00530-2017-0031
Технически редакции | ||
15.05.2017 15:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
15.05.2017 15:34 ч. : | 15/05/2017 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.05.2017 15:34 ч. : | 15/05/2017 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG341, Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас, ул.Цар Петър №5Б, За: Н.Киров, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878162, E-mail: n.kirov@ro02.nra.bg, Факс: 056 878152
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3267.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Услуги по почистване на сгради / без жилищните/ за административните сгради на ТД на НАП гр.Бургас
Предмет на поръчката: „Услуги по почистване на сгради /без жилищните/ за административните сгради на ТД на НАП гр. Бургас“ Обекти: -Ул. „Цар Петър” № 5 Б-10етажа общо 3000 кв.м. -ул. „Александровска” № 26 -3 етажа общо 1350 кв.м. -ул. „Александровска” № 83 –един етаж 110 кв. м. -ул. „Проф. Якимов” № 25 – 885 кв.м. -УБ гр. Поморие, ул.“Пазарна“ №2 , два етажа - 270 кв.м. 1. Ежедневно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника собственост на Изпълнителя на сградния фонд на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас с адреси: ул. „Цар Петър”№5Б, ул. „Александровска” №26 , ул.„Александровска” №83 и ул. „Проф. Якимов” № 25. Ежедневно комплексно почистване се извършва извън работното време за администрацията. -Ул. „Цар Петър” №5 Б -10 етажа общо 3000кв.м. -ул. „Александровска” №26 - 3 етажа общо 1350кв.м. -ул. „Александровска” №83 – един етаж 110кв. м. -ул. „Проф. Якимов” № 25 – 885кв.м. Под ежедневно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника се разбира: - Почистване на стаи, общи площи и клетки - Измитане и измиване с препарат на твърди подови настилки /мозайка, теракот, балатум, паркет, ламинат и др. със специализирани препарати и уреди/ - Избърсване на прах от офис-обзавеждането /бюра, офис техника, ключове, конзоли/ - Измитане и измиване с препарат на фоайета, коридори, стълбища и стълбищни площадки - Влажно почистване на врати, парапети, перила, первази и др. - Почистване на асансьори – измитане и измиване с препарат. - Почистване, измиване с препарат и дезинфекциране на санитарно-хигиенните помещения, в т. ч. почистване на мивки, тоалетни чинии (моноблок, капаци, казанчета, клекала), санитарна арматура и фаянс - Прахосмучене /машинно почистване/ на меки подови настилки /мокети, килими, пътеки, велтери и други - Изхвърляне на отпадъците и почистване на кошчетата за отпадъци - Почистване и снегопочистване на прилежащи площи - Зареждане на санитарните помещения с тоалетна хартия - Осигуряване на дежурен служител с работно време, подробно описано в раздел „Технически показатели” - Почистване и изхвърляне на отпадъци, налагащи се при неочаквано замърсяване, при възникнал повод по време и след ремонтни дейности или друг вид непредвидени мероприятия 2. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати на партерните етажи. 3. Два пъти годишно почистване с препарати, консумативи и техника на дограма, щори, пердета, подови настилки, мека мебел и др.Два пъти годишно пране на меки подови настилки /мокети/ и два пъти машинно почистване на общите части – фоайе, салон за обслужване и коридори на втори и трети етаж / мраморни настилки/ и др. в сградата на ул. „Александровска“ 26 4. Еднократно измиване на прозорците и дограмата отвън и отвътре на всички сгради – за всяка календарна година от срока на договора. 5. Два пъти годишно пране на дамаски на дивани и легла в в УБ гр. Поморие. 6. Предложените от участника препарати и консумативи необходими за ежемесечно почистване ще се предоставят на отговорника определен от Възложителя по договора, който ги предоставя на отговорниците по сгради определени от Изпълнителя и упражнява контрол на влаганите препарати по видове и количества.
ДА
1
1
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид следните мотиви: Обособените работни места и сградите на ТД на НАП гр.Бургас, се намират в близост една от друга, това ще доведе до по нисък разход на човешки ресурси, инструменти, машини и съоръжения, по висока икономическа изгодност за възложителя, поради което не разделяме предмета на поръчката на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Възложител на поръчката е Национална агенция за приходите, а конкретната процедура се открива от упълномощено лице за обезпечаване нуждите на териториално звено и поделения към него. Предвид факта,че общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет,предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година надвишава прага по чл.20, ал.1, т.1, б. б) от ЗОП, за настоящата поръчка следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с публикуване на обявлението за оповестяване откриването на процедурата в ОВ на ЕС, съгл. чл.35, ал.1 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 90 000,00 лева без ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срокпри условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
15.05.2017 г.
VIII: Възложител
Стефан Илиев Илчев
Зам. директор ТД на НАП Бургас, оправомощен със Заповед №ЗЦУ 435 / 15.04.2016 год на изпълнителния директор на НАП