00631-2016-0008
Технически редакции | ||
16.08.2016 16:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.08.2016 16:53 ч. : | 16/08/2016 16:48 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.08.2016 16:53 ч. : | 16/08/2016 16:48 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.08.2016 16:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.08.2016 16:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Челопеч: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Челопеч, бул. Трети март №1, За: Сашка Христова Вътева, Република България 2087, Челопеч, Тел.: 07185 2550, E-mail: ob_chelopech@chelopech.org, Факс: 07185 2360
Място/места за контакт: община ЧелопечИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chelopech.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.chelopech.org/?page=3346.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001 по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001, която доставка е запазена за специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания; Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001,
Предмет на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001 по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001, която доставка е запазена за специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания; Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001, съгласно Техническите спецификации. Дейността съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001 предвижда доставка на оборудване и обзавеждане, необходимо за новосъздадения Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда. Целта на общинската администрация е да създаде условия за предоставяне на качествени услуги в Центъра, за което е необходимо да бъде извършено подходящо оборудване и обзавеждане за ремонтираните помещения. Основните зали, в които ще се предоставят услугите са: 1. Кабинет, в който ще се предоставят здравни услуги; 2. Кабинет, в който ще се предоставя психологическа и социална подкрепа на целевата група, както и на лицата, предоставящи услугите "личен асистент" и "домашен помощник"; 3. Зала за рехабилитация, в който ще се предоставят услугите от назначения рехабилитатор; 4. Всекидневна за социални контакти на хората с увреждания и възрастни над 65 г. След оборудването и обзавеждането на помещенията ще бъдат създадени всички условия за предоставяне на качествени интегрирани услуги за хората в неравностойно положение и възрастните над 65 г.
39121100, 39110000, 39143121, 39122100
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, ЕИК 201741844, бул. Столетов №127, ет.1, ап.1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777, E-mail: office@smartbusiness.bg
НЕ
3
НАД ДИЗАЙН ЕООД, ЕИК 203407291, ул. Св. Иван Рилски №351, Република България 2600, Дупница, Тел.: 0879 617600, E-mail: nad_design@abv.bg
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Финансирането на настоящата поръчка се осигурява от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване”, Инвестиционен приоритет №3: „Повишаване на достъпа до услуги, които са на достъпна цена, устойчиви и висококачествени, включително здравни и социални услуги от общ интерес”, Специфична цел 1 към ИП №3: „Подобряване на достъпа на хора с увреждания и хора над 65 години в невъзможност за самообслужване до услуги за социално включване и здравеопазване” по Процедура №BG05М9ОР001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
16.08.2016 г.
СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, ЕИК 201741844 НАД ДИЗАЙН ЕООД, ЕИК 203407291 лЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД, ЕИК 203750968
ПРИЛОЖЕНИЕ Г