00383-2016-0014
Технически редакции | ||
27.01.2017 13:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.01.2017 13:41 ч. : | 2017 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.01.2017 13:40 ч. : | 27/01/2017 13:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.01.2017 13:40 ч. : | 27/01/2017 13:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община град Добрич, ул.България №12, За: Весела Димитрова, Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166
Място/места за контакт: Община град Добрич, ул. България № 12Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dobrich.bg.
Адрес на профила на купувача: http://46.47.127.246/procurement.aspx?ProviderID=92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f&Guid=84e596eb-dbcc-4112-9f4b-5cf0e852e8c1.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
"Извършване на допълнително проектиране и реконструкция и рехабилитация на водопроводна и канализационна мрежи на гр. Добрич по Проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Добрич – Фаза 1. Обществената поръчка включва 3 /три/ обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Извършване на допълнително проектиране, реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа гр.Добрич и съпътстващ водопровод – ЛОТ 1“; Обособена позиция № 2 – „Извършване на допълнително проектиране, реконструкция и рехабилитация на водопроводна мрежa на гр. Добрич, етап 1, обхващащ: Водоснабдяване – ЛОТ 2“ и Обособена позиция № 3 – „Извършване на допълнително проектиране, реконструкция и рехабилитация на водопроводна мрежa на гр. Добрич, етап 1, обхващащ: Водоснабдяване – ЛОТ 3“
В изпълнение на всеки един от договорите за обособените позиции участникът избран за изпълнител се предвижда да извърши следните дейности, които са свързани с изграждането на обекта и представляват условие, следствие или допълнение към него: 1. Допълнително проектиране и съпътстващите го проектантски дейности, които не са включени в първоначалния Инвестиционен проект, в съответствие със Заданието за проектиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, приложени от документацията за участие и изпълнение на дейностите по авторски надзор на изготвените проекти в резултат на допълнителното проектиране; 2. Изпълнение на СМР съгласно Техническото си предложение за изпълнение на поръчката, Инвестиционния проект и Линейния график за изпълнение на ППР и СМР, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР; 3. Действителните количества необходими за изпълнение на обекта, които са в по- голям размер от количествата предвидени в проекта и/или не са били включени в проекта; 4. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и на инвестиционния проект строителни продукти; 5. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и влагането им в обекта, предмет на поръчката; 6. Ще изиска от Възложителя, в съответствие с разпоредбите на чл. 38 от Закона за пътищата, осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с изготвения от него План за безопасност и здраве на обекта, само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда обекта; 7. В случаите, когато е необходимо в допълнение на инвестиционния проект извършване на проектантски работи във връзка с изграждането на обекта ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране; 8. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 9. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на обекта; 10. Участие в процедурата по въвеждане на обекта в експлоатация; 11. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на обекта и въвеждането му в експлоатация; 12. Отстраняване на Дефекти в Гаранционните срокове на обекта; 13. Задължения предвидени в документите одобрени и прилагани по Оперативна програма „Околна среда 2014- 2020 г.“ 14. Прецизно геодезическо замерване на теренната основа на обекта; 15. Всички други дейности, необходими за изпълнението на предмета на поръчката и гаранционното поддържане на обекта, освен ако договорът или българското законодателство не ги вменяват изрично на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, КОНСУЛТАНТА или трето лице. Подробно описание на дейностите по проектиране се съдържа в Заданието за проектиране за всяка от обособените позиции, към документацията за участие са приложени и инвестиционните проекти за всяка от позициите.
45000000, 71320000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
730253
14.04.2016 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
обособена позиция/позиции от процедура за възлагане на обществена поръчка
Обособена позиция №1 от Обществената поръчка се прекратява на основание чл.39, ал.1, т.5, предл.1 от ЗОП /отм./, поради следните обстоятелства: Процедурата е открита с Решение №Р-18/14.04.2016год. на Възложителя, при първоначална липса на осигурено финансиране, обективирано в РАЗДЕЛ ІІІ., Т. 2.4. от Документацията за участие. На 30.12.2016год. е сключен Договор за БФП №BG16M1OP002-1.006-0003-C01, съгласно който са настъпили следните съществени промени в обстоятелствата, само по обявената обособена позиция №1, а именно: В процеса на оценка на проектното предложение от ОП ”Околна среда” 2014-2020г., по искане на финансиращия орган е направена промяна в проекта, касаеща начина на полагане на Главен клон I по бул.”Русия”, изграждане на дъждопреливник след кръстовището с ул. „Ген Попов” и включване на водите от Главен клон XI. Отпада изграждането на КПС за дъждовни води. Изместено е и част от трасето на Главен клон I – В по ул. „Вида Димитрова”. Предвижда се и оставане в експлоатация на КПС „Иглика” и Главен клон IV – а. Гореописаните промени са съществени, тъй като касаят технологията на изпълнение и обхвата на работата по отношение на обявената Обособена позиция №1 към процедурата. Промените са залегнали и в сключения на 30.12.2016год. Договор за БФП №BG16M1OP002-1.006-0003-C01, чрез който се осигурява необходимото финансиране за изпълнението на поръчката. Следствие на гореописаните промени е настъпила промяна и в стойността на обявената Обособена позиция №1. След остойностяване на нововъзникналите СМР и редуциране на стойността на отпадналите СМР, е констатирано, че общата стойност надвишава размера на непредвидените разходи за Обособена позиция №1. Горепосочените обстоятелства, налагат необходимостта обществената поръчка, само по отношение на обособена позиция №1, да бъде прекратена по причини, които възложителят не е могъл да предвиди, тъй като финансирането е осигурено на по-следващ етап от откриването на процедурата и във връзка с изисканите промени в проекта от страна на Финансиращата програма – ОП”ОС” 2014-2020г.
Поръчката се прекратява само по отношение на Обособена позиция № 1 – „Извършване на допълнително проектиране, реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа гр.Добрич и съпътстващ водопровод – ЛОТ 1“. Кратко описание на Обособена позиция № 1: Избраният изпълнител по Обособена позиция № 1 ще извърши следните дейности, които са свързани с изграждането на обекта и представляват условие, следствие или допълнение към него: 1. Допълнително проектиране и съпътстващите го проектантски дейности, които не са включени в първоначалния Инвестиционен проект, в съответствие със Заданието за проектиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, приложени от документацията за участие и изпълнение на дейностите по авторски надзор на изготвените проекти в резултат на допълнителното проектиране; 2. Изпълнение на СМР съгласно Техническото си предложение за изпълнение на поръчката, Инвестиционния проект и Линейния график за изпълнение на ППР и СМР, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР; 3. Действителните количества необходими за изпълнение на обекта, които са в по- голям размер от количествата предвидени в проекта и/или не са били включени в проекта; 4. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и на инвестиционния проект строителни продукти; 5. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и влагането им в обекта, предмет на поръчката; 6. Ще изиска от Възложителя, в съответствие с разпоредбите на чл. 38 от Закона за пътищата, осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с изготвения от него План за безопасност и здраве на обекта, само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда обекта; 7. В случаите, когато е необходимо в допълнение на инвестиционния проект извършване на проектантски работи във връзка с изграждането на обекта ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране; 8. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 9. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на обекта; 10. Участие в процедурата по въвеждане на обекта в експлоатация; 11. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на обекта и въвеждането му в експлоатация; 12. Отстраняване на Дефекти в Гаранционните срокове на обекта; 13. Задължения предвидени в документите одобрени и прилагани по Оперативна програма „Околна среда 2014- 2020 г.“ 14. Прецизно геодезическо замерване на теренната основа на обекта; 15. Всички други дейности, необходими за изпълнението на предмета на поръчката и гаранционното поддържане на обекта, освен ако договорът или българското законодателство не ги вменяват изрично на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, КОНСУЛТАНТА или трето лице.
ДА
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
27.01.2017 г.
Възложител