01389-2016-0004
Технически редакции | ||
15.04.2016 09:00 ч. : | 14/04/2016 17:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.04.2016 09:00 ч. : | 14/04/2016 17:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: Покупка
Доставки
Градски транспорт ЕАД, ул. Тролейна № 48, За: Димитър Атанасов, Р България 1000, Варна, Тел.: 052 572236, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: 052 755121
Място/места за контакт: Градски транспорт ЕАДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.gtvarna.com.
Адрес на профила на купувача: www.pk.gtvarna.com.
Електронен достъп до информация: pk.gtvarna.com/2016/procedura-po-zop-01389-2016-0004.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Обществени услуги
НЕ
Доставка на автомобилни гуми за нуждите на „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна
Обявлението обхваща обществена поръчка
Касае се за доставка на гуми за автомобилната техника на „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, подробно описани в Техническите спецификации към тръжната документация. Доставката на стоките се извършва по предварителна заявка от възложителя, в количества, съгласно неговите нужди и съобразно представения график за доставка по тримесечия.
34350000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Асортимента на типоразмерите гуми за нуждите на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени по обществената поръчка са посочени в техническите спецификации към тръжната документация.
НЕ
НЕ
12
На основание чл.59, ал.2 от ЗОП, Участникът представя Гаранция за участие в откритата процедура, в размер на 1 % от прогнозната цена, а именно - 5080 (пет хиляди и осемдесет) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, като гаранцията може да бъде под формата на парична сума, внесена в касата на “Градски транспорт” ЕАД и/или по банков път по сметката на “Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна и на следващо място - под формата на банкова гаранция. Когато участникът представя гаранцията за участие под формата на парична сума, внесена в касата на “Градски транспорт” ЕАД и/или по банков път по сметката на “Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна или под формата на банкова гаранция, тя следва да е на банкова сметка: Банка: "Райфайзенбанк“ ЕАД, IBAN: BG91RZBB91551064189217, SWIFT BIC: RZBBBGSF Ако участникът избере гаранцията за участие да бъде представяна под формата на банкова гаранция, то тя трябва да съдържа всички реквизити от Приложение № 15 съгласно документацията за обществена поръчка.
Настоящата обществена поръчка се финансира от бюджета на дружество „Градски транспорт“ ЕАД - гр. Варна. Всички плащания се извършват съгласно клаузите на проекта на договора. Плащанията ще бъдат извършвани в български лева по банков път, с платежно нареждане по сметка, посочена от участника, съгласно условията на договора. Плащането на дължимата сума за извършените доставки се извършва по банков път срещу представяне на фактура, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на приемането й. В случай, че представените документи са нередовни или не са комплектовани, същите се връщат на Изпълнителя с приемателно-предавателен протокол за отстраняване на нередностите и в този случай срокът за плащане на доставката, започва да тече от датата на представянето на документите в изискуемия вид.
На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
НЕ
1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника на всяка страница;2. Оферта за изпълнение на поръчката;3. Представяне на участника – включващо:3.1. Посочване на Единен Идентификационен Код съгласно чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато е ФЛ - документ за самоличност (заверено от участника копие). Документът да е издаден не по-рано от 3 месеца преди датата на представяне на офертата. 3.2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП.4.Ако участникът в процедурата е обединение от ФЛ и/или ЮЛ се представят:4.1. Договор в писмена форма, за създаване на обединението – оригинал или заверено копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.4.2.Нотариално заверено пълномощно на упълномощения (ако лицето е различно от представляващия обединението) да подписва и представлява участника в процедурата – ако е приложимо;5.Декларация за запознаване и приемане условията на поръчката, подписана от участника.6.Доказателства за техническите възможности на участниците: 6.1. Списък на доставки еднакви или ,,сходни”* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.6.2.Доказателства за извършена доставка към поне двама различни потребители, в което да се посочват стойността, датата, мястото на доставката, дали е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания, издадени от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър в който е публикувана информация за доставката.6.3.Списък на техническо оборудване за извършване на доставката.6.4. Документ за одобряване на типа на гумите, съгласно изискванията на Правило № 54 (ООН/ИКЕ).6.5. Документ от производителя на гумите, доказващ, че участникът е официален представител и/или дистрибутор за България (в случай, че участникът не е производител).6.6. Документ за минималния експлоатационен пробег на предлаганите гуми, гарантиран от производителя. 6.7. Документ, че производителят на предлаганите изделия е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент.6.8. Участникът да притежава сертификат за система за управление на качеството съгласно международен стандарт ISO 9001:2008 като обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката, по-нов или еквивалентен.7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо).9. Декларация по чл. 51а от ЗОП, в случай че участника ще използва ресурсите на други ФЛ или ЮЛ(ако е приложимо) и Доказателства, че за целия срок на изпълнение на договора, ще има на разположение ресурсите на третите лица – заверени за вярност копия от договори (ако е приложимо).10. Декларация по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП.11. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП за участие в обединение (ако е приложима).12. Декларация, че изпълнителя на поръчката ще предоставя само гуми подлежащи на регенерат – т.е. с надпис ,,Regrovable” (свободен текст).13.Пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други документи, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или но-тариално заверено копие (ако е приложимо).14.Документ за внесена/учредена Гаранция за участие.15.Декларация за валидност на офертата.16.Декларация, че участникът приема условията в проекта на договор.17. Проект на Договор.18.Техническо предложение включващо срока за изпълнение.19.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП.20.Ценово предложение.
Възложителя не поставя изисквания относно икономическото и финансово състояние на участника !!!
Възложителя не поставя изисквания относно икономическото и финансово състояние на участника.
Участникът в процедурата трябва да има опит в доставката на гуми за автобуси и/или друга тежка автомобилна техника.Всеки участник следва да представи:1.Документ за одобряване на типа на гумите, съгласно изискванията на Правило № 54 (ООН / ИКЕ ); Доказва се с копия от документи, придружени с превод на български език и заверени за вярност от участника.2. Производителят на предлаганите изделия да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. (Валиден сертификат за качество по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден на производителя на гумите от оторизирана организация за сертифициране на системи за управление на качеството за всеки от заводите-производители).3.Документ от производителя на гумите, доказващ, че участникът е официален представител и/или дистрибутор за България (в случай, че участникът не е производител);4.Документ за минималния експлоатационен пробег на предлаганите гуми, гарантиран от производителя.5.Участникът представя Списък на техническо оборудване, с което разполага за извършване на доставката и описва собствен или нает транспорт за изпълнение на доставките до склада на Възложителя.6.Участникът да притежава сертификат за система за управление на качеството съгласно международен стандарт ISO 9001:2008 като обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката, по-нов или еквивалентен.7.За оферираните артикули, по възможност да се представят каталози на произво-дителите, проспекти и други документи, доказващи техническите и функционални характеристики на предлаганите изделия. Участникът трябва да е изпълнявал доставки еднакви или ,,сходни”* с предмета на настоящата поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата си и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.* Забележка: Под доставки ,,сходни” с предмета на настоящата поръчка. Възложителя ще приеме доставка на външни гуми за товарни автомобили. За доказване на това изискване участникът представя Списък на доставки еднакви или ,,сходни” с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на по-даване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, като Списъкът трябва да съдържа информация относно предмета на доставките (описание на доставките), стойност, дати или период на изпълнение, получател, лицето и данни за контакт, качеството, в което доставката е изпълнена. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, исканите документи за съответствие с критериите за подбор поставени от възложителя се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си. Кандидатът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на това, като трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимално изискване: Изисква се да са извършени поне две доставки към двама различни потребители, което се доказва с представяне на Списък с доставки към поне двама различни потребители, който списък следва да бъде придружен от доказателства за извършената доставка под формата на Удостоверение, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. В случаите, в които Участникът е участвал в обединение или като подизпълнител се описва само тази част от дейностите и съответната стойност, които Участникът сам е изпълнил, като се представя и съответно доказателство за това.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
По банков път или в брой в касата на "Градски транспорт" ЕАД Варна. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на "Градски транспорт" ЕАД Варна са следните: Банка Райфайзенбанк, IBAN: BG91RZBB91551064189217 BIC: RZBB9155.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Административната сграда на "Градски транспорт" ЕАД, гр. Варна, ул. "Тролейна" № 48
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност. За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно. За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП
14.04.2016 г.