Версия за печат

00165-2017-0012

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер Р01-41 от дата 27.04.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

BG411, Министерство на образованието и науката, бул. Княз Александър Дондуков № 2А, За: Анна Димитрова - началник на отдел Обществени поръчки и плащания, България 1000, София, Тел.: 02 9217621, E-mail: anna.dimitrova@mon.bg, Факс: 02 9217612

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?lsrpqNDHpcG6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за сключване на рамково споразумение


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на проекти и програми, по които Министерството на образованието и науката е бенефициент“ по четири обособени позиции

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства, както следва: 1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали“; 2. Обособена позиция № 2 – „Доставка на копирна хартия“; 3. Обособена позиция № 3 – „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“; 4. Обособена позиция № 4 - „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ – обособената позиция включва стоки от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Количеството и обемът на доставките ще се определят в зависимост от възникналите за срока на рамковите споразумения по всяка обособена позиция конкретни потребности от канцеларски материали, копирна хартия или тонери за копирни и печатащи устройства.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Средствата за изпълнение на договорите, сключени въз основа на рамковите споразумения, ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от Министерството на образованието и науката, в т.ч. Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж", средства от Европейската комисия, Европейския социален фонд /ЕСФ/ и Европейския фонд за регионално развитие /ЕФРР/.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1305936 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Обществената поръчка се открива на основание чл. 81, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1, чл. 20, ал. 1, т. 1, буква б) и чл. 73, ал. 1 и глава десета, раздел I от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в десетдневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.04.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Албена Иванова Михайлова

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на Министерството на образованието и науката, упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП съгласно заповед № РД09-2177 от 05.04.2017 г. на министъра на образованието и науката