посочени актовете на възложителя, които подлежат на обжалване, лицата, имащи право да подават жалби, както и основанията и сроковете за тяхното подаване. В случая жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението за провеждане на процедура на договаряне по чл. 18, ал.1 т. 13 - чл. 197, ал. 1, т. 5 ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

25.07.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Цветан Станимиров Васев

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор