00254-2016-0009
Технически редакции | ||
14.04.2016 12:10 ч. : | 14/04/2016 12:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 12:10 ч. : | 14/04/2016 12:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Рудозем: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Рудозем, бул. България № 15, За: Петя Василева, Р България 4960, гр. Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141
Място/места за контакт: Община РудоземИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // www.rudozem.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2016-0009-izbor-na-izpalnitel-za-vnedryavane-na-nova-otopli-165.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за внедряване на нова отоплителна система в ОДЗ „Снежанка” – сграда 1, община Рудозем”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката е избор на изпълнител за внедряване на нова отоплителна система в ОДЗ „Снежанка” – сграда 1, община Рудозем. Предвидените основни видове дейности са: демонтаж на съществуващи радиатори, тръбна мрежа и оборудване в котелна централа; доставка и полагане на топлинна изолация и екраниращо фолио под подовите серпентини, монтаж на изолационна лента покрай стените; вграждане на разпределителни колекторни кутии в тухлените зидове; пробиване на отвори в междуетажните плочи за преминаването на тръбната мрежа; полагане на подови серпентини; направа на подови замазки; полагане на подово покритие; монтаж на нова тръбна мрежа и пробиване на отвори в стените за преминаването и с цел захранване на стоманени радиатори и колекторни кутии; доставка, монтаж, пуск и настройка на оборудване в котелна централа; пробиване на отвори в тухлени зидове за преминаване на въздуховодната мрежа; доставка, монтаж, пуск и настройка на вентилационни камери.
45331100, 45331110, 45331000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвидените основни видове дейности са: демонтаж на съществуващи радиатори, тръбна мрежа и оборудване в котелна централа; доставка и полагане на топлинна изолация и екраниращо фолио под подовите серпентини, монтаж на изолационна лента покрай стените; вграждане на разпределителни колекторни кутии в тухлените зидове; пробиване на отвори в междуетажните плочи за преминаването на тръбната мрежа; полагане на подови серпентини; направа на подови замазки; полагане на подово покритие; монтаж на нова тръбна мрежа и пробиване на отвори в стените за преминаването и с цел захранване на стоманени радиатори и колекторни кутии; доставка, монтаж, пуск и настройка на оборудване в котелна централа; пробиване на отвори в тухлени зидове за преминаване на въздуховодната мрежа; доставка, монтаж, пуск и настройка на вентилационни камери. Вътрешна отоплителна инсталация: За първи и втори отопляем етаж се предвижда изграждането на нискотемпературно водно подово лъчисто отопление. За помещения 214 и 218, т.к. разполагаемата им площ е недостатъчна за покриване на товарите само с лъчисто отопление и се предвиждат два броя стоманени радиатора, които се свързват към подаващата линия на подовите серпентини. Битово горещо водоснабдяване: За битово горещо водоснабдяване са предвидени 2 броя тривалентни бойлери с две серпентини и ел. нагревател. Бойлерите ще се разположат в пералното помещение и така ще са възможно най - близко до консуматорите. Техническо помещение: За обезпечаване топлинните товари и потребности на цялата сграда се предвижда каскада от два броя газови кондензни котли, клас С с номинална мощност на всеки 115 kW и всеки комплектован с микропроцесорни управление на каскадата и по външна температура. Вентилация: За разглеждания обект ще се разработват механични общообменни вентилации с предвидена рекуперация за всяка една от групите, физкултурния салон и пералното помещение. Занимални /четири групи/: Предвидена е вентилационна инсталация изградена от рекуперативен блок с вграден пластинчат топлообменник и изнесена електрическа отоплителна секция за поддържане на необходимите параметри на въздуха. Перално, гладене, сушилня: Предвидена е вентилационна инсталация изградена от рекуперативен блок с вграден пластинчат топлообменник и изнесена електрическа отоплителна секция за поддържане на необходимите параметри на въздуха. Физкултурен салон: Предвидена е вентилационна инсталация изградена от рекуперативен блок с вграден пластинчат топлообменник и изнесена електрическа отоплителна секция за поддържане на необходимите параметри на въздуха. Тоалетни: Предвидена е механична смукателна вентилация, която ще се осъществи с монтирани центробежни вентилатори за монтаж на стена. Дебитът на вентилаторите е предвиден да покрива по 50m3/h за клекало. Конструктивни дейности: Ще се просекат трасетата на тръбната мрежа до достигане на стоманобетоновата плоча за тръбната мрежа покрай стените с ширина на каналите, достатъчна да се изпълни предвидената топлоизолация и настилки. Пожарна безопасност: Съгласно изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 2 е необходимо изграждането на оповестителна инсталация в сградата със специфичен звуков сигнал на всеки етаж. Обекта се намира в урбанизирана територия с развита водопроводна мрежа и не се изисква външно противопожарно водоснабдяване. Предвидено е изграждане на евакуационно осветление.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Участниците представят гаранция за участие в обществената поръчка в размер на 2 000 (две хиляди) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя; -парична сума в български лева, внесена на каса или по сметка на възложителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по депозита. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя може да се внесе на каса на адреса на Възложителя или по банков път по сметката на Възложителя, посочена в раздел I на документацията и в раздел VI.3 на обявлението. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, че е в полза на възложителя и е със срок на валидност не по-малък от срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора. 3. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя; - парична сума в български лева, внесена на каса или по сметка на възложителя. 4. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по депозита. 5. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора. 6. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, че е в полза на възложителя и е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след датата на въвеждане в експлоатация на обекта. 8. Гаранция за гаранционно поддържане, обезпечаваща задълженията на Изпълнителя в гаранционния срок, която е в размер на 0,5% от стойността на договора с ДДС. Освобождаването на тази гаранция се извършва в 10-дневен срок от изтичане на гаранционния срок на строителните дейности за обекта, предмет на поръчката. 9. При представяне на гаранциите по т. 5 и по т. 8 в платежното нареждане/вносната бележка или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на процедурата, съответно договора, за която/който се представя гаранцията. 10. Банковите разходи по откриването на гаранциите по т. 5 и по т. 8 са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът им да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. 11. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение и на гаранцията за гаранционно поддържане, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. 12. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 13. Възложителят освобождава гаранциите за участие/изпълнение и за гаранционно поддържане, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
За финансиране на обществената поръчка Възложителят използва финансова помощ за изпълнение на проект:„Повишаване на енергийната ефективност на общински сгради предоставящи социални и образователни услуги на населението в ОДЗ „Снежанка” - сграда 1, община Рудозем” по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи” на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014. 2. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 2.1. Авансово плащане в размер до 30% (тридесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, считано от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя за стартиране на дейностите по договора и осигурена възможност за изпълнението им, и представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС. 2.2. Междинни плащания – в общ размер до 80 % (осемдесет процента) от стойността на договора с ДДС, като в този размер се включва и размера на авансовото плащане по договора. Междинните плащания се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо–предавателен протокол, подписан от представители на страните по договора и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура. Плащанията се извършват в срок до 15 (петнадесет) дни от датата, на която са налице документите по предходното изречение. 2.3. Окончателно плащане - в размер на остатъка от цената по договора получен след приспадане на авансовото и междинни плащания, което плащане се извършва в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подписване на окончателен приемо-предавателен протокол и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателният приемо-предавателен протокол се съставя при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.2.1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 1.2.2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 1.2.3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 1.2.4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 1.2.5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 1.2.6. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
ДА
Когато заинтересовано лице поиска предоставяне на документацията за участие, то същата може да бъде получена от него на място на адреса на Възложителя след заплащане на каса на цената, посочена в обявлението или може да му бъде изпратена за негова сметка след заплащане на цената, посочена в обявлението за обществената поръчка по указаната в раздел VI.3 банкова сметка на Възложителя, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. Цената е с включен ДДС.
Български
180
Заседателна зала на общинска администрация Рудозем
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на проект: „Повишаване на енергийната ефективност на общински сгради предоставящи социални и образователни услуги на населението в ОДЗ „Снежанка” - сграда 1, община Рудозем”, финансиран по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи” на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.
От датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, на всички заинтересовани лица, се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посочения в раздел I.1 от обявлението интернет адрес на Възложителя, раздел „Профил на купувача”. Когато заинтересовано лице поиска предоставяне на документацията за участие, то същата може да бъде получена от него на място на адреса на Възложителя след заплащане на каса на цената, посочена в обявлението или може да му бъде изпратена за негова сметка след заплащане на цената, посочена в обявлението за обществената поръчка по указаната банкова сметка на Възложителя. Офертите на участниците ще се приемат на адреса на Възложителя съгл. раздел I.1 , всеки работен ден до датата и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява в „Профил на купувача” на посочения по-горе интернет адрес на Възложителя. Банкова сметка на община Рудозем за внасяне на депозити по гаранция за участие/гаранция за изпълнение на договора: IBAN: BG67IORT80198400500600 BIC: IORTBGSF Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Смолян, офис Рудозем Банкова сметка на община Рудозем за заплащане на документация за участие (в случаите по чл. 28, ал. 7 от ЗОП при поискване от страна на заинтересовано лице): IBAN: BG67IORT80198400500600, Код на вид плащане: 447000 BIC: IORTBGSF Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Смолян, офис Рудозем Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg. Комплексната оценка се извършва по посочените показатели и съответните им относителни тежести и съгласно комплексната оценка по следната формула: КО = СИ х 20% + ТП х 20% +ФП х 60% Показател „Срок за изпълнение“ - Оценява се предложения от участника срок за изпълнение на поръчката в месеци. Оценката по Показател „Срок за изпълнение“ - СИ е оценката на срока за изпълнение на СМР, предложен от участника за изпълнението на дейностите от предмета на тази обществената поръчка. Тя се извършва по следната формула: СИ = (най-кратък предложен срок за изпълнение на СМР/ срок за изпълнение на СМР, предложен от участника, чиято оферта се оценява) х 100; Показател "Техническо предложение" (ТП) - Максимално възможна оценка 100 точки. Извършва се експертна ценка на предложението, като степента му на съответствие с изискванията на възложителя се определя по скала, посочена в документацията за участие и е в следния диапазон - 100 точки, 70 точки, 40 точки и 10 точки. ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП) предложена от участника крайна цена за строителство, тегловен коефициент в КО – 60% Максимално възможна оценка 100 точки. Изчислява се по формулата: ФП = (Цmin / Цi) х 100...... = ( брой точки ) Където Цi е предложената обща цена в лева без ДДС, съгласно Ценовото предложение на съответния участник. Където Цmin е минималната предложена обща цена в лева без ДДС, съгласно Ценовите предложения на всички участници.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ