Версия за печат

00530-2017-0028

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 3-17 от дата 03.05.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, За: П. Минков, България 9002, Варна, Тел.: 054 856258, E-mail: p.minkov@ro27.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на гориво за отопление за нуждите на офиси за обслужване Силистра и Шумен при ТД на НАП Варна”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е доставка на гориво за отопление за нуждите на офиси за обслужване Силистра и Шумен при ТД на НАП Варна и включва: - Периодични доставки на гориво, по писмени заявки на възложителя, направени чрез съответния отговорник по договора, франко склада на възложителя, с място на изпълнение съответния офис за обслужване - Силистра и Шумен. - Транспортиране на горивото за отопление с превоз на изпълнителя. Изпълнението е за срок от 24 месеца с начало на изпълнение 02.10.2017г. или от датата на подписването на договора, ако е по-късно от тази дата, или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 105 000,00 лв. /сто и пет хиляди лева/ без ДДС или 126 000,00 лв. /сто двадесет и шест хиляди лева/ с ДДС в случай че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора. В срока на действие на договора възложителят има право да подава заявки за доставка на необходимите му количества гориво, като не е длъжен да усвои цялата му стойност.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Доставката на гориво за отопление, предмет на обществената поръчка, попада в един клас, съгласно Общия терминологичен речник /CPV/, не включва разнородни доставки, поради което не е целесъобразно същата да бъде разделена на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 105000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид факта, че общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП, през настоящата година надвишава прага по чл.20, ал.1, т.1, б. "б" от ЗОП, следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.05.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Милена Георгиева Колева

VIII.2) Длъжност

Директор на ТД на НАП Варна