00530-2016-0046
Технически редакции | ||
14.04.2016 13:41 ч. : | 14/04/2016 13:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 13:41 ч. : | 14/04/2016 13:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: В. Панов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593003, E-mail: v.panov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция КонтролИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2951.
Електронен достъп до информация: http://nap.bg/news?id=2951.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Поддръжка на информационна система „Контрол”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е „Поддръжка на информационна система „Контрол”. В резултат на реализирането на предмета на поръчката се очаква да се постигне непрекъсваемост в работоспособността на ИС „Контрол“ в технически и приложен аспект, като във връзка с това участникът избран за Изпълнител следва да осъществява следните дейности за поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на приложни и информационни компоненти на ИС „Контрол“: - Настройка и оптимизация на връзката между отделните компоненти и елементи на ИС „Контрол” (приложение, приложни сървъри, база данни, инфраструктура, интерфейси); - Настройка, поддръжка и оптимизация на системната среда на ИС „Контрол”; - Наблюдение, настройка, оптимизация и поддръжка на базата данни на ИС „Контрол”; - Настройка, поддръжка и оптимизация на приложния софтуер на ИС „Контрол”, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми; - Актуализиране на ИС „Контрол“ в рамките на съществуващата функционалност; - Актуализиране на интерфейсите на ИС „Контрол“; - Актуализиране на техническата и експлоатационна документация; - Удостоверяване на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и информационна сигурност на ИС „Контрол“ съгласно действащото законодателство; - Интегриране на пакети, процедури, функции, справки и други функционалности на ИС „Контрол”, разработени от НАП; - Интегриране на пакети, процедури, функции, справки и функционалности на други системи на НАП; - Трансфер на знания. Подробно описание на дейностите, които следва да бъдат изпълнени в рамките на обществената поръчка, е дадено в "Пълно описание на предмета на обществената поръчка и технически спецификации" - неразделна част от утвърдената с решението за откриване на процедурата документация за участие.
72267100
Описание:
НЕ
НЕ
Участникът избран за Изпълнител следва да осъществява следните дейности за поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на приложни и информационни компоненти на ИС „Контрол“: - Настройка и оптимизация на връзката между отделните компоненти и елементи на ИС „Контрол” (приложение, приложни сървъри, база данни, инфраструктура, интерфейси); - Настройка, поддръжка и оптимизация на системната среда на ИС „Контрол”; - Наблюдение, настройка, оптимизация и поддръжка на базата данни на ИС „Контрол”; - Настройка, поддръжка и оптимизация на приложния софтуер на ИС „Контрол”, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми; - Актуализиране на ИС „Контрол“ в рамките на съществуващата функционалност; - Актуализиране на интерфейсите на ИС „Контрол“; - Актуализиране на техническата и експлоатационна документация; - Удостоверяване на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и информационна сигурност на ИС „Контрол“ съгласно действащото законодателство; - Интегриране на пакети, процедури, функции, справки и други функционалности на ИС „Контрол”, разработени от НАП; - Интегриране на пакети, процедури, функции, справки и функционалности на други системи на НАП; - Трансфер на знания. Срокът на договора /изпълнението на поръчката/ е 12 (дванадесет) месеца от датата на подписване на договора, но не по-рано от 20.08.2016 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата.
НЕ
НЕ
12
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие в размер на 2 500(две хиляди и петстотин) лева, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС, в размер на 250 000 лева без ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Поддръжка на ИС "Контрол”. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 180 (сто и осемдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор на изпълнителя под формата на парична сума, преведена по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция учредена в полза на Възложителя. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.
Прогнозната стойност на поръчката, която е и максимално допустима стойност е 250 000,00 лева без ДДС или 300 000,00 лева с ДДС. Цената за поддръжка и подобрения на системата в рамките на съществуващата функционалност се заплаща в лева по банков път на равни тримесечни вноски, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване от координатора по договора на издадена от изпълнителя фактура за всяка от вноските и приет от възложителя чрез координатора по договора двустранно подписан отчет за извършената работа за съответния тримесечен период.
НЕ
Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Представяне на участника, включващо:1.1. посочване на единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф-я в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е ФЛ, посочва идентифицираща инф-я от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата; 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела в % от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от подизпълнителите; 1.3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл.47, ал.1, т.1, б. „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно образеца към документацията). Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на участника/ член на обединение, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, води до отстраняване на участника от процедурата. 2. Декларация по чл.55, ал 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно образеца към документацията). 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгласно образеца към документацията). 4. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. Декларацията се подписва от лицата, които представляват участника по актуална търг. регистрация, от представляващите подизпълнителите лица, както и от всяко от лицата представляващи членовете на обед-то (съгласно образеца към документацията); 5. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно образеца към документацията); 6. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (съгласно образеца към документацията); 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (съгласно образеца към документацията); 8.Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя; 9. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси; 10. Списък на документите и информ-та, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 отЗОП. В случай, че уч-кът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и 4 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. и 1.2. В случай, че участникът е обед-ние, което не е ЮЛ, всяко едно лице включено в него посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за рег-я за чужд. лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф-я в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т.1.3, 3, 4, 5 и 6, от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. При уч-ци обед-ния, съгл.56, ал.1, т.2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обед-то – и документ, подписан от членовете му, в който се посочва представляващият.
не
не
1. Участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 в областта на разработка и/или поддържане на софтуер или еквивалентни сертификати или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в описаната област. 2. Участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на сигурността на информацията по стандарт ISO 27001 или еквивалентни сертификати или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на информацията. 3. Списък на изпълнените от участника услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателства за извършената услуга. Под услуга с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират услуги за разработка и/или поддръжка на приложен софтуер, разработен с Java базирани и Oracle базирани технологии и инсталиран на приложен сървър Oracle WebLogic Server. Услуги за доставка и/или поддръжка на оборудване, лицензи за операционни системи или друг интеграционен (middleware) софтуер, СУБД, антивирусни програмни пакети, архивиращи програмни пакети или друг системен софтуер, не се считат за сходни с предмета на поръчката. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, начална и крайна дата на изпълнението, получател (възложител на услугите), стойност без ДДС, използвани технологии, описание на приложеното доказателство за извършването на услугата. Доказателствата за извършените услуги се представят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената услуга. 4. За доказване на минималното изискване участниците следва да представят: Списък на лицата, които ще бъдат включени в екипа за изпълнение на поръчката с посочване на съответната функция, която ще изпълняват. Списъкът следва да бъде съставен и подписан от участника и да включва информация относно ролята на експерта при изпълнение на услугата, образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация (с посочване на номера на сертификати, дипломи, дата на издаване, издател), придобит опит в съответната изискуема от възложителя област. Забележка: отнасянето на придобитото от лицата образование към съответната изискуема/и от възложителя област/и (за съответната категория експерти, за които се изисква) ще се извършва съгласно Класификацията на областите на образование и обучение (КОО-2008), утвърдена със заповед РД-07-239 от 11.10.2007 г. на председателя на Националния статистически институт, обнародвана в ДВ бр. 91/09.11.2007 г. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите от настоящия раздел се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя минималните изисквания. В случай че по т.4. участникът ще се ползва от възможностите на трети лица, към списъка следва да бъдат приложени доказателства, че при изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение ресурсите на третите лица (декларация по чл.51а от ЗОП, че лицето ще е на разположение на участника за целия период на изпълнение на поръчката (в случай, че между посочени в списъка лица и участника/член на обединение не е налице действащо трудово правоотношение).
Минимално изискване по т.1.: 1.Участникът да има внедрена система за управление на качеството в областта на разработка и/или поддържане на софтуер по стандарт ISO 9001 или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Минимално изискване по т.2.: 2.Участникът да има внедрена система за управление на сигурността на информацията по стандарт ISO 27001 или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на информацията. Минимално изискване по т.3: 3.Участникът трябва да има изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, минимум две услуги с предмет, сходен* с предмета на настоящата обществена поръчка, които да са на обща стойност, равна или надвишаваща 150 000 лева без ДДС. 4.Минимално изискване по т.4: Участникът следва да осигури екип от минимум 9 служители, които ще отговарят за изпълнението на услугата (екипа на участника), включващ: 4.1.Ръководител екип – минимум 1 служител, със следната квалификация, умения и професионален опит: Минимална образователна степен „магистър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми)” и „Обществени, стопански и правни науки”; Минимум 7 години опит в проекти за разработване и поддръжка на софтуер, от които минимум 3 години опит в управлението на такива проекти; Практически опит с методиките и технологиите, свързани с поръчката (Java, Oracle); Притежаване на сертификат за управление на проекти, издаден от сертифициран учебен център. 4.2.Бизнес и системен анализатор – минимум 1 служител, със следната квалификация, умения и професионален опит: Минимална образователна степен „магистър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми)” и „Обществени, стопански и правни науки”; Минимум 5 години опит в изпълнението на услуги за разработване и поддръжка на софтуер; Минимум 3 години в анализ на бизнес изискванията и дизайн на софтуерни системи с прилагане на обектно ориентиран подход. 4.3.Java и PL/SQL програмисти - минимум 4 служители, със следната квалификация, умения и професионален опит: Минимална образователна степен „бакалавър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми)”; Минимум 3 години опит в изпълнението на услуги за разработване и поддръжка на софтуер; практически опит с технологиите, които са използвани за разработване на ИС „Контрол“ (Tapestry, Activiti, Hibernate, Servlets, JSP, Java applets, HTML, Java Script, CSS, JQuery, Bootstrap); практически опит с бази данни Oracle; 2 (двама) от служителите е необходимо да притежават сертификати Oracle Certified Associate PL/SQL Developer или Oracle Advanced PL/SQL Developer Certified Professional; 2 (двама) от служителите е необходимо да притежават сертификати Sun Certified Java Associate или Sun Certified Java Programmer или Sun Certified Java Developer или Sun Certified Business Component Developer или Sun Certified Enterprise Architect или Oracle Certified Associate, Java SE Programmer или Oracle Certified Professional, Java SE Programmer или Oracle Certified Master, Java SE Developer или Oracle Certified Professional, Java EE Business Component Developer или Oracle Certified Master, Java EE Enterprise Architect. Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 1.95 лв.(един лев и деветдесет и пет стотинки) с включен ДДС се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.Княз Александър І № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Административната сграда на ЦУ на НАП в гр.София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.
НЕ
НЕ
Продължава от раздел III.2.3: 4.4.Администратор на база данни – минимум 1 служител със следната квалификация, умения и професионален опит: Минимална образователна степен „бакалавър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми)”; Минимум 3 години опит в изпълнението на услуги за разработване и поддръжка на софтуер; Практически опит с дизайн, администриране и оптимизиране на бази данни Oracle; Практически опит с технологиите, които се изисква да бъдат използвани за разработване на системата; Сертификати за администратори на бази данни Oracle 11g: Oracle Database 11g Administrator Certified Associate или Database 11g Administrator Certified Professional или Oracle Database 11g Administrator Certified Master. 4.5.Специалист по Business Intelligence – минимум 1 служител, притежаващ следните квалификация, умения и професионален опит: Минимална образователна степен „бакалавър” или еквивалентна областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми)”; Минимум 3 години опит в изпълнението на услуги с използване на Business Intelligence; Сертификат за ползване Business Intelligence. 4.6.Администратор на приложен сървър Oracle Web Logic – минимум 1 служител, притежаващ следните квалификация, умения и професионален опит: Минимална образователна степен „бакалавър” или еквивалентна областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми)”; Минимум 2 години опит в областта на инсталиране, администриране, конфигуриране и поддръжка на приложения на Oracle WebLogic Server/BEA WebLogic Аpplication Server и Oracle Application Server. НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg, в електронното досие на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
14.04.2016 г.