00530-2014-0010

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593766, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 3 от 19.03.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2014-0010
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

„Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на ТД на НАП София, в обособени позиции, както следва: 1. Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр.София; 2.Охранителни услуги - охрана на обект с въоръжена физическа охрана за нуждите на офис Благоевград и охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на изнесените работни места в гр.Петрич, Сандански, Гоце Делчев и Разлог на територията област Благоевград; 3. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Перник; 4.Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Кюстендил; 5. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителна техника на административна сграда, находяща се в гр.Ботевград”


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 36 от 12.06.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

„САЛАМАНДЪР – АСО” ООД, ЕИК 113546751, ул. „Кракра” № 38, България 2300, Перник, Тел.: 076 603061, Факс: 076 604840

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Кюстендил”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност посочена в договора
1200 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

20.09.2016 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1200 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

12.10.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Илиана Илиева Христова
Длъжност: Директор на ТД на НАП София, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-434/15.04.2016 г. на Изпълнителния директор на НАП