01279-2016-0001
Технически редакции | ||
14.04.2016 10:19 ч. : | 14/04/2016 10:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 10:19 ч. : | 14/04/2016 10:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Район Източен - община Пловдив, ул. Лев Толстой № 2, За: Майя Бахчеванова, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 601071, E-mail: iztochen_bg@abv.bg, Факс: 032 631610
Място/места за контакт: Началник отдел АПО, К и ЧРИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.iztochen.com.
Адрес на профила на купувача: http://op.iztochen.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150511tulB31846.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Район Източен - община Пловдив, ул. Лев Толстой № 2, За: Петя Пехливанова, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 601085, E-mail: iztochen_bg@abv.bg, Факс: 032 631610
Място/места за контакт: етаж 2, стая № 23Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.iztochen.com..
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на оборудване, обзавеждане и инвентар за нуждите на новоизградена ЦДГ „ЧАЙКА“ по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на професионално кухненско оборудване“; 2.„Доставка и монтаж на електроуреди“; 3. „Доставка и монтаж на компютърно оборудване и принадлежности“; 4. „Доставка и монтаж на мебелировка“; 5. “Доставка на текстилни изделия”; 6. „Доставка на кухненска посуда“; 7. “Доставка на спортно оборудване и принадлежности”.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката, възлагана от Район "Източен" - община Пловдив е „Доставка и монтаж на оборудване, обзавеждане и инвентар за нуждите на новоизградена ЦДГ „ЧАЙКА“ по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на професионално кухненско оборудване“; 2.„Доставка и монтаж на електроуреди“; 3. „Доставка и монтаж на компютърно оборудване и принадлежности“; 4. „Доставка и монтаж на мебелировка“; 5. “Доставка на текстилни изделия”; 6. „Доставка на кухненска посуда“; 7. “Доставка на спортно оборудване и принадлежности”.
30000000, 30200000, 39000000, 39100000, 39120000, 39300000, 39310000, 39500000, 39700000, 39710000, 39314000, 39312000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
ОП 1 - работен плот неръжд. стомана с 3 мивки - 1бр.;раб.плот с 1 мивка 40/40 2бр.; раб.плот с 1 мивка 40/40-1 бр.; раб.плот с 1 мивка 40/40 - 1бр.; раб.плот с 1 мивка 40/40 - 2бр.;раб. плот с 2 мивки 40/40 - 1бр.;раб.плот с 2 мивки 60/60 - 1 бр.;раб. плот- 3 бр.;неутрална секция 50/70/85 - 2 бр.; секция 73/52/50 -2 бр.;раб. плот с 3 мивки - 1 бр.;помощен плот 2 бр.;плот с 2 мивки - 8бр.; плот с мивка с един басейн 40/40/25 с рафт - 8 бр.;плот с подплотови рафтове - 8 бр.;стелажи - 4бр.; стелажи 100/40/200 - 8 бр.; транжорен труп за месо - 2 бр.;стелаж за прибори - 1 бр.;шкафчета раб. облекло- 12 бр.; ОП 2 - хладилен шкаф 0°- 4° - 4 бр.; 0°- 4° за подплотово вграждане -5 бр.; фризер -18 °С - 4бр.; паров конвектомат за 10 тави, 10 тави и стойка - 1 бр.; ел.печка с фурна и 6 квадр. котлона-2 бр.; микровълнова 30 литра - 2бр.; аспиратор - 2 бр.; съдомиялна - 2 бр.; пералня 12 кг. - 1 бр.; сушилна 10 кг. - 1 бр.; зеленчукорезачка - 1 бр.; колбасорезачка - 1 бр.; тестомесачка - 2 бр.; планетарен миксер - 1 бр.; месомелачка - 1 бр.; сокоизтисквачка - 1 бр.; проф. пасатор - 1 бр.; ел. парен казан 1 бр.; касов апарат -1 бр.; прахосмукачка 10 бр.; везна циферблатна - 1 бр.; сешоари за ръце - 16 бр.; сгъваема гладачна маса с парогенератор и ютия - 1 бр.; ОП 3 - лаптоп 15,6" - 2 бр.; телевизор LCD 40" - 8 бр.; интерактивни дъски 84" - 8 бр.; мултимедиен проектор - 1 бр.; По ОП 4 - детско легло 70/140/60 - 178 бр.; гардероб 50/140/180 - 16 бр.; гардеробче 5/50/100 - 192бр.; шкаф играчки 40/120/100 - 8бр.; шкаф играчки 40/180/100 - 16бр.; маса120/60/51-54 - 40бр.; детско столче 30-25/29-34 - 192бр.; бюро 120х60 - 18бр.; бюро 140х70 - 1бр.; помощно шкафче с 4 чекмеджета - 19бр.; посетителски стол - 30бр.; заседателна маса - 1 бр.; офис стол - 10 бр.; мека мебел /канапета/ 75/75/80 - 12 бр.; библиотека 45/100-120/180 - 4бр.; мед. кушетка 65/175/60 - 1бр.; лекарствен шкаф 50/80/180 - 1бр.; персонален гардероб 40/50/180см - 12бр.; ОП 5 - матраци 70/140/14 - 178бр.; олекотени завивки с размери 155/120 - 210бр.; възглавници с размери 45/35 - 210бр.; килим вълнен 200 х 300 - 16бр.; спални комплекти – долен и горен чаршаф, калъфка 180/130 - 420бр.; покривки за маси 120/120 - 80бр.; По ОП 6 - казани – 30л - 4бр.; тави за готвене – 40/610/110 - 4бр.; тави за печене 60/61/8 - 4бр.; тави 40/30/5 - 24бр.; колички за сервиране - 8бр.; поставка за измити тави 42/63 - 1бр.; кръгли тави с дръжки 42/9 - 4бр.; кръгли тави 40/6 - 4бр.; сладкарски тави 42/62/дълб.11 - 4бр.; кани за мляко 2 л.- 40бр.; гевгир с дръжка – 2бр.; тенджера с капак 11 л. - 8бр.; тенджера с капак 7л. – 8бр.; мерит. канчета с дръжка компл. – 6бр.; черпаци компл. – 2бр.; решетъчна лъжица с кръгли отвори – 10бр.; решетъчни лъжици-10бр.; тел за разбиване – 2бр.; черпак 150гр. - 8бр.; готварски нож 32см - 12бр.; нож за шол 157Н- 2бр.; нож универсален 151Н - 4бр.; нож за обезкостяване 21см. - 2бр.; сатър 415СГ - 2бр.; шпатули 18/10 - 10бр.; сито 40 - 2бр.; цедки компл. - 3бр.; лопатка - 2бр.; щипка средна - 10бр.; чинийки 250 мл – 250бр.; купички с дръжки 250 мл - 250бр.; чашки с дръжки 200 мл - 250бр.; десертни чинийки с дръжки - 250бр.; лъжици средни - 250бр.; вилици средни - 250бр.; нож среден - 250бр.; панери за хляб - 42бр.; поставки за измитите прибори - 9бр.; салфетници - 40бр.; ренде - 4бр.; дъска за рязане - 4 бр.; дъска с улей 40/26 - 4 бр.; дъска с улей 48/25 - 4бр.; резервоар за вода 30л. - 12бр.; кош 11 л. - 60бр.; кофи 5л.- 40 бр.; компл. корита за съхранение на плодове - 8 бр.; закрит съд бельо - 8 бр.; кош бельо - 8бр.; пожарогасител с вода 9л.-1 бр.; прахов пожарогасител 6кг- 3 бр.; компл. знаци по БХТПБ - 5бр.; аптечка - 2бр.; По ОП 7 - шведски стени 5бр.;пейки физк.салон-4бр.; кожени дюшеци-3бр.; мед.топки 1 кг.-25 бр.; въже за ходене-2бр.;стълба за равновесно ходене-2бр.;стойки с летва за висок скок - 2 бр.; дъска за ходене-2бр.;дъги за провиране-4бр.; топки за хвърляне в цел-30бр.;баскетболен кош мини -2бр.;врати за мини футбол-2бр.;хронометър-4бр.; педометър-4бр.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата може да бъде под формата на парична сума, платима по банкова сметка на район „Източен“: IBAN BG 72 IORT 7375 3302 0007 03, БАНКОВ КОД - BIC IORTBGSF, БАНКА - „ИНВЕСТБАНК” АД, КЛОН ПЛОВДИВ, или безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, по примерен образец или по образец на банката издател, ако в нея се съдържат условията, разписани в образеца на настоящата документация. Банковата гаранция следва да бъде попълнена на български език или в превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Разходите по евентуалното усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, съответно усвоява, при условията на чл. 61 от ЗОП и се освобождава при условията на чл. 62 от същия. Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Размерът на гаранцията за участие по обособени позиции е, както следва: Обособена позиция 1 - 440 лв.; Обособена позиция 2 – 650 лв.; Обособена позиция 3 – 154 лв.; Обособена позиция 4 – 1050 лв.; Обособена позиция 5 – 644 лв.; Обособена позиция 6 – 191 лв.; Обособена позиция 7 – 90 лв. 2.2. Гаранция за изпълнение на договора – при сключването на договора, участникът, определен за изпълнител на поръчката по съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение на договора, която може да бъде под формата на парична сума, платима по банкова на район „Източен“: IBAN BG 72 IORT 7375 3302 0007 03, БАНКОВ КОД - BIC IORTBGSF, БАНКА - „ИНВЕСТБАНК” АД, КЛОН ПЛОВДИВ, или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, по примерен образец или по образец на банката издател, ако в нея се съдържат условията, разписани в образеца на настоящата документация. Банковата гаранция следва да бъде попълнена на български език или в превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е 90 календарни дни след изтичане срока на договора. Под „срок на договора“ се разбира срока на извършване на доставките и монтажа и гаранционния срок. Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на Възложителя. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договора за обществена поръчката по съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка по съответната обособена позиция.
Плащането на доставените по съответната доставка количества стоки се извършва в срок до 25 (двадесет и пет) дни след представяне в дирекция „Б, ФС и СД” на оригинална фактура за съответната доставка и приемо-предавателен протокол. Плащанията се извършват от възложителя в български левове, с платежно нареждане по банкова сметка, посочена от изпълнителя.
На основание чл. 49, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В случаите по чл. 49, ал. 1 от ППЗОП, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
гр. Пловдив, ул. "Лев Толстой" № 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на цялостно кухненско обзавеждане за новоизградена ЦДГ "Чайка"
39314000
Описание:
Съгласно ІІ.2.1 от Обявлението
Доставка на електроуреди за новоизградената ЦДГ "Чайка"
39700000, 39710000
Описание:
Съгласно ІІ.2.1 от Обявлението
Доставка на компютърно оборудване и принадлежносто за нуждите на новоизградена ЦДГ "Чайка"
30000000
Описание:
Съгласно ІІ.2.1 от Обявлението
Доставка на мебели за нуждите на новоизградена ЦДГ "Чайка".
39000000
Описание:
Съгласно ІІ.2.1 от Обявлението
Доставка на матраци, спални комплекти и др. за нуждите на новоизградена ЦДГ "Чайка"
39500000
Описание:
Съгласно от ІІ.2.1 Обявлението
Доставка на кухненски изделия за нуждите на кухните на новоизградена ЦДГ "Чайка".
39220000
Описание:
Съгласно ІІ.2.1 от Обявлението
Доставка на спортно оборудване за физкултурния салон на новоизградена ЦДГ "Чайка"
37000000
Описание:
Съгласно ІІ.2.1 от Обявлението