02711-2016-0036
Технически редакции | ||
23.05.2017 16:42 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.05.2017 16:42 ч. : | 2017 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.05.2017 16:42 ч. : | 23/05/2017 15:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.05.2017 16:42 ч. : | 23/05/2017 15:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Тервел:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG332, ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: Димчо Стефанов-Директор, България 9450, Тервел, Тел.: 0359 57512271, E-mail: dlstervel@gmail.com, Факс: 0359 57512024
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.dlstervel.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://wp.me/p82oFW-cpZ.
Публичноправна организация
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Обществена поръчка възлагана чрез: ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА • Наименование на поръчката: Доставка на строителни материали за ремонт по заявки • Обект на поръчката: ДОСТАВКА (покупка) • Предмет на поръчката: Строителни материали • Код по CVP: 44110000 • СРОК НА ДОГОВОРА: до 31.12.2016г., с опция за удължаване на срока до изчерпване на одобрения финансов ресурс или сключване на нов договор за същата поръчка през 2017г. • МЯСТО НА ДОСТАВКА - гр.Тервел • КОЛИЧЕСТВО/ОБЕМ - съгласно техническата спецификация • СРОК НА ИЗПЪЛНЕНИЕ - до 2 часа от подаване на заявката. • Опаковка /вид, материал, обем/ - • Изисквания към документацията, съпровождаща стоките предмет на поръчката: Стоките предмет на поръчката се доставят заедно с всички документи които ги съпътстват според вида на стоката и относимите към нея нормативни разпоредби, като например – указание/упътване за употреба, технически паспорт/описание, гаранционна карта, декларация за съответствие, сертификат за качество, протокол за изпитване и т.н. • Доставените стоки се монтират/инсталират/разтоварват от представител/за сметка на изпълнителя, и се предават на възложителя в състояние на готовност за работа/употреба. • График за изпълнение на поръчката в рамките на срока на договора. - Доставка на стоките: до 2 часа от подаване на заявката, в рамките на действие на договора, франко посоченото местоизпълнение - гр.Тервел. - Документиране- Протокол за приемане и предаване/стокова разписка, и/или документ за извършен и приет монтаж/инсталиране/разтоварване. - Плащане – В 30 дневен срок от подписване на приемо-предавателния протокол за извършената доставка. Документиране- Фактура издадена от изпълнителя, Платежно нареждане - Изисквания към образуването на предложената цена: Предлагана цена следва да се образува като се посочат отделните стоки, единична цена, количество, обща цена, и обща крайна цена на доставката без ДДС. Всички цени да са в български лева.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG332, ТРИАДА ООД, гр.Тервел,ул.Хан Аспарух №4, България 9450, Тервел, Тел.: 0899 837001, E-mail: triada_2002@abv.bg, Факс: 05751 2139
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши Доставка на строителни материали за ремонт по заявки, наричани по-долу общо ”СТОКАТА”, подробно описана в техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор.
27.05.2016 г.
31.12.2016 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
30.04.2017 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Приложена е опцията за продължване на срока на договора от 31.12.2016 г. до сключване на нов договор за същата услуга през 2018гг., какъвто е сключен и е в сила от 02.05.2017г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
23.05.2017 г.
VII: Възложител