Версия за печат

00334-2017-0006

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер Р-335 от дата 18.04.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

BG411, Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Маноела Кръстанова, България 1202, София, Тел.: 02 98594476, E-mail: manoela.krastanova@customs.bg, Факс: 02 98594060

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://customs.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://customs.bg/bg/page/357.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: митническа дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е: „Доставка на канцеларски материали”. Предметът на обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали в структурата на Агенция „Митници”. Видовете канцеларски материали са разпределени в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на папки, кламери, счетоводни книги и кочани с квитанции”: За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени папки, кламери, счетоводни книги и кочани с квитанции, посочени по конкретен вид, параметри и прогнозни количества в Таблица № 1 от Раздел ІI. „Технически спецификации” от документацията за обществена поръчка. Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 80, ал. 1 от ППЗОП. Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е включен в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, с оглед на което обособена позиция № 1 е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. При възлагане на обществената поръчка по обособена позиция № 1 могат да участват лица, които са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка и при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществената поръчка, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 % (осемдесет на сто) от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на това условие те могат да ползват подизпълнители или да се позоват на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. При определяне на собствения ресурс се вземат предвид всички необходими разходи за суровини и материали, енергия, горива, водоснабдяване, лицензи и други подобни, независимо че доставчиците им не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Не е налице изпълнение със собствено производство или ресурс, когато специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания предоставят на Възложителя без съществена допълнителна преработка стоки, доставени от други лица. В съответствие с разпоредбата на чл. 12, ал. 7 от ЗОП, оферта за участие в обществената поръчка по обособена позиция № 1 могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти от лица, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и за които поръчката е запазена. Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности”: За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени канцеларски материали и офис принадлежности, посочени по конкретен вид, параметри и прогнозни количества в Таблица № 2 от Раздел ІI. „Технически спецификации” от документацията за обществена поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1041000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставка е на стойност равна или по-висока от 264 033 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 1 041 000,00 (един милион и четиридесет и една хиляди) лева без ДДС, която стойност надвишава стойността по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП. С оглед на изложеното и доколкото не са налице предвидените в чл. 79, ал. 1 от ЗОП основания за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление, при спазване на прогласените в чл. 2, ал. 1 от ЗОП принципи Възложителят обявява „открита“ по вид процедура за възлагане на обществена поръчка, при която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. Посредством прилагането на предвидения в ЗОП ред за открита процедура по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят цели и защитаване на обществения интерес, като насърчи конкуренцията и създаде равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.04.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Борислав Маринов Борисов

VIII.2) Длъжност

ЗАМЕСТНИК ДИРЕКТОР НА АГЕНЦИЯ „МИТНИЦИ” И ДЛЪЖНОСТНО ЛИЦЕ ПО ЧЛ. 7, АЛ. 1 ОТ ЗОП, СЪГЛАСНО ЗАПОВЕД № ЗАМ-1122/32-309672 ОТ 04.11.2016 Г.