Версия за печат

00005-2017-0001

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД-6 от дата 27.02.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131236380

BG411, Агенция по обществени поръчки, ул. Леге 4, За: Ана Миткова, Сашка Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 98597160; 02 98597169, E-mail: aop@aop.bg, Факс: 02 98597152

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.aop.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93%2C1680278&_dad=portal&_schema=PORTAL.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Разработване, внедряване и поддръжка на единна национална електронна уеб-базирана платформа: Централизирана автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИС ЕОП), финансирана по Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), съфинансирана от Европейския съюз (ЕС) чрез Европейския социален фонд (ЕСФ)

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В предмета на поръчката са включени следните основни видове дейности: - разработване на ЦАИС ЕОП на модулен принцип, при което трябва да бъдат реализирани всички подготвителни и работни процеси на всички видове процедури, специфични техники, инструменти и начини за възлагане на обществени поръчки, предвидени в ЗОП; - доставка на хардуерно и комуникационно оборудване и доставка на базов системен софтуер; - инсталиране на хардуерно, комуникационно оборудване и базов системен софтуер; - инсталиране и настройване на Системата върху доставеното хардуерно и софтуерно оборудване; - тестване на Системата; - изграждане и въвеждане в експлоатация на Call Center; - обучение на потребители и администратори на Системата; - пускане в експлоатация на Системата; - гаранционна поддръжка на Системата.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Поръчката се финансира по ОПДУ, приоритетна ос 1: Административно обслужване и е-управление, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ. Проектът следва да бъде одобрен след стартиране на поръчката.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции гарантира постигане на оптимален резултат и предотвратява евентуален риск от несъвместимост на хардуерното и софтуерното решение. Целта на възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции е: • да се избегнат рисковете, свързани със системната интеграция по отношение на постигане на пълна съвместимост на хардуера и софтуера; • Възложителят да разполага с едно лице – Изпълнител, което да отговаря за внедряването на цялата Система, респективно да носи отговорност за цялостната гаранционна поддръжка; • да се постигне оптимален процес на управление на целия проект и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем. Възложителят е предоставил възможност на участниците за избор на начин за реализиране на архитектурата на Системата, при условие, че предложените решения отговарят на поставените изисквания за бързодействие, производителност и обем на съхраняваните данни. Бъдещият изпълнител следва да предложи интегрирано решение по отношение на избрания хардуер и приложен софтуер, така че те да са напълно съвместими, като същевременно осигуряват оптимални работни характеристики на Системата.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5600000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.02.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Иво Георгиев Кацаров

VIII.2) Длъжност

Главен секретар, упълномощен със Заповед № РД-39/21.04.2016 г.