01389-2016-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.04.2016 11:24 ч. : | 13/04/2016 11:18 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.04.2016 11:24 ч. : | 13/04/2016 11:18 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Варна: Покупка
Доставки
Градски транспорт ЕАД, ул. Тролейна № 48, За: Димитър Атанасов, Р България 1000, Варна, Тел.: 052 572236, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: 052 755121
Място/места за контакт: Градски транспорт ЕАДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.gtvarna.com.
Адрес на профила на купувача: pk.gtvarna.com/2016/procedura-po-zop-01389-2016-0003.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Обществени услуги
НЕ
Доставка на резервни части и материали за ремонт на автобусната техника на „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна по 9 обособени позиции.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка обхваща дейностите по доставка на резервни части и материали за ремонт на автобусната техника на „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна по 9 обособени позиции, които са както следва: Обособена позиция № 1 – Доставка на резервни части за автобус ,,Тедом” или еквивалент. Обособена позиция № 2 – Доставка на резервни части за автобус ,,Рено” или еквивалент.Обособена позиция № 3 – Доставка на резервни части за автобус ,,Неоплан” или еквивалент. Обособена позиция № 4 – Доставка на лагери за автомобили. Обособена позиция № 5 – Доставка на семеринги.Обособена позиция № 6 – Доставка на автомобилни ремъци. Обособена позиция № 7 – Доставка на боя и бояджийски материали.Обособена позиция № 8 – Доставка на крепежни елементи за автобуси.Обособена позиция № 9 - Доставка на метални профили.
34300000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Асортимента на резервните части и материали за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени по обществената поръчка са посочени в техническите спецификации - приложение № 20 към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
НЕ
НЕ
24
Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранциите се представят в една от следните форми: а)Парична сума, внесена по банкова сметка на „ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ” ЕАД, гр. Варна в банка Райфайзенбанк, гр. Варна, BIC: RZBB9155, IBAN: BG91RZBB91551064189217 или в брой, в касата на Дружеството. б)Банкова гаранция – Гаранцията за участие в процедурата, трябва да е безусловна, неотменима, със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата, посочен в обявлението, като за За обособена позиция № 1 – 18 000 (осемнадесет хиляди) лв.;За обособена позиция № 2 – 3 000 (три хиляди) лв.;За обособена позиция № 3 – 426 (четиристотин двадесет и шест) лв.;За обособена позиция № 4 – 2 500 (две хиляди и петстотин) лв.;За обособена позиция № 5 – 420 (четиристотин и двадесет) лв.; За обособена позиция № 6 – 6 800 (шест хиляди и осемстотин) лв.;За обособена позиция № 7 – 286 (двеста осемдесет и шест) лв.;За обособена позиция № 8 – 640 (шестстотин и четиридесет) лв.;За обособена позиция № 9 – 120 (сто и двадесет) лв.;За обособена позиция № 10 – 240 (двеста и четиридесет) лв.;За обособена позиция № 11 – 920 (деветстотин и двадесет) лв.;За обособена позиция № 12 – 420 (четиристотин и двадесет) лв.;За обособена позиция № 13 – 240 (двеста и четиридесет) лв.; Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от прогнозната цена за съответната обособена позиция, без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Ако участникът избере банкова гаранция за изпълнение на договора тя трябва да е изготвена съгласно образеца. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителя не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. В случай, че банката издала гаранцията за изпълнението на договора се обяви в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръхзадлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3 (три) дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Изпълнителя се задължава да предостави в срок до 5 (пет) работни дни от направеното искане съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя.
Настоящата обществена поръчка се финансира от бюджета на дружество „Градски транспорт“ ЕАД - гр. Варна. Всички плащания се извършват съгласно клаузите на проекта на договора в зависи-мост от обособената/те позиция/и за която/които участникът участва. Плащанията ще бъдат извършвани в български лева по банков път, с платежно нареждане по сметка, посочена от участника, съгласно условията на договора. Плащането на дължимата сума за извършените доставки се извършва по банков път срещу представяне на фактура, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на приемането й. В случай, че представените документи са нередовни или не са комплектовани, същите се връщат на Изпълнителя с приемателно-предавателен протокол за отстраняване на нередностите и в този случай срокът за плащане на доставката, започва да тече от датата на представянето на документите в изискуемия вид.
На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
НЕ
1.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника на всяка страница.2.Оферта за изпълнение на поръчката.3.Представяне на участника с посочване на ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен и Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП. 4.Когато участникът в процедурата е обединение (сдружение,консорциум) от физически и/или юридически лица се представят:4.1.Договор в писмена форма, за създаване на обединението – оригинал или заверено копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.4.2.Нотариално заверено пълномощно на упълномощения (ако лицето е различно от представляващия обединението) да подписва и представлява участника в процедурата.5.Декларация за запознаване и приемане условията на поръчката. 6.Доказателства за техническите възможности на участниците:6.1.Списък на доставки еднакви или ,,сходни”* с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.6.2.Доказателства за извършената доставка с посочване стойността, датата, мястото на доставката, дали е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания, издадени от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър в който е публикувана информация за доставката.7.Декларация за техническото оборудване с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка.8.Сертификат или друг подходящ документ, доказващ произход и качество на предлаганите резервни части и материали за ремонт относно обособената позиция за която участва. 9.Заверено копие на Документ за оторизация (писмо, договор или друг документ) за продажба на резервни части и материали, издадена от производителя или от официален представител на производителя за всяка от позициите за които участника участва.10.Декларация че при изпълнение на поръчката ще бъдат доставяни и монтирани оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани такива.11.Доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица – заверени за вярност копия от договори (ако е приложимо).12.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители.13.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълнена и подписана от представляващия подизпълнителя.14.Декларация по чл. 51а от ЗОП в случай че участника ще използва ресурсите на други физически или юридически лица. Към декларацията участникът представя и доказателства, че ще има на свое разположение ресурсите на третото лице за изпълнение на договора за целия срок на договора.15.Декларация по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 16.Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП за участие в обединение.17.Оригинал на документ за внесена/учредена Гаранция за участие в процедурата, в размер съгласно обявлението за обществена поръчка в зависимост от обособената позиция, за която участника участва, под форма на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка или на каса на Възложителя.18.Изрично Пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други заверени от него документи към офертата, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или нотариално заверено копие.19.Декларация за валидност на офертата.20.Техническо предложение включващо срока за изпълнение на поръчката.21.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП.22.Ценово предложение. 23. Декларация, че участникът приема условията в проекта на договор.24.Проект на Договор – подписан и подпечатан на всяка страница и попълнен с данните на изпълнителя.
Възложителя не поставя изисквания относно икономическото и финансово състояние на участника !!!
Възложителя не поставя изисквания относно икономическото и финансово състояние на участника.
Участникът в процедурата трябва да има опит в доставката на резервни части и материали за ремонт на автобуси и/или друга тежка автомобилна техника, сходни с предмета на настоящата поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, исканите документи за съответствие с критериите за подбор поставени от възложителя се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си. Кандидатът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на това, като трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Участникът трябва да е изпълнил поне три доставки еднакви или ,,сходни”* с предмета на настоящата поръчка през последните 3 (три) години (2013г., 2014г. и 2015г.) считано от датата на подаване на офертата си и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, като доставките следва да са към трима различни потребители, за всяка от обособените позиции за които кадидатства. * Забележка: Под доставки ,,сходни” с предмета на настоящата поръчка. Възложителя ще приеме, както следва: За обособени позиции № 1,2 и 3 – доставка на различни резервни части за автобуси, автомобили и друга автомобилна техника; За обособена позиция № 4 – доставка на различни видове лагери за тролейбуси, автобуси, трамваи и др. автомобили; За обособена позиция № 5 – доставка на семеринги за автобуси, автомобили и др. автомобилна техника; За обособена позиция № 6 – доставка на различни видове ремъци за тролейбуси, автобуси и др. автомобили; За обособена позиция № 7 – доставка на бои и спомагателно оборудване за бояджийно на автосервизи и бояджийски цехове; За обособена позиция № 8 – доставка на крепежни елементи; За обособена позиция № 9 – доставка на метални профили. Изискването за извършени поне три доставки се доказва с представяне на Списък на доставки еднакви или ,,сходни” с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на по-даване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, като Списъкът трябва да съдържа информация относно предмета на доставките (описание на доставките), стойност, дати или период на изпълнение, получател, лицето и данни за контакт, качеството, в което доставката е изпълнена. Посочените в списъка доставки към поне трима различни потребители, следва да бъдат придружени от доказателства за извършената доставка, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. В случаите, в които Участникът е участвал в обединение или като подизпълнител се описва само тази част от дейностите и съответната стойност, които Участникът сам е изпълнил, като се представя и съответно доказателство за това.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
По банков път или в брой в касата на "Градски транспорт" ЕАД Варна. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на "Градски транспорт" ЕАД Варна са следните: Банка Райфайзенбанк, IBAN: BG91RZBB91551064189217 BIC: RZBB9155.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Административната сграда на Градски транспорт ЕАД, гр. Варна, ул. Тролейна № 48
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност. За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно. За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП
13.04.2016 г.
Изисква се доставка на резервни части и материали за ремонт на автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на резервните части и материали за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
Изисква се доставка на резервни части и материали за ремонт на автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на резервните части и материали за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
Изисква се доставка на резервни части и материали за ремонт на автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на резервните части и материали за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
Изисква се доставка на резервни части - лагери, за ремонт на автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на резервните части и материали за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
Изисква се доставка на резервни части - семеринги за ремонт на автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на резервните части и материали за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
Изисква се доставка на резервни части - ремъци за автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на резервните части за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
Изисква се доставка на материали и консумативи за ремонт (боядисване) на автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на материалите и консумативите за ремонт (боядисване) на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
Изисква се доставка на материали и консумативи за ремонт на автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на материалите и консумативите за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.
Изисква се доставка на материали - метални профили, за ремонт на автобуси, франко склада на Възложителя - „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна, определени по артикули, като доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя, съгласно неговите нужди.
34300000
Описание:
Асортимента на материалите за ремонт на автобусната техника на Градски транспорт ЕАД, които следва да бъдат доставени са посочени в техническите спецификации - приложение към тръжната документация, за всяка една обособена позиция по отделно.