00530-2016-0042
Технически редакции | ||
14.04.2016 12:04 ч. : | 14/04/2016 11:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 12:04 ч. : | 14/04/2016 11:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, гр. Велико Търново, пл. Център №2, ет.1, стая 106, За: Маргарита Станчева; Ралица Колева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207 ; 062 617193, E-mail: r.koleva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987
Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл.Център № 2, ет.1, стая 413Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2943.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Национална агенция/служба
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хигиенни продукти: продукти за лични грижи, почистващи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана, Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново”
Възлагане на обществена поръчка
Периодични доставка на хигиенни продукти: продукти за лични грижи, почистващи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана, Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново. Доставките ще се извършват след предварителна писмена заявка от възложителя. Настоящата поръчка е в изпълнение на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки за периода 2012-2014 г., публикуван в сайта на Агенция за обществени поръчки www.aop.bg, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги за почистване”. Основните зелени критерии, които Европейската комисия е разработила, представляват препоръки за природосъобразност, заимствани от екомаркировката на ЕС за почистващи продукти. Всички продукти носещи екомаркировка тип І на ЕС се считат за съответстващи.
33700000, 39830000, 19640000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно посочените видове и количества в Техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие. Общата стойност за цялата поръчка не може да надвишава максимално допустимата стойност от 36000.00лв. без ДДС, съответно 43200.00 лв. с включен ДДС.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: парична сума, внесена по набирателна сметка в „Инвестбанк” АД – гр. В. Търново по сметка IBAN BG56IORT80433300 2500 01, BIC IORTBGSF или банкова гаранция, покриваща срока на валидност на офертата в размер на 360,00 /триста и шестдесет/ лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на сключения договор без ДДС. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП изискванията за представяне на гаранции за участие и за изпълнение, не се прилагат за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.
Възложителят заплаща на изпълнителя стойността на доставките по банков път с платежно нареждане. Плащането се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни от представянето в ТД на НАП Велико Търново на фактура и приемо – предавателен протокол за всяка извършена доставка.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
Процедурата е открита с Решение № 6/14.04.2016г. на директора на ТД на НАП Велико Търново.
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Цената на документацията е 3.61лева /три лева и шестдесет и една стотинки/ с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в „Инвестбанк” АД – гр. В. Търново, IBAN: BG 65 IORT 8043 3100 2500 01, BIC IORTBGSF. Документация се получава до 09.05.2016г. в стая 205 на ТД на НАП В. Търново. Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не заплащат цената й. Представянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
Български
120
гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.2, ст. 210 /заседателна зала/
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения ред за достъп до сградата. Легитимирането на присъстващите лица пред комисията се осъществява, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно изрично пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; за други лица - лична карта.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
/текстът продължава от раздел ІІІ.2.1/...5.Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП.Декларацията се представя от всяко ФЛ и/или ЮЛ, включено в обединението, подало оферта за участие. 6.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП 7.Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 8.Декларация за наличие/отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДР 9.Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя. Изискванията за представяне на гаранции за участие и за изпълнение, не се прилагат за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.10.Декларация за приемане на условията в проекта на договора.11.Декларация/и, в която участниците-специализирани предприятия, съответно всеки от участниците в обединението или подизпълнители/трети лица декларират, че са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС, с посочване на регистрационен номер и дата на вписването-в свободен текст.Всички декларации се представят в оригинал.В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят декларация по чл.47, ал.8 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 (с изкл. на б.„е” от т.1) и ал.5 от ЗОП, декларация по чл. 55, ал.5 от ЗОП, декларация по чл. 56, ал.1 т.6 от ЗОП и в „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. и 1.2. и т.1.3. Обстоятелствата по т.1.3.се посочват, в случай че участникът–специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания е декларирал, че не може да изпълни 80 на сто от предмета на поръчката със собствено производство или ресурс.В случай, че участникът е обединение на ФЛ и/или ЮЛ, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Всяко едно лице, включено в обединението представя декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП и документите, посочени в т. 5, т.6, т.7 и т.8 от настоящия раздел. Документите по ІІІ.2.3 "Технически възможности" се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. Представя се копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. /край на текста от раздел ІІІ.2.1/. ТД на НАП В.Търново предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”.Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Представянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.Съобщение относно дата, място и час на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява дата, час и място на отваряне и оповестяване на ценовите оферти и публикува съобщението на интернет страницата на НАП– http://nap.bg.В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71,ал.5,т.1 от ЗОП. Комисията обявява дата, час и място на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ТД на НАП В.Търново и публикува съобщението на http://nap.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ