Версия за печат

00979-2017-0003

BG-Шумен:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 006 от дата 06.03.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 127521758

BG333, Комплексен онкологичен център-Шумен ЕООД, ул.Васил Априлов 63, За: Иванка Ралева, България 9700, Шумен, Тел.: 054 800832, E-mail: raleva@oncocenter.org, Факс: 054 810004

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.oncocenter.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.oncocenter.org/site/%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%b2%d0%ba%d0%b0-%d1%87%d1%80%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b5%d0%bc-%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%b7%d0%b8%d1%82%d1%80%d0%be%d0%bd%d0%bd%d0.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 4 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка чрез наем наем на ПОЗИТРОННО – ЕМИСИОНЕН КОМПЮТЪРЕН ТОМОГРАФ РЕТ/СТ скенер по Техническа спецификация».

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Доставка чрез наем наем на ПОЗИТРОННО – ЕМИСИОНЕН КОМПЮТЪРЕН ТОМОГРАФ РЕТ/СТ скенер по Техническа спецификация».

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предмета на поръчката е за специализирана апаратура, не е възможно да бъде разделена на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1144800 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Необходимо е неотложно възлагане на поръчката поради изключителни обстоятелства, по разпоредбата на чл.79, ал.1, т.4 от ЗОП, относно необходимостта от извършване на изследвания от ПОЗИТРОННО – ЕМИСИОНЕН КОМПЮТЪРЕН ТОМОГРАФ РЕТ/СТ скенер. Дружеството не разполага с финансов ресурс за закупуване на скенер с необходимия за изследванията капацитет. На приключената открита процедура със същия предмет – доставка чрез наем се явиха двама участници – «Хоризонти в диагностиката» ООД, гр.Горна Оряховица и Alliance Medical GmbH, Германия. Офертите и на двамата участници не отговарят на изискванията на възложителя и процедурата беше прекратена. Към настоящия момент заведения от 01.01.2017г списък на онкоболни чакащи изследване на РЕТ/СТ скенер са 38 бр. Назначените изследвания са задължителни по лечебния алгоритъм на Амбулаторна процедура №36, за които лечебното заведение има сключен Индивидуален договор с НЗОК № 270668/26.05.2016 г. Липсата на база за извършване на изследвания е основание за евентуално прекратяване на индивидуалния договор с НЗОК и ще доведе да неизпълнение на част от предмета на дейност на лечебното заведение: «Профилактика и лечение на онкологични заболявания и преканцерози», за обл.Шумен и обл.Търговище. Срочността на извършване на изследванията са от категорията пряко влияещи на плана на лечението и всяко закъснение поставя в опасност живота и здравето на пациентите. Налице са законовите основания за провеждане на Процедура по договаряне без предварително обявление, на основание чл.79, ал.1, т.4, във вр. §2, т.17 от ДР на ЗОП, по изложените по-горе мотиви. На основание чл.65, ал.1 от ППЗОП, във вр.чл. 79, ал.1, т.4 от ЗОП не следва да се прилага разпоредбата на чл.64, ал.2 от ППЗОП и не следва да се одобрява покана за участие в процедурата. Ще следва, на основание чл.65, ал.1, изр.2 от ППЗОП необходимата информация за провеждане на процедурата да се посочи в настоящото решение. Предвид срочността на изследванията и с цел осигуряване изпълнението на целия срок на договора считаме, че следва да се отправи покана към лице, което е собственик на необходимия ПЕТ/СТ скенер. Единият от двамата участници в процедурата, фирма Alliance Medical GmbH, Германия афишира собственост на ситуиран в РБългария скенер.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

фирма Alliance Medical GmbH, Германия

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам


VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Изпълнителят следва да изпълни следните изисквания: Да е собственик на РЕТ/СТ скенер, да има персонал за осигуряване на сервизно обслужване за целия срок на договора. Осигурява специализиран транспорт за своя сметка, доставка и монтаж на РЕТ/СТ скенера. Осигурява специалисти, които да извършат доставката, монтажа, настройка и тестове на системата. Осигурява специални измервателни инструменти и контролни съоръжения, необходими за проверка правилното функциониране на апаратурата. Срокът на договора е 24 месеца. Критерий за възлагане на поръчката: ”Най-ниска цена”. Ценовото предложенние за срока на договора не може да е по високо от прогнозната стойност 1144800,00 лв без ДДС за срок от 24 месеца. Наред с това ценовото предложение за един брой изследване на пациент не може да надхвърля крайната цена от 795,00 лв без ДДС. Участника следва да се запознае с приложеният проект на договор, който ще бъде предмет на договарянето. Същият следва да представи ценово предложени както и предложение за изпълнение на поръчката съобразено с Техническата спецификация на Възложителя. Поканеният има възможност да измени параметрите на офертата си в хода на преговорите. Всички нови предложения ще бъдат отразени в протокола на комисията на възложителя, която провежда договарянето. Всяка оферта трябва да съдържа приложените към решението образци: 1.ЕЕДОП – Образец №1 2.Ценово предложение – Образец №2/в отделен запечатан непрозрачен плик/ 3.Предложение за изпълнение на поръчката – Образец №3 Приложен е и проект на договор за запознаване. Място и срок за подаване на офертата: Документите за участие се подават в срок до 16:30 ч. на 13.03.2017 г. в сградата на КОЦ-Шумен ЕООД ул.Васил Априлов 63 ет.4 с препоръчано писмо или лично. Върху плика следва да отбележите наименованието си, адрес, телефон за връзка и предмета на офертата ХI. Отварянето на предложенията ще се извършви на 14.03.2017 г., от 10:00 часа в КОЦ-Шумен ЕООД сграда Лъчетерапия ет.4 офис Счетоводство. Документи, изисквани при подписване на договор с избрания изпълнител на основание чл.67 ал.6 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл.54 ал.1 т.7 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

чл.197 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

06.03.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Сотир Стоянов Караниколов

VIII.2) Длъжност

Управител