00575-2016-0007
Технически редакции | ||
14.04.2016 13:27 ч. : | 14/04/2016 12:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 13:27 ч. : | 14/04/2016 12:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-град Раковски: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Раковски, пл. България № 1, За: Мариета Димитрова - Ст. юрисконсулт в Община Раковски и инж. Веселин Мандраджийски - Гл. експерт Инвеститорски контрол в Община Раковски, Р. България 9960, град Раковски, Тел.: 03151 2369; 03151 5058, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361
Място/места за контакт: Община Раковски, град Раковски, пл. България № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rakovski.bg.
Адрес на профила на купувача: http://rakovski.bg/page.php?20.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработване на технически инвестиционни проекти за обекти на територията на община Раковски”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на технически инвестиционни проекти за обекти на територията на община Раковски, както следва: Обект 1: „Благоустрояване на централен площад в с. Белозем, община Раковски“; Обект 2: „Благоустрояване на централен площад в кв. Генерал Николаево, гр. Раковски, община Раковски“; Обект 3: „Рехабилитация на Част от Път PDV3234/III-565, Маноле -Белозем/ - Шишманци - Раковски, кв. Секирово - кв. Парчевич - /II-56/ от км 0+000 до км 4+700 ”; Обект 4: „Реконструкция на водопроводна мрежа на населени места от община Раковски”, в т.ч.: Подобект 1: „Реконструкция на водопроводната мрежа на с. Шишманци, община Раковски” с дължина около 17000 м; Подобект 2: „Реконструкция на водопроводната мрежа на с. Момино село, община Раковски” с дължина около 17000 м, във връзка с предстоящо кандидатстване на Община Раковски по Европейски програми за програмен период 2014 – 2020 г. или други източници на финансиране, съгласно Заданието за проектиране в обем съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя са посочени в указанията към документацията за участие и Техническата спецификация/Заданията за проектиране.
71320000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предмет на настоящата обществена поръчка включва изработване на инвестиционен проект във фаза: „Технически проект“ за обекти на територията на община Раковски, както следва: Обект 1: „Благоустрояване на централен площад в с. Белозем, община Раковски“; Проектирането ще се извърши еднофазно – Технически проект в следните части: Част „Геодезия и вертикална планировка”; Част „Паркоустройство и благоустройство“; Част „Електро“; Част „План за безопасност и здраве”; Част: „План за пожарна безопасност”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“; Част: „Проектно-сметна документация“; Обект 2: „Благоустрояване на централен площад в кв. Генерал Николаево, гр. Раковски, община Раковски“; Проектирането ще се извърши еднофазно – Технически проект в следните части: Част „Геодезия и вертикална планировка”; Част „Паркоустройство и благоустройство“; Част „Електро“; Част „ВиК“; Част „План за безопасност и здраве”, чийто обхват и съдържание са определени съгласно Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Част: „План за пожарна безопасност”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“; Част: „Проектно-сметна документация“; Обект 3: „Рехабилитация на Част от Път PDV3234/III-565, Маноле -Белозем/ - Шишманци - Раковски, кв. Секирово - кв. Парчевич - /II-56/ от км 0+000 до км 4+700 ”; Проектирането ще се извърши еднофазно – Технически проект в следните части: Част „Геодезия”; Част „Пътна“; Част „Електро” - съобщителни кабели; Част: „Временна организация на движението по време на строителството”; Част „План за безопасност и здраве”; Част: „План за пожарна безопасност”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“; Част: „Проектно-сметна документация; Обект 4: „Реконструкция на водопроводна мрежа на населени места от община Раковски”, в т.ч.: Подобект 1: „Реконструкция на водопроводната мрежа на с. Шишманци, община Раковски” с дължина около 17000 м; Подобект 2: „Реконструкция на водопроводната мрежа на с. Момино село, община Раковски” с дължина около 17000 м. Проектирането ще се извърши еднофазно – Технически проект в следните части за всеки от подобектите: Част „Геодезия”– трасировъчен план; Част „Пътна”- включваща детайли за възстановяване на настилките на увредените участъци; Част „Водоснабдяване“; Част: „Временна организация на движението по време на строителството”; Част: „План за безопасност и здраве”; Част: „План за пожарна безопасност”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“; Част: „Проектно-сметна документация; Техническите проекти да бъдат изготвени в обхват и съдържание, съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Техническата спецификация/Заданията за проектиране.
НЕ
300
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без начислен ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора следва да е със срок на валидност – най – малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за отстраняване на забележки/нередности по предадените за съгласуване с експлоатационните дружества и специализираните контролни органи технически инвестиционни проекти. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя на основание чл. 63 от ЗОП. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" АД, IBAN: BG 39 UNCR 7000 3321 7599 06, BIC: UNCRBGSF
Настоящата обществена поръчка ще се финансира със собствени бюджетни средства на Община Раковски и целеви средства, предоставени на Община Раковски от републиканския бюджет за 2016 г., както и средства, предоставени на Община Раковски от бюджета на програма/ми, финансирана/и от ЕС или друго финансиране. Предвид това, че разходът за проектиране е допустим за финансиране, то направените разходи, във връзка с изпълнението на предмета на договора за обществена поръчка, ще се искат за финансиране/възстановяване от Европейски и/или национални програми и фондове и др. Максималният финансов ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка е 272`170 лв. /двеста седемдесет и две хиляди, сто и седемдесет лева/ без вкл. ДДС. Плащанията се извършват по начина, разписан в проекта на договор, а именно: 4.1. Окончателно плащане – осъществява се за всеки обект/подобект по отделно и е в размер на 100 (сто) процента от стойността на обекта/подобекта, съгласно цената по т.1, Раздел III от договора без вкл. ДДС. Изплаща се в срок до 20 календарни дни след подписване на договор/и за безвъзмездна финансова помощ по програма/ми, финансирана/и от ЕС или друго финансиране за съответния обект/подобект и след постъпване по сметката на общината, на аванс или други средства от източника на финансиране и представена фактура от Изпълнителя. 4.2. В случай на финансиране на Проект/Проектно предложение/СМР за реализиране на обект/подобект, а нефинансиране/неодобрение на разхода за проектиране - въобще или е одобрен, но в по-малък размер от договорения, то разхода за проектиране (пълният размер) или разликата между одобрения разход и договорната стойност ще бъде платен със собствени бюджетни средства на Община Раковски и/или целеви средства, предоставени на Община Раковски от републиканския бюджет за съответната година. Изплаща се в срок до 20 календарни дни след съставяне на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Образец 2) за обект/подобект или Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа за строежи от техническата инфраструктура (Образец 2а) за съответния обект/подобект и представена фактура от Изпълнителя. 5. Ако до 5 (пет) години от датата на подписване на настоящия договор не бъдат осигурени финансови средства, окончателно плащане не се дължи. В този случай, Възложителят връща на Изпълнителя изработените от него технически проекти, или 6. Ако до 5 (пет) години от датата на подписване на настоящия договор не бъдат осигурени финансови средства, предоставени на Община Раковски от бюджета на програма/ми, финансирана/и от ЕС и/или друго финансиране, Възложителя може да реши да изплати окончателно плащане за всички или някои обект/подобект, съгласно цената по т.1, Раздел III от договора със собствени средства. Извършва се най-късно до 5 (пет) години, считано от влизане в сила на договора за обществена поръчка. 7. Ако Изпълнителят сключи договор/и за подизпълнение Възложителят извършва окончателното плащане по договор за обществената поръчка след като получи от Изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на чл. 45 „б” от ЗОП.
Възложителят не поставя изисквания за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица.
Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. При провеждане на откритата процедура Възложителят изпраща обявлението за обществената поръчка до Агенцията по обществени поръчки за вписване в Регистъра на обществените поръчки най-малко 40 дни преди крайния срок за получаване на офертите. Този срок се намалява със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена.
ДА
Чл. 229, ал.1, чл. 230, ал.1 и § 13 от ПЗР на ЗУТ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата може да бъде получена на следният интернет адрес: www.rakovski.bg. в раздел „Профил на купувача” адрес: http://rakovski.bg/page.php?20 от датата на публикуване на обявлението. Желаещите да им бъде изпратена документация за участие следва да депозират искане до Възложителя, като в този случай документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Възложителят ще представи документацията на всяко лице поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Цената на документацията е 10.00 лв.(десет лева), без да се начислява ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на общинска администрация Раковски, пл. „България” № 1 или по банков път, по приходната сметка на община Раковски Банка: "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" АД, IBAN: BG 21 UNCR 7000 8421 7598 82, BIC: UNCRBGSF и код за вид плащане: 447000, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Искането за изпращане на документация следва да съдържа информация за валиден телефонен номер, адрес за връзка, данни за фактура и e-mail.
Български
180
Община Раковски, пл. "България" № 1 - Заседателна зала - етаж ІІ, стая № 3
Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
"Програма за развитие на селските райони", програмен периода 2014 – 2020 г. и други европейски програми и фондове.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ