00530-2016-0047
Технически редакции | ||
14.04.2016 15:27 ч. : | 14/04/2016 14:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 15:27 ч. : | 14/04/2016 14:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева; Емилия Игнатова, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593715, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Текущ ремонт на административните помещения в офис „Витоша“ на ТД на НАП София с адрес: гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 215”
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: - Изпълнение на строително-ремонтни работи, както и на всички външни услуги, свързани с предмета на поръчката и описани в подробната количествената сметка в раздел „Технически спецификации”; - При изпълнение на СРР, Изпълнителят е длъжен да спазва Правилника по охрана на труда, по противопожарна безопасност и всички нормативни документи свързани със извършване на строителните процеси; - Всички видове СРР, изпълнени с материали, изделия и съоръжения не отговарящи на изискванията на Възложителя и които не са идентични с предложените в офертата на участника няма да бъдат заплатени от Възложителя. - Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата и нормативните документи; - Доставка на необходимите материали и оборудване за извършване на ремонтните работи за сметка на Изпълнителя; - Обезопасяване на околното пространство около сградата при извършване на ремонта; - В случай, че в процеса на извършване на строително-ремонтните работи /СРР/ се наложи увеличаване на количеството на някои видове СРР, това може да се извърши единствено за сметка на намаляване на количеството на друг вид СРР, като това обстоятелство не може да доведе до увеличаване на стойността на договора, съгласно приетата оферта на избрания Изпълнител. Частичната замяна на дейности от предмета на поръчката за строителство се извършва само в интерес и със съгласието на Възложителя; - В случай, че в процеса на извършване на строително-ремонтните работи /СРР/ се наложи отпадане или намаляване на количеството на някои видове СРР, Възложителя заплаща на Изпълнителя единствено действително извършените и приети СРР, без да дължи неустойка или обезщетение; - Посочените в ценовото предложение единични цени не могат да се променят за срока на договора. - Изпълнителят се задължава да осъществява дейностите, обхванати от предмета на настоящата обществена поръчка с необходимата отговорност, опазващ наличното имущество, техника, материали и документация от повреждане и/или унищожаване. - Участниците следва да осигурят за своя сметка необходимото техническо оборудване за качествено изпълнение на поръчката.
45453000, 45430000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно количествена сметка, посочена в раздел "Технически спицификации" от конкурсната документация. Общата стойност на договора не следва да надвишава 70800,00 лв. без ДДС.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесена гаранция за участие в размер на 708,00 лв. (седемстотин и осем лева), представляваща 1 % (един процент) от максимално допустимата прогнозна стойност на поръчката без ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет:„Текущ ремонт на административните помещения в офис „Витоша“ на ТД на НАП София с адрес: гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 215”. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или копие от документа за внесена гаранция по формата на парична сума, преведена по банкова сметка на ТД на НАП София, както следва: ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, по IBAN сметка № BG54UNCR96603320296613, банков идентификационен код № UNCRBGSF. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Плащането се извършва по договорните цени, съгласно количествено-стойностната сметка (ценово предложение) от офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която е неразделна част от договора, с платежно нареждане по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето в отдел ”Бюджет и финанси” на ТД на НАП София на оригинална фактура с приложен към нея подписан протокол за установяване на действително извършените и приети строително-ремонтни работи.Договорът за изпълнение на обществената поръчка се сключва под отлагателно условие, касаещо срока на плащане на извършените и приети СМР. Възложителят има право на разсрочване или отсрочване на плащанията за срока до постъпване на средствата по сметката на ТД на НАП София. До изтичане на този срок дължимите суми не са изискуеми и изпълнителят не може да търси изпълнението им, да иска обезщетение за забавата или да иска обезщетение за неизпълнение.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Националната агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”. Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията за участие може да се закупува преди изтичане на срока за получаване на офертите, всеки работен ден на адрес: гр. София, ул. "Аксаков" № 21, деловодството на ТД на НАП София, етаж 2. При закупуване на документацията участникът представя документ за предварително внесена по банков път невъзстановима сума от 3,28 лв. /три лева и двадесет и осем стотинки/ с вкл. ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие се превежда по следната банкова сметка на Възложителя ТД на НАП София: ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, IBAN сметка: BG79 UNCR 9660 3120 2966 16, BIC: UNCRBGSF.
Български
120
Сградата на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП София. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
(продължава от т.III.2.1.)... За обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП, участникът подава една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. 3. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения образец).Документът се представя в оригинал. 4.Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1(с изключение на б. „е” от т.1) и ал.5 от ЗОП за лицата, посочени като подизпълнители. (съгласно приложения образец). Документът се представя в оригинал.В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1) и ал.5 от ЗОП по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. 5. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгласно приложения образец). Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие.6. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (съгласно приложения образец). Документът се представя в оригинал. 8. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя. 9. Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Документът се изготвя в свободен текст и се представя в оригинал. 10. Декларация, че при изпълнение на поръчката участниците ще спазват изискванията на нормативните документи в страната по безопасност и хигиена на труда, пожарна безопасност, изискванията по опазване на околната среда и други, свързани със строителството по действащите в страната стандарти и технически нормативни документи за строителство. Документът се изготвя в свободен текст и се представя в оригинал.11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 12.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. 13. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. (край на текста). НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ТД на НАП София и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно глава 11 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, българия 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ