00267-2016-0050
Технически редакции | ||
13.04.2016 14:55 ч. : | 13/04/2016 14:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.04.2016 14:55 ч. : | 13/04/2016 14:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
Услуги
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Елена Караманова - юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160408XfOV3183208.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Милена Трифонова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Подробен устройствен план – План за регулация по чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, оцифряване на действащия план за застрояване, Специализиран кадастър – Специализирана карта за устройствено планиране, кв. „Филипово“, гр. Пловдив.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Подробен устройствен план – План за регулация по чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, оцифряване на действащия план за застрояване, Специализиран кадастър – Специализирана карта за устройствено планиране, кв. „Филипово“, гр. Пловдив. Проектирането е двуфазно: I-ва фаза, I-ви етап : Изготвяне на специализиран кадастър наричан Специализирана карта за устройствено планиране. I-ва фаза, II-ри етап: Анализ на съществуващия план за регулация и неговите изменения и на действащия план за застрояване за всяко УПИ в табличен вид с оцифряване на план за регулация и план за застрояване. I-ва фаза, III-ти етап: Предварителен проект с план за регулация в условията на чл. 14 и чл. 15 от ЗУТ в обхват по чл. 56 на Наредба №8 за обем и съдържанието на устройствените схеми и планове и анализ на приложението на действащите планове за застрояване в условията на проектното решение и по отношение съответствието с ОУП – Пловдив като устройствени параметри, техническа инфраструктура. II-ра фаза: План за регулация в обем и съдържание съгласно чл. 57 от Наредба №8 за обем и съдържанието на устройствените схеми и планове, анализ на приложението на действащите планове за застрояване по УПИ и съответствие с ОУП – Пловдив, трансформация на собствеността и схеми по чл. 108, ал. 3 от ЗУТ.
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Местонахождение и граници: - от север – южната регулационна граница по плана на Северна Индустриална зона, гр. Пловдив, включително целия ж.п. ареал и нова улица IIIА клас /Северна тангента/ по ТКС – Пловдив. - от юг – регулационната граница на плана „Северно от Панаирни палати“ и бул. Дунав /IV клас по ТКС – Пловдив/. - от запад – бул „Васил Априлов“ с целия си габарит от бул. „Дунав“ до регулационната граница на СИЗ. - от изток – западната регулационна граница по плана на Северна Индустриална зона, гр. Пловдив, включително целия проектен габарит на улица II клас по ТКС – Пловдив. Прогнозната стойност на поръчката е 119 000 лв. с ДДС и е лимитна.
НЕ
НЕ
180
Гаранцията за участие е определена в размер на 500 лв.(петстотин лева). Гаранцията се предства под формата на оригинална банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 200 (двеста) дни от датата, посочена за крайна дата на получаване на офертата. При сключване на договора, определеният за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се предоставя под формата на оригинална банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, като участникът сам избира формата на гаранцията. При представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът на валидност на същата и условията за нейното освобождаване/усвояване следва да бъде съобразен със срока на действие на договора и условията, посочени в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковата сметка на Община Пловдив е: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03; BIC: IORTBGSF ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив
Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив. Заплащането на предоставените услуги ще се извършва по банков път, в срок съгласно чл. 303а от Търговския закон и след предоставяне на фактура за извършена услуга в съответствие с условията на проекта на договора.
ДА
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на поръчката. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като изпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедура, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението на обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: -за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП. -който не е представил някои от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 от ЗОП. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
Офертата се представя в запечатан,непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2.Документа „Оферта“, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. 3.Представяне на участника, което включва: -посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; -адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; -декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл.47, ал. 4 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко физическо лице или юридическо лице, включено в обединението. 4.При участници обединения – договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнител. В декларацията се посочват предвидените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Декларацията следва да бъде изготвена по образец от документацията. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец от документацията, която също се представя в плик №1. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, изготвена по образец от документацията. 8.Декларация-списък на ключовите експерти, по образец от документацията. 9.Декларация-списък за наличен лицензиран софтуер, по образец от документацията. 10. Декларация- списък на налично или наето оборудване, по образец от документацията. 11. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (т. 3 от съдържанието на плик №1) се представя в официален превод. II.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. III.Плик №3 с надпис „Предлагана цена“, в който участникът трябва да постави документ „Ценово предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Документите в офертата трябва да са подписани само от лица с представителни функции, назовани в документа за регистрация в Агенцията по вписванията – Търговски регистър или в удостоверението за актуално състояние, или друго в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, или от изрично упълномощени за това лица.Във втория случай в офертата трябва да се представи наториално заверено копие.
не се изисква
не се изисква
- Декларация-списък на ключовите експерти, ангажирани в изпълнението на предмета на настоящата процедура. - Декларация - списък за наличен лицензиран софтуер за изработване на цифров модел в CAD - формат. - Декларация-списък за налично оборудване.
Участникът да разполага със следните ключови експерти: 1.Архитект – документ за пълна проектантска правоспособност, стаж по специалността- най- малко 5(пет) години, изработени поне 2(два) обекта всеки, от които съответстващи по площ и характер с предмета на поръчката. 2.Инженер геодезист – документ за пълна проектантска правоспособност, стаж по специалността – най- малко 5(пет) години, изработени поне 2(два) обекта за кадастрални планове, кадастрални карти и/или специализиран кадастър всеки, от които съответстващи по площ и характер на поръчката и 2 (два) обекта за регулационни планове всеки, от които съответстващи по площ и характер с предмета на поръчката, наличие на законен софтуер за CAD формат. 3.Инженер ВиК – документ за пълна проектантска правоспособност, стаж по специалността – най- малко 5(пет) години, изработени поне два обекта всеки, от които съответстващи по площ и характер с предмета на поръчката. 4.Инженер Ел – документ за пълна проектантска правоспособност, стаж по специалността – най- малко 5(пет) години, изработени поне 2(два) обекта всеки, от които съответстващи по площ и характер на предмета на поръчката. Техническа обезпеченост – наличие на геодезически инструменти /тотална станция/ за извършване на геодезическо заснемане и софтуер за обработка на геодезическата информация във формат CAD /национален формат за обмен на геодезическата информация/.
ДА
ЗУТ, ЗКАИИП или съответните национални закони в държавата, в която е установено лицето.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, ет.3, зала №36.
Отварянето на офертите, в това число и на плика с предлаганата цена, е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по - късно от два работни дни от датата на отваряне на офертите. В профила на купувача възложителят ще публикува и всички съобщебия до участниците, както и разясненията по документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
13.04.2016 г.