05397-2017-0003
Технически редакции | ||
13.06.2017 16:47 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.06.2017 16:41 ч. : | 13/06/2017 16:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.06.2017 16:41 ч. : | 13/06/2017 16:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG, Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6, За: Силвия Митева, Ива Ганчева;, България 1000, София, Тел.: 02 9492428, E-mail: smiteva@e-gov.bg, Факс: 02 9818787
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.e-gov.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.e-gov.bg/bg/zop/zop2016/1.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Организация на дейностите по информация и публичност във връзка с изпълнението на проекти на Държавна агенция „Електронно управление“ по Оперативна програма „Добро управление“, по следните обособени позиции: • Обособена позиция № 1 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Изграждане и внедряване на пилотна система за дистанционно електронно гласуване“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.002 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”. • Обособена позиция № 2 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Реализиране на ЦАИС "Гражданска регистрация" и ЦАИС "Адресен регистър"“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.002 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”. • Обособена позиция № 3 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Интегрирана информационна система за контрол и публичност на електронното управление“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.002 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”. • Обособена позиция № 4 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”.
В рамките на поръчката ще бъдат реализирани дейности по информация и публичност във връзка с изпълнението на проекти на Държавна агенция „Електронно управление“ по Оперативна програма „Добро управление“ и по-конкретно: В частта за обособена позиция № 1 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 985 000 импресии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя. В частта за обособена позиция № 2 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 750 000 импресии; Изработване и публикуване на 3 бр. публикации в национални печатни медии или електронни медии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на сто (100) бр. химикали с флаш - памет според изискванията на Възложителя. В частта за обособена позиция № 3 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 430 000 импресии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя. В частта за обособена позиция № 4 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 750 000 импресии; Изработване и публикуване на 2 бр. публикации в национални печатни медии или електронни медии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на сто (100) бр. химикали с флаш - памет според изискванията на Възложителя. Подробно описание на изискванията свързани с изпълнението на отделните дейности по поръчката, заинтересованите лица могат да намерят в одобрената документация към поръчката, находяща се в профила на купувача на уебсайта на ДА ЕУ.
ДА
1
ДА
Следните проекти финансирани по Оперативна програма „Добро управление“: В частта за обособена позиция № 1 - проект „Изграждане и внедряване на пилотна система за дистанционно електронно гласуване“; В частта за обособена позиция № 2 - проект „Реализиране на ЦАИС „Гражданска регистрация“ и ЦАИС „Адресен регистър“; В частта за обособена позиция № 3 - проект „Интегрирана информационна система за контрол и публичност на електронното управление“; В частта за обособена позиция № 4 - проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“.
ДА
НЕ
V: Мотиви
Публичното състезание по реда на ЗОП гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Дава възможност на всички заинтересовани лица да подадат оферта, което в максимална степен ще обезпечи интереса на ДА ЕУ.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно посоченото в разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
13.06.2017 г.
VIII: Възложител
Йовка Захариева Цачева
Директор на дирекция Обществени поръчки в ДАЕУ, определана за възложител съгласно Заповед № ДА ЕУ-2012/15.05.2017 г.