00753-2017-0018

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 634-РД-01-03 от дата 16.05.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=143.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на канцеларски материали за общинска администрация, второстепенните разпоредители с бюджетни кредити проект: „Предоставяне на топъл обяд“ и проект: „Правото на труд - право на достоен живот“ по ОПРЧР със следните обособени позиции: •Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали“. •Обособена позиция №:2 „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Доставките за Обсобена позиция 1 включват: • Лепило за хартиени продукти, сухо, 40 гр. – 426 бр.; • Лепило за хартиени продукти, сухо, 20 гр.- 566 бр.; • Лепило, канцеларско, 45 мл.- 292 бр.; • Телчета за телбод 10/4 мм., 1000 бр. в кутия – 124 кутии; • Телчета за телбод - 24/6 мм, 1000 бр. в кутия – 770 кутии; • Цветни пинчета за табло 100 бр. в кутия – 47 кутии; • Цветни моливи - комплект, в опаковка 12 цвята, дълги – 144 опаковки; • Моливи черни с гума В – 285 бр.; • Молив червен – 30 бр; • Моливи черни обикновени НВ – 3610 бр.; • Графити за пиромоливи НВ, 0,5 мм., 12 бр. в кутия – 63 кутии; • Графити за пиромоливи НВ, 0,7 мм., 12 бр. в кутия – 66 кутии; • Пиромолив-метален 0,5 мм. – 32 бр.; • Пиромолив-метален 0,7 мм.- 30 бр.; • Гума за молив и химикал 50х18х8 мм. – 387 бр. и други. Доставките за Обсобена позиция 2 включват: • Папка с машинка картонена бяла, А4, 250 гр./кв.м. – 4910 бр; • Папка "ДЕЛО", корици от мукава, гръб с ширина 80 мм от бяло текстилно платно с дебели пам. връзки, формат А4 – 11575 бр.; • Кламери метални /30 мм., 100 бр. в кутия/ - 649 китии; • Самозалепващи листчета 75*75 мм, 100 л. в кубче, пастелни цветове, самост. опаковка – 379 опаковки; • Класьор - 8 см., А4, РР материал, с метален кант, джоб за етикети на гърба на класьора, различни цветове 285*320 мм, механизъм за захващане на листа с притискаща клема – 2580 бр.; • Класьор - 5 см., А4, РР материал, с метален кант, джоб за етикети на гърба на класьора, различни цветове 285*320 мм, механизъм за захващане на листа с притискаща клема – 1715 броя и други. Подробните изисквания са посочени в техническата спецификация неразделна част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

проект „Предоствавяне на топъл обяд” – Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 и проект „Правото на труд - право на достоен живот“ – Договор № BG05M9OP001-2.005-0005-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 111700 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.05.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Пламен Стефанов Петков

VIII.2) Длъжност

Зам.-Кмет "БИП" на Община Свищов, упълномощен със Заповед №552-РД-01-03/11.05.2017 год. на Кмета на Община Свищов