Версия за печат

00530-2016-0039

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков №52, За: Инж. Румен Гигов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593532, E-mail: r.gigov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2939.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на текущ ремонт в сгради, предоставени за управление на Национална агенция за приходите, разделена в четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – „Извършване на текущ ремонт в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ №52“ Обособена позиция №2 – „Извършване на текущ ремонт в сградата на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители“ с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ №29“ Обособена позиция №3 – „Извършване на текущ ремонт в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Христо Ботев“ №17“ Обособена позиция №4 – „Извършване на текущ ремонт в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, ул. „Славянска“ №4“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: По обособена позиция №1: административната сграда на Централно управление на НАП в гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52; По обособена позиция №2: административната сграда на ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", в гр. София, ул. Аксаков №29; По обособена позиция №3: административна сграда на Централно управление на НАП в гр. София, бул. Христо Ботев №17; По обособена позиция №4: административна сграда на Централно управление на НАП в гр. София, ул. Славянска №4.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е извършване на текущ ремонт в сгради, предоставени за управление на Национална агенция за приходите - Централно управление и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", разделена в четири обособени позиции. Строително-ремонтните работи, които следва да се извършат по всяка от обособените позиции, са дадени в подробна количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие, поотделно за всяка от позициите. Най-общо СРР включват: подмяна на дограма за прозорци, изпълнение на покривна хидроизолация, бояджийски работи, изпълнение на циментови замазки, полагане на настилки и облицовки, изпълнение на водопроводни работи и др. След извършване на СРР, всеки от обектите следва да бъде почистен и да бъдат отстранени строителните отпадъци, съгласно изискванията на възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421146, 45442100, 45261000, 45454000, 45421100, 45432110, 45453000, 45430000

Описание:

Монтажни работи на окачени тавани
Работи по боядисване
Покривни работи
Строителни работи по преустройство
Монтажни работи на врати, прозорци и техните каси и прагове
Работи по поставяне на подови настилки
Строителни работи по възстановяване и възобновяване
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В изпълнение на поръчката следва да бъдат извършени строително-ремонтни дейности, съгласно дадена от възложителя количествена сметка по всяка от обособените позиции в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от утвърдената документация за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
283257 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 283257 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ/и за внесена/и гаранция/и за участие в обществена поръчка по съответната/те обособена/и позиция/и, за която/ито се подава оферта, както следва: 1. По обособена позиция №1: 738.00 лева; 2. По обособена позиция №2: 1499.57 лева; 3.По обособена позиция №3: 450.00 лева; 4. По обособена позиция №4: 145.00 лева. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 180 (сто и осемдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.7 и 8 от ЗОП, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 5% от стойността без ДДС на договора по всяка една обособена позиция, по избор под формата на парична сума, преведена по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, както следва: - 2% - до 30 (тридесет) дни след заплащане на извършените и приети СРР; - 3% - след изтичане на 1 (една) година от извършване на ремонта. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на ОП. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива посочения срок, след който ще бъде окончателно освободена гаранцията за изпълнение, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя. В случай, че участникът, избран за изпълнител избере банкова гаранция за изпълнение на договора, с оглед поетапното й освобождаване, същата може да бъде представена като две отделни банкови гаранции, в съответния размер, съгласно условията за освобождаване на гаранцията за изпълнение. Срокът на представена банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС, следва да покрива срока за изпълнение на СРР, предложен от изпълнителя, предвиденият срок за извършване на плащането след приемане на извършените работи, както и период от минимум 30 (тридесет) дни след изтичане на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.Срокът на представена банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, следва да покрива срока, след който ще бъде окончателно освободена гаранцията за изпълнение, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Посочената в раздел ІІ.2.1 от настоящото обявление стойност е максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката, общо за всички обособени позиции, форимарана от определените от възложителя максимално допустими стойности за изпълнение на поръчката по позиции, както следва: За обособена позиция №1 в размер на 73 800 лева без ДДС лева без ДДС (88 560 лева с ДДС); За обособена позиция №2 в размер на 149 957 лева без ДДС (179 948,40 лева с ДДС); За обособена позиция №3 в размер на 45 000 лева без ДДС (54 000 лева с ДДС); За обособена позиция №4 в размер на 14 500 лева без ДДС (17 400 лева с ДДС). Ценовите предложения на участниците по съответната обособена позиция следва да са съобразени с посочените максимално допустими стойности, в противен случай участникът ще бъде отстранен на основание чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Заплащането на извършения текущ ремонт по съответната обособена позиция се извършва в лева по банков път, от ЦУ на НАП или от ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители" в срок до 30 (тридесет) дни след получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на протокол за установяване на действително извършените и приетите строително-ремонтни работи, подписан от представител на възложителя и от представител на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се поставят.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" са посочени специф. изисквания на в-ля във връзка с изпълнението на СРР, в зависимост от включените в предмета на поръчката по всяка от обособ. позиции специф. ремонтни дейности. Специф. изисквания са свързани с влаганите при СРР мат-ли, изработването и монтирането на дограма, изпълнението на покривна хидроизолация (по ОП №1), изпълнението на бояджийските работи (всички обособ. позиции),изпълнението на циментови замазки (по ОП №1, ОП №2, ОП №3), изпълнението на настилки и облицовки (по ОП №, ОП №2, ОП №3), изпълнението на водопроводни работи (по ОП №2) и др. При изпълнение на възложените СРР по ОП №2, асансьорната уредба, монтирана в сградата на ТД на НАП ГДО на ул. „Аксаков“ №29, не може да бъде използвана за пренасяне на строит. материали, техника и/или строителни отпадъци. Преди подаване на офертата за участие, уч-кът следва да извърши оглед на място на съответната сграда на посочения адрес на изпълнение. Огледът се извършва в присъствието на представител на ЦУ на НАП, като се съставя и подписва декл-я, която се представя към технич.предложение за изпълнение в плик №2 от офертата на уч-ка по съответната позиция. Огледът може да се извърши всеки раб. ден, м/у 9.30 ч. и 12.30 ч. и 13.00 ч. и 17.30 ч., до изтичане на срока за подаване на оферти. Изпълнителят следва да извърши дейностите, вкл. в обхвата на общ.поръчка по съотв. обособ.позиция в срока, предложен от него в Технич. му предложение за изпълнение по съотв. обособ.позиция, при съобразяване на заложените от възлож-ля граници: 1. По ОП №1 - не по-кратък от 50 и по-дълъг от 60 календ.дни; 2. По ОП №2 - не по-кратък от 90 и по-дълъг от 120 календ.дни; 3. По ОП №3 - не по-кратък от 40 и по-дълъг от 50 календ.дни; 4. По ОП №4 - не по-кратък от 20 и по-дълъг от 30 календ.дни. Договорът по всяка от обособ. позиции се счита за изпълнен с двустранно подписване на протокол за установяване на действително извършените и приетите ССР и представени декларации за съответствие на матер-те, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строит. продукти. Строит.отпадъци се отстраняват от обекта според предписанията на норм.уредба за управление на отпадъците и опазване на околната среда. Изпълнителят следва да осигури на обекта за своя сметка контейнери за стъкло и другите видове строит. отпадъци, в които да се извършва събирането им, по смисъла на § 1, т.41 от ДР на Закона за управление на отпадъците (ЗУО).Изпълнителят следва да осигури транспортирането на отпадъците до съответните площадки за третирането им, в зависимост от вида на строит.отпадъци. За успешното изпълнение на това изискване, изпълнителят следва да е регистриран и да притежава документ, издаден по реда на глава V, раздел ІІ от ЗУО за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци по смисъла на § 1, т.41 и т. 43 от ДР на ЗУО или да осигури транспортирането ч/з лице, което притежава такава рег-ция или разрешение за извършване на дейности по третиране на отпадъци от съответния вид. Документите, с които се доказва съответствието с това изискване за изпълнение, се прилагат към Технич. предложение за изпълнение на уч-ка, в зависимост от направеното предложение за отстраняване самостоятелно или чрез трето лице. При сключване на съответ.договор, следва да се представи валидна застраховка за обезпечаване на отговорност за вреди, причинени на обекта и/или на 3-ти лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия на изпълнителя при или по повод изп-ние на задълженията му по договора за възлагане на ОП (чл.173 от ЗУТ).Застрахов. сума следва да е в размер не по-малък от 35 000 лв. за едно събитие и 70 000 лв. в агрегат за срока на застраховката. Срокът на застрахов. покритие следва да обхваща времето за изпълнение по съответ. обособ. поз-я, вкл. предложения от изпълнителя гаранц. срок за извършените СРР.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Необходимите документи, които уч-кът трябва да представи за участие са: 1. Представяне на уч-ка, включващо: 1.1. посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентиф.инф-я в съответствие със законод-вото на държавата, в която уч-кът е установен. Когато уч-кът е ФЛ, посочва идентиф. инф-я от документ за самоличност. Посочва се електр. адрес и адрес за кореспон-ция при провеждане на процедурата; 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела в % от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от тях; 1.3. Деклар-я по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключ. на чл.47, ал.1, т.1, б. „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгл. образеца към докумен-цията). Наличието на обстоятел-та по чл.47, ал.1 (с изключ.на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл.3, ал.2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП по отношение на уч-ка/ член на обединение, когато уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, води до отстраняване на уч-ка от процедурата. 2. Деклар-я по чл.55, ал 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгл. образеца към докум-та).3. Деклар-я от лицата, които участват в обединение за обстоят-вата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП (съгл. образеца към докум-та). 4. Деклар-я по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоят-вата по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. Деклар-та се подписва от лицата, които представляват уч-ка по актуална търг. рег-я, от представляващите подизпълнителите лица, както и от всяко от лицата представляващи членовете на обед-то (съгл. образеца към докум-та). 5. Деклар-я по чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС (съгл. образеца към докумен-та). 6. Деклар-я по чл.6, ал.2 от ЗМИП (съгл. образеца към докум-та). 7.Деклар-я за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (съгл. образеца към докум-та). 8. Доказ-ва, че за целия период на изпълнение на поръчката уч-кът ще има на разположение ресурсите на 3-ти лица, в случаите по чл.51а от ЗОП. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. В случай, че уч-кът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и 4 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1., т. 1.2. В случай, че уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, всяко едно лице включено в него посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чужд. лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която уч-кът е установен, представя документите, посочени в т.1.3, т. 3, т. 4, т. 5 и т. 6, от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т.1.1.При участници обединения, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от членовете му, в който се посочва представляващият.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът да представи Списък на дейностите с обект строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, подписан от представляващия участника. В списъка следва да са описани вида на извършените дейности (кратко описание на изпълнените СМР), място на изпълненото строителство, възложител, стойност (цена без ДДС или крайна стойност) на изпълненото строителство, дата на започване и приключване на строителството. В списъка се включват само СМР, чието изпълнение е приключено в рамките на заложения от възложителя петгодишен период до датата на подаване на офертата. Когато включеното в списъка строителство е с еднакъв или сходен на настоящата обществена поръчка предмет, следва: - в списъка да бъдат посочени публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация да включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - към списъка да се представят удостоверения за изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.
Минимални изисквания: Участникът да има изпълнени* през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата най-малко 3 (три) дейности с обект строителство. *„Изпълнени“ са тези дейности с обект строителство, строително-монтажните работи, включени в обхвата на които, са завършени в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането им. В случай, че участник в процедурата е обединение което не е ЮЛ, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите от настоящия раздел се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя посочените минимални изисквания. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл. 51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 713150 от 12.02.2016 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 713112 от 12.02.2016 г. 
Номер на обявлението в ОВ 713158 от 12.02.2016 г. 
Номер на обявлението в ОВ 713164 от 12.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 2.49 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 2.49 лв.(два лева и 49 стотинки) с включен ДДС се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І” № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: в съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извършване на текущ ремонт в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52
1) Кратко описание

Строително-ремонтните дейности, включват текущ ремонт на административни помещения и текущ ремонт на хидроизолацията на покрива на ниското тяло, в сградата на Централно управление (ЦУ) на НАП, с адрес: гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52. СРР включват най-общо: стъргане на стари латексови бои, полагане на грунд, боядисване; демонтаж и подмяна на външна дограма (пластмасова) и свързани с това дейности; доставка и монтаж на осветителни тела; изработване на циментова замазка; полагане на хидроизолация на покрив и подмяна на водосточни тръби; допълнителни услуги, свързани с извършените СРР.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421146, 45442100, 45261000, 45454000, 45421100, 45432110

Описание:

Монтажни работи на окачени тавани
Работи по боядисване
Покривни работи
Строителни работи по преустройство
Монтажни работи на врати, прозорци и техните каси и прагове
Работи по поставяне на подови настилки

3) Количество или обем

Строително-ремонтните дейности, включени в предмета на поръчката по тази обособена позиция са дадени в подробна количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
73800 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 73800, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на дейностите по тази обособена позиция е в зависимост от предложението на изпълнителя, като не може да бъде по-кратък от 50 и по-дълъг от 60 календарни дни. Специфичните изисквания към изпълнението на СРР по тази обособена позиция са дадени в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване на текущ ремонт в сградата на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители“ с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29
1) Кратко описание

Строително-ремонтните дейности, включени в предмета на поръчката по тази обособена позиция включват: текущ ремонт на административни помещения и санитарни възли, в сградата на ТД на НАП “Големи данъкоплатци и осигурители“ (ТД на НАП ГДО), с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29". СРР са описани в подробна количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие и включват най-общо: демонтаж на врати, ламперия, ламинат, стар масивен паркет, вградени шкафове, осветителни тела и санитарен фаянс и др.; стъргане на стари латексови бои, полагане на грунд, бойджийски работи; изравнителни замазки и монтаж на настилки; доставка и монтаж на електрически ключове; доставка и монтаж на конструкция и пана 600/600 за растерен таван; доставка и монтаж на тръби и спирателни кранове; други дейности и допълнителни такива, свързани със СРР, като почистване на обекта и отстраняване на строителни отпадъци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45453000, 45430000, 45442100

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Работи по боядисване

3) Количество или обем

Строително-ремонтните дейности, които следва да се извършат по тази обособена позиция са дадени в подробна количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие".

Прогнозна стойност, без ДДС
149957 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 149957, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на възложените СРР по тази позиция е в зависимост от предложението на изпълнителя и не може да бъде по-кратък от 90 и по-дълъг от 120 календарни дни. При изпълнение на дейностите, монтираната в сградата на ул. Аксаков №29 асансьорна уредба не може да се използва за пренос на строителни материали. Специфичните изисквания към изпълнението на СРР по тази обособена позиция са дадени в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Извършване на текущ ремонт в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Христо Ботев” №17
1) Кратко описание

Строително-ремонтните дейности включват: текущ ремонт на административни помещения и санитарни възли на третия етаж, блок Б на сградата на ЦУ на НАП, с адрес: гр. София, бул. „Христо Ботев” №17. СРР са подробно описани в количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие и включват, най-общо: стъргане на стари латексови бои, полагане на грунд, бояджийски работи; направа на замазка и диамантено шлайфане на мозайка; демонтаж на подови покрития и монтаж на настилки; подмяна пана окачен таван 600/600 и др. дейности; допълнителни дейности, свързани със СРР като почистване на обекта и отстраняване на строителни отпадъци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421146, 45442100, 45261000, 45454000, 45421100, 45432110

Описание:

Монтажни работи на окачени тавани
Работи по боядисване
Покривни работи
Строителни работи по преустройство
Монтажни работи на врати, прозорци и техните каси и прагове
Работи по поставяне на подови настилки

3) Количество или обем

Строително-ремонтните дейности, които следва да се извършат са дадени в подробна количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението " - неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
45000 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 45000, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 50
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на възложените СРР по тази обособена позиция е в зависимост от предложението на изпълнителя, като не може да е по-кратък от 40 и по-дълъг от 50 календарни дни. Специфичните изисквания към изпълнението на СРР по тази обособена позиция са дадени в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Извършване на текущ ремонт в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, ул. „Славянска” №4
1) Кратко описание

Строително-ремонтните дейности, които следва да се извършат по тази обособена позиция включват: текущ ремонт на помещение находящо се на партерния етаж на сградата на ЦУ на НАП, с адрес: гр. София, ул. „Славянска” №4. СРР са подробно описани в количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие, и включват най-общо: стъргане на стари латексови бои, полагане на грунд, бояджийски работи; подмяна пана окачен таван 600/600; облицовка на гипсокартон под стълбище; работи по електр. инсталации; доставка и монтаж на витрина от триплекс по парапет на второ ниво; доставка и монтаж на стъклена витрина с две матови ленти по 10 см, стъклени колонки 3 броя и двукрила врата от закалено стъкло /10 мм/; други СРР; допълнителни дейности, свързани с извършваните СРР като почистване на обекта и отстраняване на строителни отпадъци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421146, 45442100, 45261000, 45454000, 45421100, 45432110, 45310000

Описание:

Монтажни работи на окачени тавани
Работи по боядисване
Покривни работи
Строителни работи по преустройство
Монтажни работи на врати, прозорци и техните каси и прагове
Работи по поставяне на подови настилки
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

3) Количество или обем

Строително-ремонтните дейности са описани в подробна количествена сметка в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
14500 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 14500, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на възложените строително-ремонтни дейности е в зависимост от предложението на изпълнителя и не може да бъде по-кратък от 20 и по-дълъг от 30 календарни дни. Специфичните изисквания към изпълнението на СРР по тази обособена позиция са дадени в документ "Пълно описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от документацията за участие.