00005-2017-0001
Технически редакции | ||
27.02.2017 18:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2017 17:54 ч. : | 27/02/2017 17:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2017 17:54 ч. : | 27/02/2017 17:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция по обществени поръчки, ул. Леге 4, За: Ана Миткова, Сашка Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 98597160; 02 98597169, E-mail: aop@aop.bg, Факс: 02 98597152
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.aop.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93%2C1680278&_dad=portal&_schema=PORTAL.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Разработване, внедряване и поддръжка на единна национална електронна уеб-базирана платформа: Централизирана автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИС ЕОП), финансирана по Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), съфинансирана от Европейския съюз (ЕС) чрез Европейския социален фонд (ЕСФ)
В предмета на поръчката са включени следните основни видове дейности: - разработване на ЦАИС ЕОП на модулен принцип, при което трябва да бъдат реализирани всички подготвителни и работни процеси на всички видове процедури, специфични техники, инструменти и начини за възлагане на обществени поръчки, предвидени в ЗОП; - доставка на хардуерно и комуникационно оборудване и доставка на базов системен софтуер; - инсталиране на хардуерно, комуникационно оборудване и базов системен софтуер; - инсталиране и настройване на Системата върху доставеното хардуерно и софтуерно оборудване; - тестване на Системата; - изграждане и въвеждане в експлоатация на Call Center; - обучение на потребители и администратори на Системата; - пускане в експлоатация на Системата; - гаранционна поддръжка на Системата.
НЕ
ДА
Поръчката се финансира по ОПДУ, приоритетна ос 1: Административно обслужване и е-управление, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ. Проектът следва да бъде одобрен след стартиране на поръчката.
НЕ
Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции гарантира постигане на оптимален резултат и предотвратява евентуален риск от несъвместимост на хардуерното и софтуерното решение. Целта на възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции е: • да се избегнат рисковете, свързани със системната интеграция по отношение на постигане на пълна съвместимост на хардуера и софтуера; • Възложителят да разполага с едно лице – Изпълнител, което да отговаря за внедряването на цялата Система, респективно да носи отговорност за цялостната гаранционна поддръжка; • да се постигне оптимален процес на управление на целия проект и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем. Възложителят е предоставил възможност на участниците за избор на начин за реализиране на архитектурата на Системата, при условие, че предложените решения отговарят на поставените изисквания за бързодействие, производителност и обем на съхраняваните данни. Бъдещият изпълнител следва да предложи интегрирано решение по отношение на избрания хардуер и приложен софтуер, така че те да са напълно съвместими, като същевременно осигуряват оптимални работни характеристики на Системата.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
27.02.2017 г.
VIII: Възложител
Иво Георгиев Кацаров
Главен секретар, упълномощен със Заповед № РД-39/21.04.2016 г.