Версия за печат

02716-2016-0087

BG-с.Ново Паничарево:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 2033 от дата 18.11.2016 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016176540275

BG341, Югоизточно държавно предприятие Териториално поделение Държавно горско стопанство Ново Паничарево, ул.Девети май №43, За: К.Димитрова-ю.к., България 8152, с.Ново Паничарево, Тел.: 0359 55048215, E-mail: dgsnovopanicharevo@uidp-sliven.com, Факс: 0000 00000000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uidp-sliven.com/site-min/procedures/form/469.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uidp-sliven.com/site-min/procedures/form/469.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управление, стопанисване и опазване на горски територии


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Поддръжка на офис техника (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, ups устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери, сървър и др. вкл. и техника в извънгаранционен срок), включително доставка на резервни части, материали и консумативи за нуждите на ТП „ДГС Ново Паничарево за срок от 12 месеца.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Поддръжка на офис техника, включващо: поддръжка в техническа изправност и годност за ползване, отстраняване на повреди, технически прегледи на офис техниката и поддържане на локалната мрежа в горското стопанство. Вложеният труд за диагностика, ремонт и профилактика на офис техниката, инструктажът за правилна експлоатация, когато последният е необходим, както и транспортът на сервизните специалисти до адреса на възложителя и обратно, е за сметка на договорената обща едногодишна цена за подръжка на офис техниката. В случай, че техниката не може да бъде отремонтирана на място доставянето на офис техниката до сервизната база-офис на Изпълнителя и обратно е за сметка на Възложителя. Диагностиката и профилактиката на офис техниката се извършва веднъж месечно.Ремонтът се извършва при необходимост. В цената на подръжката на офис техниката не се включва цената на консумативите и на резервните части. 2. Доставката на консумативи и резервни части за офис техниката в случай на необходимост от ремонт. Общата прогнозна стойност на обществената поръчка включва и стойността на консумативите и вложените резервни части. Офис техниката е описана в Техническата спецификация, както и видовете дейности по поддръжка и консумативите – неизчерпателно изброени.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не предполага разделянето ме на олбособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Поръчката попада в стойностите по чл.20, ал.2 от ЗОП

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196 и сл. от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.11.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Горо Сталев Горов

VIII.2) Длъжност

Директор на ТП ДГС Ново Паничарево