Версия за печат

00530-2016-0044

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Калин Костадинов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593531, E-mail: k.kostadinov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2947.

Електронен достъп до информация: http://nap.bg/news?id=2947.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Техническо обслужване и/или ремонт на моторни превозни средства /МПС/, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”, разделена в четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - 16 бр. МПС, ползвани от ЦУ на НАП; Обособена позиция № 2 - 2 бр. МПС, ползвани от ТД на НАП ГДО; Обособена позиция № 3 - 1 бр. МПС, ползван от УЦ на НАП „Боровец”; Обособена позиция № 4 - 1 бр. МПС, ползван от УЦ на НАП „Банкя”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
сервизните бази на изпълнителя
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Техническо обслужване и/или ремонт на моторни превозни средства /МПС/, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”, разделен на четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - 16 бр. МПС, ползвани от ЦУ на НАП; Обособена позиция № 2 - 2 бр. МПС, ползвани от ТД на НАП ГДО; Обособена позиция № 3 - 1 бр. МПС, ползван от УЦ на НАП „Боровец”; Обособена позиция № 4 - 1 бр. МПС, ползван от УЦ на НАП „Банкя”. Подробно описание на авъомобилите се съдържа в " Пълно описание на предмета на поръчката. Изисквания към изпълнението", неразделна част от документацията за поръчката.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000, 50113000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на автобуси

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За всички обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер на 67 250 лв. без ДДС (80 700.00 лв. с ДДС), разпределена по обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 /ЦУ на НАП/ - до 50 000.00 лв. без ДДС (60 000.00 лв. с ДДС); - Обособена позиция № 2 /ТД на НАП ГДО/ - до 10 000.00 лв. без ДДС (12 000.00 лв. с ДДС); - Обособена позиция № 3 /УЦ на НАП „Боровец“/ - до 1 250.00 лв. без ДДС (1 500.00 лв. с ДДС); - Обособена позиция № 4 /УЦ на НАП „Банкя“/ - до 6 000.00 лв. без ДДС (7 200.00 лв. с ДДС); Предметът на поръчката включва: 1.Техническо обслужване, включващо следните дейности: Проверка на електрическа и осветителната система, смяна на крушки при необходимост;Проверка на спирачна система, смяна на накладки и спирачна течност при необходимост; Проверка на ходова част и амортисьори; Проверка на хидравлична система, смяна на хидравлична течност при необподимост; Проверка на охладителна/климатична система, допълване на фреон при необходимост; Визуален оглед на състоянието на каросерия, защитни елементи под каросерията, тръби и маркучи на горивна и спирачна система, гумени компоненти /муфи, втулки и др./; Проверка и подмяна, при необходимост, на задвижващия/те ремък/ци; Проверка на емисиите на отработени газове; Подмяна на свещи и кабели за свещи; Проверка на функциите на двигателя; Подмяна на въздушен филтър; Подмяна на двигателно масло и маслен филтър и уплътнение на пробка-картер; Проверка и подмяна на трансмисионно масло; Подмяна на поленов филтър /филтър на климатичната система/; Подмяна на горивен филтър; 2. Ремонт на двигател, ходова част, спирачна система, хидравлична система, горивна система, запалителна система, кормилна уредба, съединител, скоростна кутия, диференциал, електроинсталацията /без радио апаратите/,подмяна на катализатори, ауспухови тръби и гърнета – при необходимост, автотенекеджийски и бояджийски услуги – при необходимост и други ремонти. 3. Доставка и монтаж на нови резервни части, произведени за съответната марка и модел МПС, материали и консумативи, необходими за поддръжката на МПС и осигуряване на техническата им изправност. 4. Доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи извън посочените в ''Техническа спецификация на резервните части, материали и консумативи за МПС обект на обществената поръчка'', неразделна част от документацията за поръчка. 5. Други, подробно описани в "Пълното описание на предмета на обществената поръчка. Изисквания към изпълнението", неразделна част от документацията за поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
67250 BGN
Обхват: между0 и 67250 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2018 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесени гаранции за участие в обществена поръчка. За участие в процедурата се изисква гаранции за участие в обществена поръчка по съответната обособени позиции, за които се подава оферта, както следва: По обособена позиция № 1 - 500 лв. (петстотин лева), представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 1 в размер на 50 000 лева без ДДС; По обособена позиция № 2 - 100 лв. (сто лева), представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 2 в размер на 10 000 лева без ДДС; По обособена позиция № 3 – 12.50 лв. (дванадесет лева и петдесет стотинки), представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 3 в размер на 1 250 лева без ДДС. По обособена позиция № 4 - 60 лв. (шестдесет лева), представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 4 в размер на 6 000 лева без ДДС. Гаранциите за участие се представят по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал, учредена отделно за всяка от обособените позиции, за които е подадена оферта, или парична сума, преведена отделно за всяка обособена позиция по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранциитеследва да покриват срока на валидност на офертата – 150 (сто и петдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесените от участниците гаранции за участие се задържат, усвояват и освобождават при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Определеният изпълнител представя гаранции за изпълнение на договорите при подписването им в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на всеки договор без ДДС, както следва: - По обособена позиция № 1, за МПС на ЦУ на НАП – 2 500.00 лв. (две хиляди и петстотин лева); - По обособена позиция № 2, за МПС на ТД на НАП ГДО – 500.00 лв. (петстотин лева); - По обособена позиция № 3, за МПС на УЦ на НАП „Боровец“ – 62.50 лв. (шестдесет и два лева и 50 стотинки); - По обособена позиция № 4, за МПС на УЦ на НАП „Банкя“ – 300.00 лв. (триста лева). Гаранцията за изпълнение по съответната обособена позиция се представя по избор на изпълнителя под формата на банкова гаранция – в оригинал за всяка от обособените позиции или парична сума (по избор на участника), преведена отделно за всяка от обособените позиции по посочената по-горе банкова сметка на НАП. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет) дни след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Извършените дейности и вложените резервни части, материали и консумативи се заплащат от съответните структури на НАП, по банкова сметка посочена от изпълнителя, до 30 /тридесет/ календарни дни, след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за получаване на МПС от сервизната база на Изпълнителя. Изпълнителят следва да издава отделни фактури за дейностите и вложените резервни части, материали и консумативи, свързани с техническото обслужване на МПС и тези, свързани с ремонт. Фактурата трябва да включва следната информация: - вида на извършената работа; - вложените резервни части, материали и консумативи; - времето, определено за извършване на отделните операции по съответната „Часова ставка” - за вложения труд /в лева за час/. - индентификация на МПС.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Срокове за изпълнение на поръчката: - По обособена позиция № 1, за МПС на ЦУ на НАП - от 01.01.2017 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата, до 31.12.2018 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 50 000 лв. без ДДС (60 000 лв. с ДДС) в рамките на този срок.; - По обособена позиция № 2, за МПС на ТД на НАП ГДО – от датата на сключване на договора, до 31.12.2018 г. включително или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 10 000 лв. без ДДС (12 000 лв. с ДДС) в рамките на този срок; - По обособена позиция № 3, за МПС на УЦ на НАП „Боровец“ – от 01.01.2017 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата, до 31.12.2018 г. включително или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 1 250.00 лв. без ДДС (1 500 лв. с ДДС) в рамките на този срок; - По обособена позиция № 4, за МПС на УЦ на НАП „Банкя“ – от 01.01.2017 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата, до 31.12.2018 г. включително или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 6 000.00 лв. без ДДС (7 200 лв. с ДДС) в рамките на този срок; Всички дейности по техническото обслужване и/или ремонта на МПС трябва да се извършват в съответствие с препоръките на завода производител.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са:1. Представяне на участника, включващо:1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела на участие в проценти от стойността на поръчката, която ще се осъществява от всеки подизпълнител. 1.3.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47,ал. 1,т. 1,б „е” от ЗОП), ал.2, т.1,т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2,т.1,т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. 2.Декларация по чл.55,ал.5 от ЗОП от подизпълнителя,в случай че се предвижда такъв; 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП. Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие; 4.Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоят. по чл. 55, ал. 7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 6.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП. 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП. (текстът продължава в раздел VI.3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът следва да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка („Техническо обслужване и/или ремонт на моторни превозни средства, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”), изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с посочване на възложител (получател), стойност, период на изпълнение на услугата (посочва се начална дата и крайна дата на всеки договор). Участникът следва да представи доказателства за извършената услуга, под формата на удостоверения, издадени от получателите или от компетентен/и орган/и, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за всяка услуга. 2.Списък с посочване на сервизните специалисти /техническите лица/ които ще отговарят за извършването на услугата и за изпълнението на обществената поръчка. Списъкът следва да съдържа имената, образованието, професионалната квалификация и професионален опит или информация за завършен курс на лицата, които ще изпълняват поръчката, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго). Списъкът следва да бъде подписан от лицето, което представлява участника. 3. Списък на техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, които участникът ще осигури за качественото изпълнение на обществената поръчка. Списъкът следва да съдържа наименование на оборудването, технически характеристики и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника, напр. възможностите на трети лица). 4. Декларация от участника, че разполага със сервизна база, с описание на местонахождението й, както и посочване на основанието за ползване. (собственост, наем, лизинг, друго основание, напр. възможностите на трети лица).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Изискване по т.1: Участникът трябва да има изпълнени най–малко 2 /две/ услуги, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, за които е представил доказателства за извършените услуги. Изискване по т.2: Всеки участник трябва да разполага с минимум 4 /четири/ специалиста /технически лица/, пряко ангажирани с техническото обслужване и/или ремонта на МПС, които да притежават съответното образование, професионална квалификация или завършен курс, свързани с минимум една от следните области на приложение: - двигатели с вътрешно горене; - транспорт и/или транспортна техника; - експлоатация, диагностика, ремонт, и поддържане на транспортна и/или автомобилна техника; - електротехника; Изискване по т.3: Участникът да осигури минималното техническо оборудване за качествено изпълнение на обществената поръчка, включително оборудване за изпитване и изследване, както следва: - Стенд за регулиране на преден и заден мост; - Спирачен стенд; - Подемник за ремонт на ходова част; - Апаратура за диагностика и пълнене на климатични инсталации; - Специализиран софтуер за диагностика на МПС, обект на поръчката. Изискване по т.4: Всеки участник трябва да разполага минимум с една сервизна база (собствена, наета или друга, например използване ресурсите на трети лица) за изпълнение на обществената поръчка. Изискванията за технически възможности и квалификация на участниците могат да се доказват с възможностите на едно или повече трети лица. Трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Съгласно чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП, документите от настоящия раздел, се представят от участниците в обединението /когато обединението не е ЮЛ/, чрез които последното доказва съответствието си с критериите за подбор, поставени от възложителя, включващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: K1 - „Най-ниска цена” на часовата ставка за вложения труд /в лева за час/ за съответната обособена позиция.Участникът, който предлага „най-ниска цена” на часовата ставка за вложения труд /в лева за час/” за съответната обособена позиция получава максималния брой от 60 точки. Останалите участници получават от 0 до 60 точки, формирани по следния начин: „най-ниската цена” на часовата ставка за вложения труд /в лева за час/” за съответната позиция се дели на предложената от участника часова ставка за вложения труд /в лева за час/” за съответната позиция и резултатът се умножава по тежестта на критерия като абсолютна стойност - 60. ; тежест: 60
Показател: K2 - Обща стойност на резервните части, материали и консумативи за съответната обособена позиция /съгласно приложената техническа спецификация/.Участникът, който предлага най-ниска обща стойност на резервните части, материали и консумативи за съответната обособена позиция получава максималния брой от 40 точки. Останалите участници получават от 0 до 40 точки, формирани по следния начин: най-ниската обща стойност на резервните части, материали и консумативи за съответната позиция се дели на предложената от съответния участник обща стойност на резервните части, материали и консумативи за съответната позиция и резултатът се умножава по тежестта на критерия като абсолютна стойност - 40. ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 032 - 051751 от 16.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 2.31 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията може да бъде получена в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, срещу представен документ за платена цена в размер 2,31 лв./два лева и тридесет и една стотинки/ с включен ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І”, № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 15:00
Място

ЦУ на НАП, гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(продължение от т.III.2.1.) 8. Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от участника,съгласно чл.56,ал.1,т.14 от ЗОП; 9. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят: декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП от подизпълнителя; декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т. 1, 3,4, 5, 6 и 9. При участници обединения, съгласно чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обед-ие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обед-ето – и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва представляващият. (край на текста) НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg в електронното досие на поръчката. Оценката на постъпилите предложения ще се извърши по следната формула: КО = К1 + К2. Класирането на участниците се извършва в низходящ ред на получената комплексна оценка, като на първо място се класира участникът, който е получил най-висока оценка на офертата. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, класирането на офертите се извършва съгласно чл.71 ал.4 и ал.5 от ЗОП. Възложителят обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребий по чл.71, ал.5 от ЗОП /в случай на реализиране на тази хипотеза/, като поставя съобщение на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – www.nap.bg, в профила на купувача в електронното досие на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откр. на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120,ал.5,т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 - 16 бр. МПС, ползвани от ЦУ на НАП
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва: техническо обслужване и/или ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ) на 16 бр. МПС, ползвани от ЦУ на НАП.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000, 50113000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на автобуси

3) Количество или обем

Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е в размер до 50 000.00 лв. без ДДС (60 000.00 лв. с ДДС).

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
Обхват: между 0 и 50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2018 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1, за МПС на ЦУ на НАП - от 01.01.2017 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата, до 31.12.2018 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 50 000 лв. без ДДС (60 000 лв. с ДДС) в рамките на този срок.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2 - 2 бр. МПС, ползвани от ТД на НАП ГДО
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва: техническо обслужване и/или ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ) на 2 бр. МПС, ползвани от ТД на НАП ГДО.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 2 /ТД на НАП ГДО/ е до 10 000.00 лв. без ДДС (12 000.00 лв. с ДДС)

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10000 BGN
Обхват: между 0 и 10000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2018 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2, за МПС на ТД на НАП ГДО – от датата на сключване на договора, до 31.12.2018 г. включително или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 10 000 лв. без ДДС (12 000 лв. с ДДС) в рамките на този срок.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 3 - 1 бр. МПС, ползван от УЦ на НАП „Боровец”
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва: техническо обслужване и/или ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ) на 1 бр. МПС, ползван от УЦ на НАП „Боровец”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Максимално допустимата стойност на поръчката по Обособена позиция № 3 /УЦ на НАП „Боровец“/ е до 1 250.00 лв. без ДДС (1 500.00 лв. с ДДС).

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1250 BGN
Обхват: между 0 и 1250 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2018 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 3, за МПС на УЦ на НАП „Боровец“ – от 01.01.2017 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата, до 31.12.2018 г. включително или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 1 250.00 лв. без ДДС (1 500 лв. с ДДС) в рамките на този срок.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 4 - 1 бр. МПС, ползван от УЦ на НАП „Банкя”
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва: техническо обслужване и/или ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ) на 1 бр. МПС, ползван от УЦ на НАП „Банкя”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000, 50114000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили

3) Количество или обем

Максимално допустимата стойност на поръчката по Обособена позиция № 4 /УЦ на НАП „Банкя“/ - до 6 000.00 лв. без ДДС (7 200.00 лв. с ДДС).

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6000 BGN
Обхват: между 0 и 6000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2018 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 4, за МПС на УЦ на НАП „Банкя“ – от 01.01.2017 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата, до 31.12.2018 г. включително или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 6 000.00 лв. без ДДС (7 200 лв. с ДДС) в рамките на този срок.