Версия за печат

00530-2016-0042

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, гр. Велико Търново, пл. Център №2, ет.1, стая 106, За: Маргарита Станчева; Ралица Колева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207 ; 062 617193, E-mail: r.koleva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл.Център № 2, ет.1, стая 413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2943.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хигиенни продукти: продукти за лични грижи, почистващи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана, Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТД на НАП В.Търново, гр.В.Търново, пл."Център " №2, административната сграда на Офис Видин, гр. Видин, ул.”Шести септември” № 12, административната сграда на Офис Враца, гр. Враца, ул.”В.Кънчов” № 86, административната сграда на Офис Габрово, гр. Габрово, ул. „ Априловcка” № 7 , административната сграда на Офис Ловеч, гр. Ловеч, ул.”Търговска” № 43, административната сграда на Офис Монтана, гр. Монтана, ул.”Л. Каравелов” № 11, административната сграда на Офис Плевен, гр. Плевен, ул."Дойран" № 43 и административната сграда на Дирекция ОДОП В.Търново, гр.В.Търново, пл."Център " №2
Код NUTS: BG3
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодични доставка на хигиенни продукти: продукти за лични грижи, почистващи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана, Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново. Доставките ще се извършват след предварителна писмена заявка от възложителя. Настоящата поръчка е в изпълнение на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки за периода 2012-2014 г., публикуван в сайта на Агенция за обществени поръчки www.aop.bg, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги за почистване”. Основните зелени критерии, които Европейската комисия е разработила, представляват препоръки за природосъобразност, заимствани от екомаркировката на ЕС за почистващи продукти. Всички продукти носещи екомаркировка тип І на ЕС се считат за съответстващи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33700000, 39830000, 19640000

Описание:

Продукти за лични грижи
Почистващи продукти
Големи и малки пликове за смет от полиетилен

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно посочените видове и количества в Техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие. Общата стойност за цялата поръчка не може да надвишава максимално допустимата стойност от 36000.00лв. без ДДС, съответно 43200.00 лв. с включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
36000 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 36000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: парична сума, внесена по набирателна сметка в „Инвестбанк” АД – гр. В. Търново по сметка IBAN BG56IORT80433300 2500 01, BIC IORTBGSF или банкова гаранция, покриваща срока на валидност на офертата в размер на 360,00 /триста и шестдесет/ лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на сключения договор без ДДС. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП изискванията за представяне на гаранции за участие и за изпълнение, не се прилагат за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на изпълнителя стойността на доставките по банков път с платежно нареждане. Плащането се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни от представянето в ТД на НАП Велико Търново на фактура и приемо – предавателен протокол за всяка извършена доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Представяне на участника, включващо: 1.1.Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните ЮЛ посочват съответен еквивалентен код или номер, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Посочване на БУЛСТАТ (съгл. чл.3, ал.1, т.6 от ЗРБ) в случай че има, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския ЗЗД, или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2 Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители.1.3.Участниците-специализирани предприятия, съответно всеки от участниците в обединението или подизпълнители/трети лица по см.на чл.51а от ЗОП-специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, следва да са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС и да посочат регистрационен номер и дата на вписването в свободен текст.Документите се представят в оригинал. 2.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоят. по чл.47, ал.1 (с изкл. на чл.47, ал.1, т.1, б.„е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП(съгл. прил. образец, документите се предст. в оригинал). Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изкл. на б.„е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1(с изкл. на б.„е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. Участниците следва да имат предвид, че изискванията на чл.47, ал.1, т.1 (с изкл. на б.”е”), на ал.2, т.5 и на ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат, както следва: При участниците–юридически лица - по отношение на лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от ТЗ, по чл.105 от ТЗ без ограничено отговорните съдружници, по чл.141, ал.2 или чл.147, ал.1 от ТЗ, по чл.235, ал.2 или чл.235, ал.1 от ТЗ, по чл.244, ал.4 от ТЗ; При участниците–еднолични търговци-по отношение на физическото лице – търговец. Във всички останали извън гореизброените случаи, вкл. за чуждестранните лица–за лицата, които представляват участника. Във всички случаи-за прокуристите, ако има такива (в случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена Република България). За обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изкл. на чл. 47, ал.1, т.1, б„е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП, участникът подава една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. 3.Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгл. приложения образец, в оригинал). 4.Декларация по чл.47, ал.8 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изкл. на б.„е” от т.1) и ал.5 от ЗОП за лицата, посочени като подизпълнители (съгл. приложения образец, в оригинал). В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изкл.на б.„е” нат.1) и ал.5 от ЗОП по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата.../Текстът продължава в Раздел VI.3/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставки, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, съставен и подписан от участника, с предмет идентичен или сходен c предмета на поръчката. Списъкът следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период и да съдържа: описание на обхвата и обема на дейностите (вид и брой на доставяните стоки, стойност (изплатено възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на доставките). Списъкът следва да е придружен от удостоверения за извършените доставки, издадени от получателя на доставките или от компетентен орган или да е посочен публичният регистър, в който е публикувана информация за извършената доставка. Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец. Забележка: „изпълнена” е тази доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период.
Минимални изисквания: Минимални изисквания по т. 1: Участникът трябва да има изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, минимум две доставки с приложени минимум две удостовеpения за доказване на извършените доставки, посочени в списъка. Приложените доказателства за изпълнение следва да са издадени след датата на приключване на съответните доставки.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Процедурата е открита с Решение № 6/14.04.2016г. на директора на ТД на НАП Велико Търново.

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 713167 от 12.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 3.61 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 3.61лева /три лева и шестдесет и една стотинки/ с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в „Инвестбанк” АД – гр. В. Търново, IBAN: BG 65 IORT 8043 3100 2500 01, BIC IORTBGSF. Документация се получава до 09.05.2016г. в стая 205 на ТД на НАП В. Търново. Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не заплащат цената й. Представянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.2, ст. 210 /заседателна зала/

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения ред за достъп до сградата. Легитимирането на присъстващите лица пред комисията се осъществява, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно изрично пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; за други лица - лична карта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

/текстът продължава от раздел ІІІ.2.1/...5.Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП.Декларацията се представя от всяко ФЛ и/или ЮЛ, включено в обединението, подало оферта за участие. 6.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП 7.Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 8.Декларация за наличие/отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДР 9.Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя. Изискванията за представяне на гаранции за участие и за изпълнение, не се прилагат за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.10.Декларация за приемане на условията в проекта на договора.11.Декларация/и, в която участниците-специализирани предприятия, съответно всеки от участниците в обединението или подизпълнители/трети лица декларират, че са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС, с посочване на регистрационен номер и дата на вписването-в свободен текст.Всички декларации се представят в оригинал.В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят декларация по чл.47, ал.8 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 (с изкл. на б.„е” от т.1) и ал.5 от ЗОП, декларация по чл. 55, ал.5 от ЗОП, декларация по чл. 56, ал.1 т.6 от ЗОП и в „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1. и 1.2. и т.1.3. Обстоятелствата по т.1.3.се посочват, в случай че участникът–специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания е декларирал, че не може да изпълни 80 на сто от предмета на поръчката със собствено производство или ресурс.В случай, че участникът е обединение на ФЛ и/или ЮЛ, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Всяко едно лице, включено в обединението представя декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП и документите, посочени в т. 5, т.6, т.7 и т.8 от настоящия раздел. Документите по ІІІ.2.3 "Технически възможности" се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. Представя се копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. /край на текста от раздел ІІІ.2.1/. ТД на НАП В.Търново предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”.Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й. Представянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.Съобщение относно дата, място и час на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява дата, час и място на отваряне и оповестяване на ценовите оферти и публикува съобщението на интернет страницата на НАП– http://nap.bg.В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71,ал.5,т.1 от ЗОП. Комисията обявява дата, час и място на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ТД на НАП В.Търново и публикува съобщението на http://nap.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ