00265-2016-0067
Технически редакции | ||
14.04.2016 09:41 ч. : | 14/04/2016 08:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2016 09:41 ч. : | 14/04/2016 08:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: М. йорданова– инж инвест. контрол АС, ХТС, НС и инж. Д. Цонев инж. инв. контрол част Ел и А; за въпроси по процедурата: Виолета Тотева - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3066/;0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Инвестиции, отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Рехабилитация на централна контактна мрежа на ж.п. гара „Разделна“ в рудник „Трояново-1“, с. Трояново“ – реф. № 040/2016 г. - ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
„Рехабилитация на централна контактна мрежа на ж.п. гара „Разделна“ в рудник „Трояново-1“, с. Трояново
45234160
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадените ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранени като неотговарящи на предварително обявените условия на възложителя.
НЕ
18
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 10 000 лева или равностойността в евро.Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане, както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 кал. дни, считано от датата на представяне на фактура от Изпълнителя, на основание подписан двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове строително – монтажни работи се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на „Сметка-опис” (по образец на Възложителя) и се представят в минимум три еднообразни екземпляра. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни от подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15). Срокът на плащане, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), за съответната дейност.Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
За запознаване с реалните условия на експлоатация на обекта на терен, Възложителят организира оглед. Огледът ще се извърши на 10.05.2016 г. Представители на участниците трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Административната сграда на ММИ ЕАД. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лица, които ще отговарят за огледа: Мария Йорданова–инж инвест. контрол АС, ХТС, НС в отдел „Инвестиции”; тел.: 088501389 и Димитър Цонев - инж. инв. контрол част ЕЛ и А - тел.:0889180444 За извършения оглед участника представя в заявлението си за участие декларация (по образец на възложителя) , че се е запознал с реалните експлоатационни условия на възложителя. Счита се, че участникът е проверил и разгледал обекта и околната следа и е получил задоволителна представа за характера на терена преди да представи своята оферта. Също така се приема, че той е взел под внимание формата и естеството на обекта, обема и естеството на работа и необходимите материали за завършване на строителството, средствата за комуникация и достъпа до обекта и помещенията, от които може да има нужда и в общи линии е получил цялата необходима информация относно рисковете, извънредните обстоятелства и всички други условия, които са от значение за неговата оферта.
Не се изискват.
Не се изискват.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№040/2016 г. - ЗОП
НЕ
НЕ
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ