00546-2016-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по онкология ЕАД, ул. Пловдивско шосе N 6, За: Цветолюба Васева и Силвия Маринова; Ваня Василева-Кисьова, Република България 1756, София, Тел.: 02 8076355, E-mail: tzvaseva@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321

Място/места за контакт: отдел Правен и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbaloncology.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160411rvHq784561.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА НА ШЕВЕН МАТЕРИАЛ ЗА НУЖДИТЕ НА „СБАЛ ПО ОНКОЛОГИЯ” ЕАД“ по две обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: болнична аптека в „СБАЛ по онкология“ ЕАД, гр. София, ул. „Пловдивско поле“ № 6.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ДОСТАВКА НА ШЕВЕН МАТЕРИАЛ ЗА НУЖДИТЕ НА „СБАЛ ПО ОНКОЛОГИЯ” ЕАД“ по две обособени позиции: Обособена позиция№1-Нерезорбируем, плетен, полиестер от полиетилен терефталат със силиконизирано покритие. Двойно опакован. ; Обособена позиция№2-Конец от натурални копринени фибри оплетен нерезорбируем материал с покритие от силикон

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33141120

Описание:

Клипсове, стерилни конци и други средства за прибиране на рани

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните видове и количества шевни материали са посочени по 2 обособени позиции в Техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
39063.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

На основание чл. 15 от ЗОП във връзка с определяне на прогнозната стойност на поръчката и с Методическо указание на АОП – „Използване на опции при възлагане на обществени поръчки“, Възложителят си запазва правото, при необходимост от продължаване на доставките, да удължи срока на сключения договор за изпълнение на поръчката. Условията, при които влиза в сила опцията, са заложени в проекта на договор и са следните: а/ Възложителят с отправяне на възлагателно писмо до изпълнителя възлага изпълнението на поръчката за допълнителен срок. б/ Срокът на договора може да бъде удължен до 3 месеца. в/ Включването на клаузата за опция и удължаването на срока може да се извърши само преди изтичане на срока на действие на договора. г/ В случай на включване на клаузата за опцията, Изпълнителят се задължава да удължи срока на банковата гаранция за добро изпълнение или да внесе по сметката на Възложителя нова гаранция за изпълнение на договора, съобразена с удължения срок на договора и очакваното прогнозно количество, което може да бъде заявено.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер 1 % от прогнозната стойност на дадената обособ.позиция: за ОП№ 1- 221,24 лв.; за ОП № 2- 169,40 лв. Участниците представят гаранцията за участие в полза на „СБАЛ по онкология” ЕАД за гарантиране на изпълнението на техните задължения, произтичащи от участието в процедурата. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е равен на срока на валидност на офертите - 180 (сто и осемдесет) дни от датата на крайния срок за получаването им. 1. Гаранцията за участие, (както и гаранцията за изпълнение) се представя в една от следните форми по избор на участника: - парична сума, платима по банкова сметка на „СБАЛ по онкология” ЕАД в „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG19CECB9790 10F7 2327 00, BIC: CECBBGSF. - безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, или когато е определен за изпълнител и не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранциите за участие се задържат и освобождават съгласно чл. 62 от ЗОП. 3. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 4. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка – участникът, с когото възложителят ще сключи договор за обществена поръчка следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията следва да бъде със срок на валидност 60 дни след изтичане на срока на договора. 5. Гаранцията за изпълнение се представя в една от формите, посочени по-горе в т. 1. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане - в български лева по банков път, по посочена от избрания изпълнител банкова сметка, при условия и ред, регламентирани в договора за изпълнение. Плащанията се извършват след сключване на договора с избрания изпълнител ежемесечно от Възложителя при следните условия: плащане на стойността на доставките, извършени през изтеклия календарен месец - в срок до 60 (шестдесет) календарни дни от датата на получаване в СБАЛО ЕАД на издадената месечна фактура от страна на изпълнителя и предавателно–приемателни протоколи за доставените стоки. Във фактурата следва да е посочен № на договора и номера на обособената позиция по настоящата поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.При участници обединения следва да се приложи заверено копие на договора за обединение. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен член на обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в настоящата обществена поръчка. Свързани лица и свързани предприятия по смисъла на § 1, т.23а и т.24 от ЗОП са: 23а. "Свързани лица" са:а) роднини по права линия без ограничение;б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително;в) роднини по сватовство - до втора степен включително;г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници;е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството.Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. 24. "Свързано предприятие" е предприятие: а) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доминиращо влияние върху възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП, или г) което заедно с възложител по чл. 7 от ЗОП е обект на доминиращото влияние на друго предприятие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи /задължителни и други по преценка на участника/, включително документи, относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Всеки лист, съдържащ се в плика, следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка.; 2. Оферта, попълнена съгласно образец – А от настоящата документация. В офертата задължително се посочват позициите за които участникът подава оферта.;3. Представяне на участника – посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация /заФЛ и ЮЛ/, в съответствие със законодателството на държавата, в к. участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;4. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, попълнена съгласно образец – Б. Декларацията задължително се включва и информация относно публичните регистри, в к. се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 5. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият /документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение/. Представените документи следва да бъдат съобразени с част 4 ”Указания към участниците за участие в открита процедура”, раздел I ”Условия за участие в откритата процедура”, т.1 от настоящата документация; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, попълнена съгласно образец – З ; 7. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законният представител на участника /нотариално заверено пълномощно - оригинал/.10. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, попълнена съгласно образец – В от настоящата документация;8. Декларация за съгласие за участие, като подизпълнител, попълнена съгласно образец – Г ; 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП /отнася се за подизпълнители, в случай, че участникът предвижда такива/, попълнена съгласно образец – Д от настоящата документация; 10. За всяка обособена позиция, за к.участникът подава оферта, следва да се представи оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 11. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор, попълнена съгласно образец – Ж; 12. Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена съгласно образец – И; 13.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП, попълнена съгласно образец – Е; 14.Списък на приложимите документи – Образец-Н; 15. Каталог или брошура на предлаганите изделия, с посочен каталожен номер на конкретните ОП/подпозиции. Каталогът или брошурата следва да бъдат подписани и подпечатани на всяка страница от участника и да са придружени с превод на български език в частта на оферираното и всички негови параметри. В каталога/брошурата, участникът следва да отбележи и номера на ОП/подпозиция, к.да съотвества на номера на ОП/подпозиция от Техническата спецификация, за к.се отнася! ЗАБЕЛЕЖКА: Представеният каталог или брошура на предлаганите изделия е документ, к.се изисква за допускане на участника за разглеждане на неговото техническо предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: неприложимо
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът трябва да докаже регистрацията си в ИАЛ за търговия на едро с медицински изделия или в др.професионален или търговски регистър в държавата, в к.е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай, че регистрацията е достъпна в публичен безплатен регистър или предоставянето й е безплатно на възложителя, участникът следва да посочи информация за органа, който го поддържа. В случай, че исканата информация е платена или не е достъпна в публичен регистър, то участникът следва да представи документ, доказващ съответната регистрация. 2. Списък /оригинал/ на доставките на шевен материал или сходни за последните три години, считано до датата на подаване на офертата, с включени предмет, стойности, дати и възложители, придружен с доказателства за извършените доставки /заверени от участника копия/.Доказателствата за извършените доставки се предоставят под формата на актуално удостоверение, издадено от възложител /може и референция/ или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/те. Удостоверенията за добро изпълнение от възложител, следва да съдържат периода на изпълнението, мястото, вида и обема на стоките, както и дали договорът е изпълнен точно, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 3. Доказателство за съответствие на медицински изделия с нанесена „СЕ” маркировка: 3.1. Валидна декларация за съответствие с нанесена „СЕ” маркировка издадена от производителя или упълномощен представител (чл.14, ал.2 от Закона за медицинските изделия) за всяко медицинско изделие, предложено от участника /заверено от участника копие на оригинала и заверено от участника копие от официалния превод на български език/ или 3.2. Валиден сертификат за „СЕ” марка, издаден от нотифициран орган за всички медицински изделия, за които се изисква съгл. чл. 18 от Закона за медицинските изделия и Наредбите за съществените изменения за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2, ал.1, т.1 и т.3 от Закона за медицинските изделия /заверено от участника копие на оригинала и заверено от участника копие от официалния превод на български език/. 3.3. В случай, че за конкретното изделие не се изисква по закон/директива сертификат за „СЕ” марка и/или декларация за съответствие с нанесена „СЕ” маркировка, участникът прилага към документите декларация в свободен текст. Забележка: на документите по т.3. следва да се отбележи и номера на обособената позиция/подпозиция, който да съотвества на номера на обособената позиция/подпозиция от Техническата спецификация, за която се отнася и за които участникът оферира. 4.Оторизационно писмо от фирмата производител, издадено на името на участника, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна. Когато е на чужд език да бъде представено и в превод на български език. Документът следва да бъде оригинал или нотариално заверено копие.Срокът на валидност на оторизационното писмо, следва да бъде или не по-кратък от срока на действие на договора, за чието сключване се кандидатства.Участникът може да представи пълномощно, както от производителите, така и от упълномощените представители на фирмите производители. В случай, че участникът е преупълномощен от упълномощен представител на фирмата производител, то той следва да представи документ от който е видно, че упълномощителят е упълномощен представител на фирмата производител. Представеният документ следва да бъде оригинал или нотариално заверен.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е регистриран в ИАЛ за търговия на едро с медицински изделия или в друг професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен или да е регистриран съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. 2. Участникът да е изпълнил минимум една доставка на шевен материал, или сходни договори за последните три години, считано до датата на подаване на офертата. 3. Предлаганите продукти шевен материал да притежават нанесена „СЕ” маркировка или валидна декларация за съответствие с нанесена „СЕ” маркировка, издадена от производителя или упълномощен представител(където е приложимо). 4. Участникът да е оторизиран представител на производителя на шевен материал.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. Пловдивско шосе N 6, Административна сграда на СБАЛО ЕАД, етаж 6, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се обявява по реда на чл. 14, ал. 1 ЗОП - открита процедура. Настоящата документация ще бъде публикувана в "Профил на купувача" най-късно в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП. Срокът за получаване на оферти е 40 дни, изчислен съгласно чл. 64, ал. 3 ЗОП, както следва: настоящото обявление се изпраща по електронен път - срокът се намалява със 7 дни; възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата от датата на публикуване на обявлението в електронен вид и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който документацията може да бъде намерена, поради което срокът се намалява с още 5 дни - чл. 64, ал. 3 ЗОП. РАЗЯСНЕНИЯ: До 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, заинтересованите лица могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие, съгласно чл. 29, ал. 1 от ЗОП на адреса, посочен в обявлението. В 4-(четири) дневен срок от постъпване на искането Възложителят публикува разясненията в профила на купувача. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предостави на други лица, поискали това. В случай, че от предоставяне на разяснението от възложителя до крайния срок за получаване на оферти остават по-малко от 6 (шест) дни, възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с толкова дни, колкото е забавата. В тези случаи решението за промяна се публикува в профила на купувача в деня на изпращането му за публикуване в Регистъра на обществените поръчки. От деня на публикуването в профила на купувача до крайния срок за подаване на оферти не може да има по-малко от 6 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Нерезорбируем, плетен, полиестер от полиетилен терефталат със силиконизирано покритие. Двойно опакован.
1) Кратко описание

Нерезорбируем, плетен, полиестер от полиетилен терефталат със силиконизирано покритие. Двойно опакован. - по 11 подпозиции

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33141120

Описание:

Клипсове, стерилни конци и други средства за прибиране на рани

3) Количество или обем

п.1.1 35 mm, 1/2 c, обла игла; дебелина на конеца - 0; дебелина на конеца в см - 75; 720 бр.; п.1.2 40 mm 1/2 обла игла; дебелина на конеца-0; дължина на конеца в см-75; 720 бр.; п.1.3 35 mm, 1/2 c, обла игла; дебелина на конеца - 1; дебелина на конеца в см - 75; брой 720; п.1.4 40 mm, 1/2 c, обла игла; дебелина на конеца - 1;дебелина на конеца в см - 75; брой 720; п.1.5 40 mm, 1/2 c, обла игла; дебелина на конеца - 2; дебелина на конеца в см - 75; брой 720; п.1.6 35mm, 3/8 c режеща игла; дебелина на конеца -1; дебелина на конеца в см - 75; брой 720; п.1.7 45mm, 1/2 c, обла игла със заострен връх (taper cut); дебелина на конеца - 2; дебелина на конеца в см - 75; брой 720; п.1.8 50 mm, 1/2 c, обла игла, усилена; дебелина на конеца - 2; дебелина на конеца в см - 75; брой 720; п.1.9 37 mm, 3/8 c обратно режеща игла; дебелина на конеца - 1; дебелина на конеца в см - 75; брой 720; п.1.10 90 mm, 3/8 c режеща игла; дебелина на конеца - 1;дебелина на конеца в см - 100; брой 720; п.1.11. 55 mm 1/2 c, обла игла със заострен връх (taper cut); дебелина на конеца - 5;дебелина на конеца в см - 75; брой 480;

Прогнозна стойност, без ДДС
22123.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Конец от натурални копринени фибри оплетен нерезорбируем материал с покритие от силикон
1) Кратко описание

Конец от натурални копринени фибри оплетен нерезорбируем материал с покритие от силикон - по 13 подпозиции

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33141120

Описание:

Клипсове, стерилни конци и други средства за прибиране на рани

3) Количество или обем

п.2.1 Лигатура; дебелина на конеца -3/0; дължина на конеца в см - 17x45cm; опаковка; 720 п.2.2 Лигатура; дебелина на конеца -3/0; 13x60cm опаковка 720 п.2.3 Лигатура; дебелина на конеца -2/0; 13x60cm опаковка 720 п.2.4 Лигатура; дебелина на конеца - 0; 17x45cm опаковка 720 п.2.5 Лигатура; дебелина на конеца - 1; 10x75cm опаковка 720 п.2.6 Лигатура; дебелина на конеца - 2; 17x45cm опаковка 720 п.2.7 Лигатура; дебелина на конеца -3/0; 1x180cm опаковка 720 п.2.8 Лигатура; дебелина на конеца - 0; 1x180cm опаковка 720 п.2.9 Лигатура ; дебелина на конеца - 2; 1x180cm опаковка 720 п.2.10 Лигатура; дебелина на конеца - 3; 1x180cm опаковка 720 п.2.11 Права игла, обратно режеща - 60mm; дебелина на конеца -3/0; 75cm опаковка 720 п.2.12 Права игла, обратно режеща - 60mm; дебелина на конеца -2/0; 75cm опаковка 720 п.2.13 Режеща игла, 3/8 - 50мм; дебелина на конеца -3; 75cm опаковка 720

Прогнозна стойност, без ДДС
16940 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24