00530-2016-0045
Технически редакции | ||
14.04.2016 13:39 ч. : | 14/04/2016 12:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 13:39 ч. : | 14/04/2016 12:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Р. Бъчваров, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593065, E-mail: r.bachvarov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция КПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2948.
Електронен достъп до информация: http://nap.bg/news?id=2948.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Поддържане на софтуерно интернет приложение за публикуване на съобщения за продажби
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е поддържането на софтуерно интернет приложение за публикуване на съобщения за продажби, като изпълнението включва следните дейности: 1.Поддържане на работоспособността на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби, така че да се осигури непрекъснатото му функциониране; 2.Оказване на системна помощ за актуално функциониране на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби;3.Възстановяване на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби при пълна или частична неработoспособност в следствие на инцидент;4. Възстановяване и коригиране на информация при неправилна работа със софтуерното интернет приложение; 5. Отстраняване на открити грешки и други проблеми, които могат да възникнат при ежедневното функциониране на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби;6.Промени на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби, при промяна в нормативната уредба или/и вътрешните процедури и документи в НАП и/или в организационната структура на Възложителя, при необходимост и след заявка от страна на Възложителя, без промяна на първоначално установената функционалност;7.Оказване на помощ на потребителите при работа със софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби, в т. ч. на място, по телефон, електронна поща и др.8. Извършване на профилактика на приложния сървър и БД на приложението чрез тестване през определен период от време, не по-дълъг от три месеца при различни параметри и натоварвания;9.След всяка промяна в софтуерното интернет приложение, по време на изпълнение на дейностите по поддръжка, Изпълнителят е задължен да предоставя на Възложителя на технически носител пакет с последната актуална версия на пълния изходен програмен код (Source code), задължително включващ коментари, описания и документация на използваните класове, процедури, функции, методи и пр.;10.Използване на съществуващото в НАП SVN хранилище за управление на версиите на приложението, придружени с коментар за извършените промени.11.Организиране на сесии, работни срещи, за трансфер на знания към екипа на Възложителя след реализирани промени в приложния софтуер, базата данни, оптимизации или настройки, без промяна на първоначално установената функционалност.
50324100
Описание:
НЕ
НЕ
І. За поддържането на софтуерно интернет приложение за публикуване на съобщения за продажби за периода на действие на договора изпълнителят следва да осигури техническа поддръжка, съгласно изискванията на Възложителя и включваща като минимум следните дейности:1.Поддържане на работоспособността на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби, така че да се осигури непрекъснатото му функциониране. 2.Оказване на системна помощ за актуално функциониране на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби. 3.Възстановяване на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби при пълна или частична неработoспособност в следствие на инцидент. 4.Възстановяване и коригиране на информация при неправилна работа със софтуерното интернет приложение. 5.Отстраняване на открити грешки и други проблеми, които могат да възникнат при ежедневното функциониране на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби. 6.Промени на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби, при промяна в нормативната уредба или/и вътрешните процедури и документи в НАП и/или в организационната структура на Възложителя, при необходимост и след заявка от страна на Възложителя, без промяна на първоначално установената функционалност. 7. Оказване на помощ на потребителите при работа със софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби, в т. ч. на място, по телефон, електронна поща и др. 8. Извършване на профилактика на приложния сървър и БД на приложението чрез тестване през определен период от време, не по-дълъг от три месеца при различни параметри и натоварвания. 9. След всяка промяна в софтуерното интернет приложение, по време на изпълнение на дейностите по поддръжка, Изпълнителят е задължен да предоставя на Възложителя на технически носител пакет с последната актуална версия на пълния изходен програмен код (Source code), задължително включващ коментари, описания и документация на използваните класове, процедури, функции, методи и пр. 10.Използване на съществуващото в НАП SVN хранилище за управление на версиите на приложението, придружени с коментар за извършените промени. 11. Организиране на сесии, работни срещи, за трансфер на знания към екипа на Възложителя след реализирани промени в приложния софтуер, базата данни, оптимизации или настройки, без промяна на първоначално установената функционалност. II. Технически изисквания при предоставяне на услугата: 1. При осигуряване на поддръжката изпълнителят следва да осигури: • Време за реакция при регистриране на технически проблем – до 2 (два) часа в работното време на НАП; • Време за отстраняване на технически проблем – до 4 (четири) работни дни след получаване на заявка от Възложителя. 2. Начин на комуникация при възникване на проблеми – телефон, е-майл и др. за подаване на заявка за проблем. Поддръжката ще се осъществява в рамките на работното време на ЦУ на НАП - от 9.00 до 17.30 часа, освен ако отстраняването на проблемите, възникнали в работата на софтуерното интернет приложение за публикуване на продажби, е необходимо да се извършва в друго време. Поръчката е със срок на изпълнениет 24 месеца, считано от датата на подписване на договора
НЕ
НЕ
24
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие в размер на 100 (сто) лева, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 10 000 лева без ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Поддържане на софтуерно интернет приложение за публикуване на съобщения за продажби”. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 150 (сто и петдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор на изпълнителя под формата на парична сума, преведена по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция учредена в полза на Възложителя. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.
Прогнозната стойност на поръчката, която е и максимално допустима стойност е 10 000,00 лева без ДДС или 12 000,00 лева с ДДС. цената за извършване на поддръжката, ще се заплаща от Възложителя по банкова сметка на Изпълнителя, на четири равни шестмесечни вноски, считано от датата на сключване на договора в срок до 30 дни, след получаване на оригинална фактура издадена от Изпълнителя и отчет за извършената работа за съответния шестмесечен период, подписани от координатора по договора. Извършването на последното плащане се осъществява в срок до 30 дни, след представяне на оригинална фактура, подписан между страните приемо-предавателен протокол за окончателно изпълнение на договора и представен от Изпълнителя последен отчет за извършените дейности през съответния шестмесечен период.
НЕ
Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Представяне на участника, включващо:1.1. посочване на единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф-я в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е ФЛ, посочва идентифицираща инф-я от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата; 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела в % от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от подизпълнителите; 1.3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл.47, ал.1, т.1, б. „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно образеца към документацията). Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на участника/ член на обединение, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, води до отстраняване на участника от процедурата. 2. Декларация по чл.55, ал 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно образеца към документацията). 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгласно образеца към документацията). 4. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. Декларацията се подписва от лицата, които представляват участника по актуална търг. регистрация, от представляващите подизпълнителите лица, както и от всяко от лицата представляващи членовете на обед-то (съгласно образеца към документацията); 5. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно образеца към документацията); 6. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (съгласно образеца към документацията); 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (съгласно образеца към документацията); 8.Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя; 9. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси; 10. Списък на документите и информ-та, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 отЗОП. В случай, че уч-кът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и 4 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. и 1.2. В случай, че участникът е обед-ние, което не е ЮЛ, всяко едно лице включено в него посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за рег-я за чужд. лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф-я в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т.1.3, 3, 4, 5 и 6, от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. При уч-ци обед-ния, съгл.56, ал.1, т.2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обед-то – и документ, подписан от членовете му, в който се посочва представляващият.
не
не
1. За доказване на минималното изискване участниците следва да представят: - списък на услугите с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години до датата на подаване на оферта, с посочени стойности, срок на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), предмет на услугата - кратко описание на обхвата и обема на дейностите, получатели (възложителите на услугите), посочени данни за контакт с получателите на услугите; - доказателства за извършена услуга - удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, където е публикувана информация за услугата. Под услуга, сходна с предмет на поръчката се разбира услуга с предмет „техническа поддръжка и/или дизайн и/или редизайн и/или изграждане на интернет приложение”. 2. За доказване на минималното изискване участниците следва да представят: Списък на експертите /екипа/, които ще участват в изпълнението на дейностите по договора за обществена поръчка, съдържащ имената, квалификацията им и подробно описание на професионалния опит. случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите от настоящия раздел се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя минималните изисквания.
Минимално изискване по т.1.: 1.1. Участниците следва да имат минимум 3 услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени в последните 3 години до датата на подаване на оферта, придружени с доказателства за добро изпълнение. Като доказателство за извършената услуга се приемат удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, където е поместена информация за услугата. Минимално изискване по т.2.: 2. Участникът да разполага с минимум 2-ма квалифицирани специалисти за изпълнение на предмета на поръчката, както следва: Професионален опит: Минимум 2 години професионален опит, включващ една или няколко от следните дейности: експлоатационно осигуряване на информационни системи, поддръжка на софтуерни системи с използване на Zend PHP 5, Oracle Database, HTML, CSS, Javascript/Jquery, наблюдение и оценка на състоянието на информационни системи.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 1.29 лв.(един лев и двадесет и девет стотинки) с включен ДДС се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.Княз Александър І № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
Административната сграда на ЦУ на НАП в гр.София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.
НЕ
НЕ
НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg, в електронното досие на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
14.04.2016 г.