00530-2016-0041
Технически редакции | ||
14.04.2016 12:01 ч. : | 14/04/2016 11:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 12:01 ч. : | 14/04/2016 11:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Анна Янева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593164, E-mail: anna.yaneva@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Централно звено за вързкаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2945.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Логистично осигуряване на изпълнението на проект с наименование: „Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами”
Възлагане на обществена поръчка
Логистично осигуряване на изпълнението на проект с наименование: "Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами“, което включва: осигуряване на конферентни зали (с необходимото техническо оборудване, съгласно изискванията, посочени в "Пълно описание на предмета на обществената поръчка и изисквания към изпълнението") за провеждане на мероприятията по проекта; настаняване на участниците в мероприятията в хотел на територията на гр. Букурещ, гр. Велико Търново и гр. Будапеща, с категория не по-ниска от 4 (четири) звезди и капацитет на легловата база, гарантиращ едновременното настаняване в единични стаи (с включена закуска); осигуряване на трансфер летище-хотел-летище за участниците от НАП в мероприятието в гр. Будапеща; изхранване на участниците (обяд, вечеря и кафе-паузи в почивките между сесиите), както и възстановяване на транспортни разходи (до и от мястото за провеждане на работните срещи/работното посещение) за участниците в планираните мероприятия съгласно „Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението. Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Съгласно чл.16г, ал.6 от ЗОП, когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.
63500000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Логистичното осигуряване на изпълнението на проекта включва хотелско настаняване на участниците в събитията; изхранване на участниците/ организиране на кафе-паузи; осигуряване на трансфер летище-хотел-летище; възстановяване на пътни разходи на участниците; осигуряване на конферентни зали с необходимото техническо оборудване за провеждане на: - Провеждане на две работни срещи на оперативните лица за контакт по Двустранното споразумение между НАП България и НАДА Румъния o Провеждане на територията на Румъния на работна среща на оперативните лица за контакт по Двустранното споразумение между НАП България и НАДА Румъния o Провеждане на територията на България на работна среща на оперативните лица за контакт по Двустранното споразумение между НАП България и НАДА Румъния, – Работно посещение на служители от българската агенция по приходите в Унгария с цел осъществяване на обмяна на опит и добри практики между приходните администрации на Унгария и България В планираните 2 броя работни срещи ще участват общо 90 души – във всяка среща по 34 участника от НАП (от които 22 от ЦУ на НАП и ТД на НАП София, 2 служители от ТД на НАП Бургас, 5 служители от ТД на НАП Варна, 3 служители от ТД на НАП В. Търново, 2 служители от ТД на НАП Пловдив), както и 11 служители на приходната администрация на Румъния (от които 4 от Букурещ и по 1 служител от 7 различни населени места в Румъния). В планираното работно посещение в Будапеща участие ще вземат 28 участника, съответно 18 служители от ЦУ на НАП България, и 10 служители от Унгарската приходна администрация. Срок на договора - от датата на сключването му до 20.11.2016г.
НЕ
20.11.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за гаранция за участие* в размер на 784,39 (седемстотин осемдесет и четири лв. и тридесет и девет ст.), представляващ 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 78 439.46 лв. без вкл. ДДС, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Логистично осигуряване на изпълнението на проект с наименование: „Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами”. * Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП изискванията за представяне на гаранция за участие, не се прилагат за участниците специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 180 (сто и осемдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение* на договора при подписването му в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор под формата на парична сума, преведена по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция.При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя. * Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП изискванията за представяне на гаранция за изпълнение не се прилагат за участниците - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.
Ценовото предложение на участника следва да е изготвено при съобразяване с одобрения бюджет на Споразумение за безвъзмездна помощ OLAF/2016/D1/022 между Европейска служба за борба с измамите (OLAF) и НАП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма "Херкулес ІІІ", като общата стойност за изпълнение на поръчката не следва да надвишава както общата сума за логистичното осигуряване, в размер на 78 439.46 лева без ДДС, съответно 94 127,35 с включен ДДС, така и стойностите за отделните видове логистични услуги, съгласно изискванията на възложителя, както следва: - за настаняване – максимална стойност 42 702,29 лв. без ДДС или 51 242,75 лв. с ДДС, - обеди – максимална стойност 11 392,71 лв. без ДДС или 13 671,25 лв. с ДДС, - вечери – максимална стойност 9 290,19 лв. без ДДС или 11 148,23 лв. с ДДС, - кафе-паузи – максимална стойност 4 429,96 лв. без ДДС или 5 315,95 лв. с ДДС, - осигуряване на конферентна зала – максимална стойност 1955,83 лв. без ДДС или 2347,00 лв. с ДДС, - осигуряване на необходимото техн. оборудване за провеждане на работните срещи- максимална стойност 1336,48 лв. без ДДС или 1603,78 лв. с ДДС, - трансфер от и до летището на срещата в гр. Будапеща – максимална стойност 880,12 лв. без ДДС или 1056,15 лв. с ДДС, - възстановяване на транспортни разходи на участниците в срещите- максимална стойност 6 451,88 лева без ДДС или 7 742,26 лева с ДДС. В случай, че ценовото предложение на участника надхвърля максимално допустимата обща стойност на поръчката или отделните видове разходи, включени в логистичното осигуряване, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата на осн.чл.69, ал.1, т.3 от ЗОП. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП еднократно по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура, подписана от координатора по договора за възложителя, и въз основа на представен окончателен доклад за предаване на резултатите от организиране на логистичните дейности за провеждане на мероприятията по проекта, придружени със съответния доказателствен материал, приет с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, в съответствие с условията в "Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението" - част от утвърдената документация за участие.
Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя условие същото да се регистрира като юридическо лице преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
Договорът за изпълнение на поръчката влиза в сила, считано от датата на сключването му и следва да приключи в срок преди изтичане срока за изпълнение на Споразумение OLAF/2016/D1/022 с Европейска служба за борба с измамите (OLAF) за предоставяне на НАП на безвъзмездна финансова помощ по проект "Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами", а именно до 20.11.2016 г. В случай на възникване на обстоятелства, налагащи удължаване на срока за изпълнение на споразумението, срокът за изпълнение на договора с избрания изпълнител може да бъде удължен, при условията на чл.43, ал.2 от ЗОП.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията може да бъде получена в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, срещу представен документ за платена цена в размер 1,80 лв./един лев и осемдесет стотинки/ с включен ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І”, № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEKSANDER I SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 966 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.
Български
180
Административната сграда на ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проектът "Повишаване на административния капацитет на НАП в областта на контрола на вътреобщностната търговия чрез подобряване на взаимодействието между администрациите на държавите членки на ЕС в борбата с данъчните измами" е в изпълнение на Споразумение за безвъзмездна финансова помощ OLAF/2016/D1/022, сключено между Европейската служба за борба с измамите (OLAF) към Европейската комисия и Национална агенция за приходите, финансирано по Програма "Херкулес ІІІ", насърчаваща дейности в областта на защитата на финансовите интереси на Европейския съюз.
(Продължение от разд.ІІІ.2.1.)...за тях се представят документите по т.2, т.4 и т.9, като в "Представяне на уч-ка" се посочват об-вата по т.1.1. и т.1.2. и се декларират об-вата по т.1.4. и т.1.5. В случай на участие на обединение, което не е ЮЛ: към офертата се представя копие на договора за обединение, с който е създадено същото. Когато в него не е посочено лицето, което представлява уч-ците в обединението – и документ, подписан от лицата, в който се посочва представляващият. За обединението се представят документите по т.1.3., 3, 4, 5, 6, 9 и 10 от настоящия раздел и в образец "Представяне на участника" се декларират об-вата по т.1.1., т1.4. и т.1.5.(край на текста). НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ