00165-2017-0012
Технически редакции | ||
27.04.2017 10:30 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.04.2017 10:29 ч. : | 27/04/2017 10:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.04.2017 10:29 ч. : | 27/04/2017 10:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG411, Министерство на образованието и науката, бул. Княз Александър Дондуков № 2А, За: Анна Димитрова - началник на отдел Обществени поръчки и плащания, България 1000, София, Тел.: 02 9217621, E-mail: anna.dimitrova@mon.bg, Факс: 02 9217612
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.mon.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?lsrpqNDHpcG6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
ІI: Откриване
Откривам процедура
за сключване на рамково споразумение
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на проекти и програми, по които Министерството на образованието и науката е бенефициент“ по четири обособени позиции
Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства, както следва: 1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали“; 2. Обособена позиция № 2 – „Доставка на копирна хартия“; 3. Обособена позиция № 3 – „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“; 4. Обособена позиция № 4 - „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ – обособената позиция включва стоки от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Количеството и обемът на доставките ще се определят в зависимост от възникналите за срока на рамковите споразумения по всяка обособена позиция конкретни потребности от канцеларски материали, копирна хартия или тонери за копирни и печатащи устройства.
НЕ
ДА
Средствата за изпълнение на договорите, сключени въз основа на рамковите споразумения, ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от Министерството на образованието и науката, в т.ч. Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж", средства от Европейската комисия, Европейския социален фонд /ЕСФ/ и Европейския фонд за регионално развитие /ЕФРР/.
ДА
НЕ
V: Мотиви
Обществената поръчка се открива на основание чл. 81, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1, чл. 20, ал. 1, т. 1, буква б) и чл. 73, ал. 1 и глава десета, раздел I от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в десетдневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
27.04.2017 г.
VIII: Възложител
Албена Иванова Михайлова
Главен секретар на Министерството на образованието и науката, упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП съгласно заповед № РД09-2177 от 05.04.2017 г. на министъра на образованието и науката