Версия за печат

00165-2016-0007

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. Княз Ал. Дондуков 2А, За: Силвия Йоцова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217671, E-mail: s.yotsova@mon.bg, Факс: 02 9217742

Място/места за контакт: дирекция Държавна собственост и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?ilVqE6gb2/O6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.

Електронен достъп до информация: http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?ilVqE6gb2/O6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. Княз Ал. Дондуков 2А, За: Дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9714775

Място/места за контакт: дирекция Канцелария и административно обслужване, ет. 1

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование
Друг: наука

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени

Честотата на поръчките е в зависимост от потребностите на Министерство на образованието и науката от осигуряване на специлизирани счетоводни услуги, описани в поле II, 1.5.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират, се изразяват в следното: 1. Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проект по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., отразяващи счетоводна информация за активите, пасивите, приходите, разходите и други операции на касова и начислена основа по проекти, по реда, предвиден за сметките за средства от Европейския съюз, съгласно утвърдените указания на министъра на финансите. 2. Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект. 3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите. 4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. Описаните услуги, детайлизирани в документацията, ще се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане ще включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводно обслужване на един проект. За периода 2016-2018 г. към настоящия момент е предвидено да стартират 10 проекта в рамките на Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020 г. Към момента на обявяване на поръчката според насоките за кандидатстване по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“, процедура BG16RFOP001-3.002 ”Подкрепа за професионалните училища в Република България“, се очаква да бъдат подкрепени приоритизирани професионални училища от национално и регионално значение в два компонента, с направления: „Ветеринарна медицина, Горско стопанство и Растениевъдство и животновъдство“ и „Професионални гимназии с изключение на доминиращите направления Ветеринарна медицина, Горско стопанство и Растениевъдство и животновъдство“. Министерството на образованието и науката е конкретен бенефициент по процедурата по отношение на общо 114 училища, съгласно приоритизиран списък, посочен в т.4.4.1 Допустими кандидати от текста на Насоките за кандидатстване, които са достъпни на интернет адрес: http://www.mrrb.government.bg/?controller=articles&id=7720 Планираната продължителност на посочените проекти по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ не може да надвишава 30 месеца, т.е. очаква се да се реализират изцяло през времетраенето на рамковото споразумение, сключено в резултат на настоящата процедура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79211000

Описание:

Счетоводни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно възникналите в периода на изпълнение на рамковото споразумение потребности на Министерство на образованието и науката от осигуряване на специлизирани счетоводни услуги, описани в поле II. 1.5.

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 50 000 (петдесет хиляди) лева, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: - парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранция за изпълнение. При сключване на рамковото споразумение потенциалните изпълнители не представят гаранция за изпълнение. Такава се представя при подписването на всеки конкретен договор въз основа на рамковото споразумение, като размерът й е 2 % от стойността на договора без ДДС. Потенциалният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: - парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на договор за предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на конкретния договор. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят ще задържи до решаване на спора гаранцията за участие, когато участникът в процедурата обжалва решението за избор на изпълнител, съгласно разпоредбата на чл. 61, ал. 1 от Закона за обществените поръчки. Възложителят ще усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник в процедурата: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за потенциален изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи рамково споразумение. Възложителят освобождава гаранциите за участие съгласно чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка, сключен въз основа на рамковото споразумение. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от участници, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. както и от обединения, в които участват само такива лица.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за разплащане по конкретните договори, сключени въз основа на рамковото споразумение са от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Механизмът за разплащане е уреден в договора за възлагане на обществена поръчка, сключван при всяко конкретно възлагане на счетоводни услуги, а именно: Чл. 4. (1) За предоставените специализирани счетоводни услуги, предмет на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възнаграждение в размер до ................... /словом: ……....................................................................................../ лева без ДДС, ................... /словом: ……....................................................................................../ лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор. (2) Възнаграждението по предходната алинея се изплаща по следната схема: 1. Междинни плащания за извършени услуги, отчитани .................. (ежемесечно, на тримесечие или в друга периодичност, според спецификата и продължителността на конкретната услуга, като периодът на отчетност се определя от възложителя в поканата за подаване на оферта, отправена до потенциалните изпълнители) до 15-то число на месеца, следващ този, в който е приключил съответния отчетен период. Междинните плащания се изплащат в срок до 30 дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на междинния отчет за изпълнение на възложените с договора специализирани счетоводни услуги от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 1.1. Условие за изплащане на междинните плащания е наличие на извършено ежемесечно равнение на касовото и счетоводно отчитане и тримесечно равнение на касовото и счетоводно отчитане по кода на разпоредителя. 2. Окончателно плащане е в размер на разликата между стойността на приетите и предвидените в разчета по т. 2.1 услуги и платеното по т. 1. Плащането се извършва в срок до края на срока на проекта след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на възложените с договора специализирани счетоводни услуги от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представянето на разчет и гаранция за окончатлно плащане съгласно т. 2.1, 2.2 и 3, както и фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.1. За специализираните счетоводни услуги, които ще се предоставят до два месеца след изтичане срока на проекта, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изготвя предварителен разчет относно необходимия екип от експерти и брой часове за изпълнение на услугите през посочения период. Последният се представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ един месец преди изтичане срока на проекта. Заплащането на специализираните счетоводни услуги, посочени в разчета, се извършва с окончателното плащане съгласно предходната точка. 2.2. Определеният в разчета брой часове за изпълнение на специализираните счетоводни услуги, които ще се предоставят до два месеца след изтичане срока на проекта, е окончателен и не подлежи на промяна. В случай, че същият се окаже недостатъчен за изпълнение на посочените услуги, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ извършва последните за своя сметка. 3. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава преди получаването на окончателното плащане по т. 2 да представи гаранция за обезпечаване на окончателното плащане под формата на парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция, покриваща 100 % от неговия размер, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед на предоставената му правна възможностпо чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата задължително съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, поставен в началото на офертата /подписан от участника/, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. 2. Представяне на участника (Образец № 1), което включва: посочване на Единен идентификационен код /ЕИК/ по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Обстоятелствата, включени в декларацията, са посочени в поле VI.3. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /оригинал или заверено копие/ – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 5.Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на банкова гаранция или оригинал или заверено копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума). 6. Списък – декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива (Образец № 5). Списъкът следва да съдържа вида на работите, които ще извършват, съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители. Подизпълнителите представят следния документ, който се прилага към офертата на участника: декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал – Образец № 6); 7. Списък на услугите съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП в оригинал (Образец № 7). 8. Списък - декларация (Образец № 8) на лицата (специалистите), които ще отговарят за изпълнение на поръчката, съгласно чл.51, ал.1, т.4 и т.7 от ЗОП. 9. Декларация от участника за приемане на условията в проекта на рамково споразумение (Образец № 9). 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с разпоредбата на чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по Образец № 10 от документацията. 11. Декларации за ангажираност с настоящата поръчка, подписани от всеки от членовете на екипа, предвиден от участника за изпълнение на услугите – по Образец № 11. 12. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – (Образец № 12). 13. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – (Образец № 13). 14. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – в оригинал, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП. В плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставя попълнено, подписано и подпечатано приложение съгласно Образец № 2. 15. План за изпълнение на поръчката, отразяващ виждането на участника относно реализацията на различните дейности за изпълнение на услугите, описани в техническата спецификация. Документът се поставя в плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” .16. Ценово предложение – в оригинал, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП и Образец № 3. Този документ се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик № 3 с надпис „Предлагана цена”. .... Текстът продължава в поле VI.3).......

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът може да доказва наличието на изискуемия финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверение от банка, доказващо, че участникът разполага за изпълнение на поръчката със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от 160 000 (сто и шестдесет хиляди) лева. - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи някой от посочените по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да разполага с финансов ресурс, необходим за изпълнение на поръчката – за осигуряването на материали, консумативи и средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и други, в размер не по – малък от 160 000 (сто и шестдесет хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък – декларация (Образец № 8) на лицата (експерти), които ще отговарят за изпълнението на поръчката, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 4 и 7 от ЗОП. Списъкът съдържа посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата. 2. Декларации за ангажираност с настоящата поръчка, подписани от всеки от членовете на екипа, предвиден от участника за изпълнение на услугите – по Образец № 11 от документацията за участие. 3. Списък на услугите съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП в оригинал (Образец № 7). В списъка се посочват стойностите, датите и получателите ведно с доказателства за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, състоящ се от минимум 7 (седем) специалисти – 1 (един) ръководител на екипа и най-малко 6 (шест) ключови експерти, отговарящи на следните изисквания: - ръководител на екипа, който трябва да отговаря за организацията, контрола и цялостното управление на счетоводната дейност, като гарантира правилното изпълнение на всички компоненти на дейността, който трябва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: - Магистърска степен в областта на икономиката или еквивалент; - Минимум 10 (десет) години професионален опит като главен счетоводител, преподавател или проверител/контрольор или ръководител на дружество за счетоводни услуги; Участникът трябва да предложи не по-малко от шестима ключови експерти, както следва: - Един отговорен счетоводител, който да отговаря за ръководството на счетоводния екип, извършващ конкретен счетоводен ангажимент по сключеното споразумение, който трябва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: - Магистърска степен в областта на икономиката – счетоводна отчетност или финанси или еквивалент. - Минимум 5 (пет) години опит в областта на счетоводната дейност; - Компютърна грамотност. Не по-малко от 5 (петима) оперативни счетоводители, всеки от които да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: - Магистърска или бакалавърска степен в областта на икономиката – всички специалности или еквивалент; - Минимум 4 години опит като член на счетоводен екип, като опитът следва да се изразява в същинска счетоводна дейност, а не в техническо подпомагане на предоставянето на счетоводни услуги; - Компютърна грамотност. Опитът на експертите следва да се изразява в същинска счетоводна дейност, а не в техническо подпомагане на предоставянето на счетоводни услуги. Ръководителят и ключовите експерти трябва да бъдат на разположение на участника за периода на изпълнение на рамковото споразумение за предоставяне на специализираните счетоводни услуги. 2. Всеки участник следва да е извършил минимум две услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под „услуги, които са сходни с предмета на обществената поръчка”, следва да се разбират услуги по систематично регистриране, периодично представяне във финансови отчети и анализ на стопански операции в стойностно изражение. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от началната дата на изпълнение.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Счетоводители

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка: Област 1: Описание на процеса на управление на качеството при изпълнение на поръчката - 20;Област 2: Обяснение на рисковете и допусканията, оказващи влияние върху изпълнението на поръчката - 10;Област 3: Описание на етапите и дейностите за изпълнение на обществената поръчка - 10; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.06.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е публикувана в профила на купувача на интернет адреса на възложителя, на който е предоставен пълен достъп до нея. Възложителят няма изискване документацията за участие да се получава на място. Възложителят ще предостави документацията на всяко лице поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка при условията на чл. 28, ал. 7 от ЗОП. В последния случай лицето заплаща цена за получаване на документацията в размер на 5.00 /пет/ лева. Посочената цена се заплаща в касата на МОН или с платежно нареждане за преведени 5 (пет) лева по сметка на МОН: БНБ, BIC: BNBGBGSD, IBAN: BG50 BNBG 9661 3000 1491 01.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.06.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.06.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

VI.3) Допълнителна информация

.... Текстът продължава от поле III.2.1).... 17. Обществената поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания съгласно разпоредбата на чл. 16г, ал. 1 от Закона за обществените поръчки. В тази връзка участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. 18. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информацията посочена в т. 17. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: а) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: 1. престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; 2. подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; 3. участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; 4. престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; 5. престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно – осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; ж) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, както и участници, които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ