00530-2016-0036
Технически редакции | ||
13.04.2016 10:14 ч. : | 13/04/2016 09:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.04.2016 10:14 ч. : | 13/04/2016 09:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, За: Н. Няголова, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 360426, E-mail: n.nyagolova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Място/места за контакт: ТД на НАП ВарнаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2935.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции” Обособена позиция № 1 „Денонощна физическа охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 2 „Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 3 „Физическа невъоръжена охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на сградите на офис за обслужване Разград при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 4 „Денонощна физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административната и обслужваща сгради на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 5 „Физическа невъоръжена охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административната сграда на офис за обслужване Силистра при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 6 „Денонощна физическа охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис за обслужване Търговище при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 7 „Физическа невъоръжена охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Шумен при ТД на НАП Варна”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции” Обособена позиция № 1 „Денонощна физическа охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 2 „Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 3 „Физическа невъоръжена охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на сградите на офис за обслужване Разград при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 4 „Денонощна физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административната и обслужваща сгради на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 5 „Физическа невъоръжена охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административната сграда на офис за обслужване Силистра при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 6 „Денонощна физическа охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис за обслужване Търговище при ТД на НАП Варна”; Обособена позиция № 7 „Физическа невъоръжена охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Шумен при ТД на НАП Варна”. Срок на изпълнение на поръчката: Поръчката се възлага за срок от 24 месеца - 01.01.2017 г. - 31.12.2018 г. Началната дата на изпълнение на договора е датата, следваща датата на прекратяване на действащия към момента договор със същия предмет, но не по-късно от 01.01.2017г, за което възложителят уведомява писмено изпълнителя.
79713000, 79711000, 50340000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Максималната допустима стойност общо за цялата поръчка е в размер на 395 200.00 лв. без ДДС, като по обособени позиции е както следва: Максимално допустимата стойност за ТД на НАП Варна – 100 300.00 лв. без ДДС; Максимално допустимата стойност за офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна – 26 500.00 лв. без ДДС; Максимално допустимата стойност за офис за обслужване Разград при ТД на НАП Варна – 19 900.00 лв. без ДДС; Максимално допустимата стойност за офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна – 121 300.00 лв. без ДДС; Максимално допустимата стойност за офис за обслужване Силистра при ТД на НАП Варна – 17 800.00 лв. без ДДС; Максимално допустимата стойност за офис за обслужване Търговище при ТД на НАП Варна – 61 500.00 лв. без ДДС; Максимално допустимата стойност за офис за обслужване Шумен при ТД на НАП Варна – 47 900.00 лв. без ДДС.
НЕ
НЕ
01.01.2017 г.
31.12.2018 г.
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесена/и гаранция/и за участие в обществена поръчка по съответната обособена/и позиция/и, за която/ито се подава оферта, както следва: За обособена позиция № 1 - 1003,00 лв. /хиляда и три лева/, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позциция № 1 в размер на 100 300,00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 2 - 265,00 лв. /двеста шестдесет и пет лева/, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позциция № 2 в размер на 26 500,00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 3 - 199,00 лв. /сто деветдесет и девет лева/, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позциция № 3 в размер на 19 900,00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 4 - 1 213,00 лв. /хиляда двеста и тринадесет лева/, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позциция № 4 в размер на 121 300,00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 5 - 178,00 лв. /сто седемдесет и осем лева/, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позциция № 5 в размер на 17 800,00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 6 - 615,00 лв. /шестстотин и петнадесет лева/, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позциция № 6 в размер на 61 500,00 лв. без ДДС. За обособена позиция № 7 - 479,00 лв. /четиристотин седемдесет и девет лева/, представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позциция № 7 в размер на 47 900,00 лв. без ДДС. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП Варна: IBAN BG39 IORT 7377 3300 3650 03, BIC: IORTBGSF, „Инвестбанк” АД-Варна. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата – 150 (сто и петдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му, както следва: - по обособена позиция № 1 – 5 % от общата стойност на договора без ДДС; - по обособена позиция № 2 – 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС; - по обособена позиция № 3 – 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС; - по обособена позиция № 4 – 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС; - по обособена позиция № 5 – 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС; - по обособена позиция № 6 – 5 % от общата стойност на договора без ДДС; - по обособена позиция № 7 – 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор под формата на парична сума, преведена по посочената по-горе банкова сметка, или банкова гаранция. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора по съответната обособена позиция, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.
Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне в отдел „Бюджет и финанси“ при ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване при ТД на НАП Варна на следните документи: протокол за извършен техничeски преглед на СОТ, собственост на възложителя, протокол за извършен ремонт /ако има такъв/, придружен с копие на фактурите за доставка на вложените части и фактурата за извършената услуга през предходния календарен месец. Фактурата се издава на името на ТД на НАП Варна и се подписва от определените координатори по изпълнение на договорите за ТД на НАП Варна и съответните офиси при ТД на НАП Варна, до пет дни от извършване на услугата. Когато периодът е по-малък от 1 (един) месец, се заплаща пропорционална част от месечната вноска. В случай че, първият или последният месец от изпълнението е непълен, размерът на вноската за този месец се изчислява пропорционално на база календарни дни за съответния месец. Стойността на вложените резервни части, с изключение на тези, посочени в изисквания за изпълнението, се заплащат от възложителя по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от изпълнителя, което се доказва с прилагане на копие от фактурата за закупуването им. Резервните части, посочени в изисквания за изпълнението, се заплащат от възложителя по посочените цени в „Оферта – предлагана цена” за срока на действие на договора.
НЕ
Необходими документи, които участникът трябва да представи за участие: 1. Представяне на участника (съгласно приложен образец), включващо: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела на участие в проценти от стойността на поръчката, която ще осъществява всеки от подизпълнителите. 1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно приложен образец). Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на б. „е” на т. 1), ал. 2, т. 1, т. 2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на юридически лица, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на б. „е” на т. 1), ал. 2, т. 1, т. 2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението, води до отстраняване на участника от процедурата. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал. 2, т. 1, т. 2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП, участникът подава една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. 2. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложен образец). 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП (съгласно приложен образец). Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие. 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. (съгласно приложен образец) Декларацията се подписва от лицата, които представляват участника по актуална търговска регистрация, от представляващите подизпълнителите лица, както и от всяко от лицата представляващи членовете на обединението; 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец). 6. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (съгласно приложен образец). 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (съгласно приложен образец). 8. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата по съответната обособена позиция, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума по съответната обособена позиция, внесена по банкова сметка на възложителя. 9. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията, посочени в раздел ІІІ.2.3. 10. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. /текстът продължава в раздел VI.3/
няма
няма
1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство на извършената услуга. Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец /приложение № 3.1-списък на изпълнени услуги/ и се представя поотделно за всяка обособена позиция. 2. Списък с посочване местонахождението на специализираните диспечерски оперативни центрове за комуникация и координация с охраняваните обекти и мобилните патрули с осигурено 24/двадесет и четири/ часово дежурство, които участникът ще ползва при изпълнение на поръчката. Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец /приложение № 3.2-списък на специализираните диспечерски оперативни центрове/ и следва да бъде подписан от лицето, което представлява участника, като се представя в един екземпляр при наличие на централизиран диспечерски център с обхват територията на градовете за обособените позиции, за които се участва. 3. Списък на патрулните автомобили, снабдени с GPS за следене и позициониране на автопатрулните екипи в реално време и архивиране на записите в срок от 1 месеца. Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец /приложение № 3.3-списък на патрулните автомобили/ и и следва да бъде подписан от лицето, което представлява участника, като се представя в един екземпляр, независимо от обособените позиции, за които се участва. 4. Декларация с описание на вида и техническите параметри на сигнално-охранителната техника, с която участникът предлага да осъществява дейността по охрана на всеки от обектите по съответните обособени позиции, за които това се изисква /свободен текст/: Обособена позиция № 1-за охрана на обектите със СОТ по т. 3 от пълното описание на предмета на поръчката; Обособена позиция № 2-за охрана на обектите със СОТ по т. 3 от пълното описание на предмета на поръчката; Обособена позиция № 3-за охрана на обектите със СОТ по т. 4 от пълното описание на предмета на поръчката; Обособена позиция № 4-за охрана на обектите със СОТ по т. 5 от пълното описание на предмета на поръчката; Обособена позиция № 6-за охрана на обектите със СОТ по т. 3 от пълното описание на предмета на поръчката; Обособена позиция № 7-за охрана на обектите със СОТ по т. 6 и т. 7 от пълното описание на предмета на поръчката. Декларацията следва да бъде подписана от лицето, което представлява участника и се представя за всяка от обособените позиции, за които се участва, с изключение на обособена позиция № 5. 5. Списък на техническите лица /сервизни специалисти/, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец /приложение № 3.4-списък на лицата/. Списъкът следва да бъде подписан от лицето, което представлява участника и се представя поотделно за всяка обособена позиция, за които се участва.
1. Участникът да е изпълнил поне три услуги по охрана, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години до датата на подаване на офертата, за които е представил доказателство за извършената услуга. Доказателствата за извършената услуга се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Участникът да разполага с минимум 1/един/ специализиран диспечерски оперативен център с 24 часово дежурство за комуникация и координация с oхраняваните обекти и мобилните патрули, с обхват територията на съответните градове за обособените позиции, за която се участва /за обособени позиции № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6 и № 7/. В случай, че участникът разполага със собствен диспечерски център, следва към декларацията със списъка да приложи заверено копие от нотариалния акт за собственост на базата. В случай, че участникът не разполага със собствен диспечерски център, съгласно чл.51а от ЗОП може да използва ресурсите на други физически или юридически лица, при условие, че докаже, че има на разположение тези ресурси, за което трябва да представи писмени доказателства /напр. копие от договор, заверен с гриф “Вярно с оригинала”, сключен между него и физическо или юридическо лице, с който на участника се предоставя право на ползване/. 3. Участникът да разполага с минимум 1/един/ патрулен автомобил, снабден с GPS за следене и позициониране, на територията на съответния град за всяка от обособените позиции, за която се участва / за обособени позиции № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7/. 4. Участникът следва да осигури за всеки от посочените обекти от съответните обособени позиции, за които участва, сигнално-охранителна техника /СОТ/, чрез която да извърши дейността по охрана, отговаряща на български или еквивалентно на международни и европейски стандарти. 5. Участникът да разполага с минимум 2 /две/ технически лица /сервизни специалисти/, притежаващи съответното образование, професионална квалификация и професионален опит, които ще извършват дейностите по изпълнение на поръчката за обособени позиции № 2, № 3, № 4, № 5 и № 7. Забележка: В случай, че участник в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите по т. 9 от настоящия раздел се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя минималните изисквания по т. 9. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. Забележка: Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на хартиен носител, на всяко лице поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В този случай лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Документацията за участие в откритата процедура може да се получи и в деловодството на ТД на НАП Варна гр. Варна бул. "Осми Приморски полк" 128, ет.1, стая 114, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа в срок до 12.05.2016 г. включително, срещу представен документ за преведени по банков път 5.71 лева (пет лева и седемдесет и една стотинки) с ДДС по банкова сметка на ТД на НАП Варна: IBAN: BG05 IORT 7377 3100 3650 01, BIC: IORTBGSF, Инвестбанк АД.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
Сградата на ТД на НАП Варна - гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, ет. 2, зала 205
При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени предствители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на нАП Варна. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник- лична карта и надлежно пълномощно. За представители на средствата за масово осведомяване- лична карта и документ удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия. За всички други лица - лична карта.
НЕ
НЕ
продължение от т. III.2.1 Забележка: Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. 11. Заверено копие на валиден лиценз за извършване на охранителна дейност в съответствие с изискванията на Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/ или на документ, даващ право на участника да извършва охранителна дейност на основание Закона за министерството на вътрешните работи /ЗМВР/, с обхват на територията на обособената позиция, за която участва. 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция №….. /попълва се образеца за обособената позиция, за която се участва/, включващо и срок за изпълнение (съгласно приложен образец), заедно с Проект на план за организация на дейността по охрана на обектите(за всички позиции с изкл. на обос. поз-я №2), вкл. и декларация по чл. 33, ал. 4, ако е приложимо. 13. Ценово предложение по обособена позиция №…. /попълва се образеца на предлагана цена за обособената позиция, за която се участва/, съгласно чл. 57, ал. 2, т. 3 от ЗОП (съгласно приложен образец). 14. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2, т. 4 от настоящия раздел и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. и 1.2. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т. 1.3, 3, 4, 5, 6, 9 и 11 от настоящия раздел и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. Документите по т. 9 и т. 11 се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. При участници обединения, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. *В случай на законодателна и/или административна и/или структурно – организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на възложителя НАП, процедурата се продължава и договорът за изпълнение се сключва от ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящото структурно звено и който ще бъде упълномощен да осъществява функциите на възложител за реализиране на обекта на общественатапоръчка, катовсички действия, извършени от участниците и възложителя до момента на промяната, запазват валидността си.*Националната агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, „Профил на купувача”, "Открити процедури".Участниците, които са ползвали предоставената по електронен път документация, не са длъжни да заплащат цената й.Предоставянето на документ за закупена документация, не е условие за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка.*В случай на предоставяне за управление на нови сгради, Възложителят има право да възложи услуги по тяхната охрана, при спазване на предпоставките и реда на чл. 90 и сл. от ЗОП, при условията на настоящата документация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.
13.04.2016 г.
1. Физическа въоръжена охрана от 1 пост на административната сграда, находяща се в гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128, чрез непрекъснато, денонощно oбслужване на система за контрол на достъп и охрана, тип „Коникс”, сигнално охранителна техника и система за видеонаблюдение, монтирани в сградата и подстъпите към нея; 2. Физическа невъоръжена охрана, чрез контролно-пропускателен режим в сградата и паркингите от 4 поста, през работните дни от 08:30 часа до 17:30 часа; 3. Денонощна охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, собственост на изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на обекти в административните сгради, находящи се на адрес: гр. Варна, ул. „Самарско знаме” № 1, 3, 5, бл. 1а, вх. 1, ет.1; вх. 3, ет. 1; вх. 5, ет. 1; гр. Варна, кв. ”Аспарухово”, ж.к. „Дружба” бл.11, вх. „А”; гр. Варна, район „Владислав Варненчик“, ПЗ „Планова“.
79713000, 79711000
Описание:
Максимално допустимата стойност по тази позиция е в размер на 100 300.00 лв. без ДДС.
Показатели за оценка на офертите по обособена позиция № 1: 1. Обща стойност на охранителната услуга /физическа охрана и охрана със СОТ/ за 1 /един/ месец, без ДДС – 60 точки; 2. Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал – 40 точки.
1.Охрана със сигнално-охранителна техника/СОТ/, тип-радиосистема, собственост на възложителя, от 19:00часа до 07:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 /фронт офис/; 2.Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административната сграда в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7/фронт офис/; 3. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, собственост на изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване от 19:00 часа до 07:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административните сгради, находящи се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 и ул. „Независимост” № 31.
79711000, 50340000
Описание:
Максимално допустимата стойност по тази позиция е в размер на 26 500.00 лв. без ДДС.
Показатели за оценка на офертите по обособена позиция № 2: 1. Обща стойност на охранителната услуга /охрана със СОТ/ за 1 /един/ месец, без ДДС – 60 точки; 2. Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС – 20 точки; 3. Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал – 10 точки. 4. Обща цена на резервните части за СОТ, без ДДС – 10 точки.
1. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост, обслужван от двама охранители, от 08:00 часа до 18:00 часа в работните дни на административната сграда, находяща се в гр. Разград, пл. „Независимост” № 1; 2. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, тип - „GALAXY 500 С 057”, собственост на възложителя, от 18:00 часа до 08:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Разград, пл. „Независимост” № 1. 3. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в триетажна административна сграда в гр. Разград пл. „Независимост” № 1; 4. Денонощна охрана със СОТ, собственост на изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на склад за конфискувани стоки, находящ се в гр. Разград, ЗПЗ, ул. „Черна” № 1.
79713000, 79711000, 50340000
Описание:
Максимално допустимата стойност по тази позиция е в размер на 19 900.00 лв. без ДДС.
Показатели за оценка на офертите по обособена позиция № 3: 1. Обща стойност на охранителната услуга /физическа охрана и охрана със СОТ/ за 1 /един/ месец, без ДДС – 60 точки; 2. Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС – 20 точки; 3. Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал – 10 точки. 4. Обща цена на резервните части за СОТ, без ДДС – 10 точки.
1. Физическа въоръжена охрана от 1 пост в административната сграда, находяща се в гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19, чрез контролно-пропускателен режим, включително контрол на достъпа на клиенти до етажи-втори до пети и денонощно oбслужване на централите за: електронна система за контрол на достъп, сигнално охранителна система тип “Galaxy”, система за видеонаблюдение – DVR-16 камери, пожароизвестителна и други системи, монтирани в административната и обслужващата сграда и подстъпите към тях; 2. Физическа невъоръжена охрана от 1 мобилен пост, чрез контролно-пропускателен режим на входа за клиенти и за фоайето за изчакване към фронт-офисите в административната сграда, през работните дни от 08:30 часа до 17:30 часа; 3. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост на служебен вход /постът е с осигурено помещение в обслужващата сграда/, за контролно-пропускателен режим само за МПС на служители и обслужващи фирми към паркинга през работните дни за времето от 08:00 часа до 18:30 часа; 4. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост на входа към паркинга за клиенти /постът е с осигурено помещение/ за контролно-пропускателен режим, осигуряващ достъп към паркинга само за МПС на клиенти на НАП и охрана на паркинга за клиенти в имота през работните дни за времето от 08:00 часа до 18:30 часа; 5. Денонощна охрана със СОТ, тип радиосистема, собственост на Изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Русе, ул. „Рига” № 1; 6. Денонощна охрана със СОТ, тип проводна линия, собственост на Възложителя, на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Русе ул. „Рига” № 1; 7. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административните сгради, находяще се на адрес: гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19; гр. Русе, ул. „Рига” № 1, собственост на възложителя.
79713000, 79711000, 50340000
Описание:
Максимално допустимата стойност по тази позиция е в размер на 121 300.00 лв. без ДДС.
Показатели за оценка на офертите по обособена позиция № 4: 1. Обща стойност на охранителната услуга /физическа охрана и охрана със СОТ/ за 1 /един/ месец, без ДДС – 60 точки; 2. Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС – 20 точки; 3. Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал – 10 точки. 4. Обща цена на резервните части за СОТ, без ДДС – 10 точки.
1.Физическа невъоръжена охрана от 1 пост в работните дни от 08:00 часа до 18:00 часа на административна сграда, находяща се в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8, с обособени работни помещения, в т.ч. салон за обслужване, банков офис, преддверие, коридори и подземен гараж; 2. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, тип радиосистема, собственост на възложителя, от 18:00 часа до 08:00часа в работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се на адрес: гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8; 3. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административната сграда в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8.
79713000, 79711000, 50340000
Описание:
Максимално допустимата стойност по тази позиция е в размер на 17 800.00 лв. без ДДС.
Показатели за оценка на офертите по обособена позиция № 5: 1. Обща стойност на охранителната услуга /физическа охрана и охрана със СОТ/ за 1 /един/ месец, без ДДС – 60 точки; 2. Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС – 20 точки; 3. Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал – 10 точки. 4. Обща цена на резервните части за СОТ, без ДДС – 10 точки.
1. Физическа въоръжена охрана от 1 пост на административната сграда, находяща се в гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1, чрез непрекъснато, денонощно обслужване на система за контрол на достъп, сигнално охранителна техника и система за видеонаблюдение, монтирани в сградата; 2. Физическа невъоръжена охрана, чрез контролно-пропускателен режим в сградата от 1 пост, през работните дни от 08:30 часа до 17:30 часа; 3. Денонощна охрана със СОТ, собственост на изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на обекти в административните сгради, находящи се на адрес: гр. Търговище, ул. „Христо Ботев”; гр. Търговище, ул. ”П.Р.Славейков” № 45; гр. Търговище, бул. „Митрополит Андрей” № 51.
79713000, 79711000
Описание:
Максимално допустимата стойност по тази позиция е в размер на 61 500.00 лв. без ДДС.
Показатели за оценка на офертите по обособена позиция № 6: 1. Обща стойност на охранителната услуга /физическа охрана и охрана със СОТ/ за 1 /един/ месец, без ДДС – 60 точки; 2. Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал – 40 точки.
1. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост от 07:00 часа до 19:00 часа през работните дни на четириетажна административна сграда, находяща се в гр. Шумен, пл. „Освобождение” № 2; 2. Охрана със СОТ, тип-радиосистема, собственост на възложителя, от 19:00 часа до 07:00 часа в работните дни и денонощно в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Шумен, пл. „Освобождение” № 2-I-ви етаж-12 стаи, II-ри етаж-11 стаи, III-ти етаж-8 стаи, IV-ти етаж-11 стаи и стая № 307 /регистратура по ЗЗКИ/, която е с отделна алармена инсталация; 3. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост от 07:00 часа. до 19:00 часа през работните дни на част от административна сграда, находяща се в гр. Шумен, ул. „Адам Мицкевич” № 1-маза/архив и складови помещения/; 4. Охрана със СОТ, тип-радиосистема, собственост на възложителя, от 19:00 часа до 07:00 часа в работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Шумен, ул. „Адам Мицкеевич” № 1 -маза/архив/, ет.1-стаи от 101 до 112, салон за обслужване на клиенти и коридор; 5. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника /СОТ/, монтирана в административните сгради в гр. Шумен, пл. „Освобождение” № 2 и ул. „Адам Мицкевич” № 1; 6. Охрана със СОТ, собственост на изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване, от 19.00 часа до 07:00 часа в работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находящи се в гр. Шумен, ул. „Цар Иван Александър” № 108, подземен етаж/пасивен архив/ с 4 помещения и коридор и полуподземен етаж/активен архив/ с 2 вход/изхода, с обособени 4 помещения /за персонала, архив, читалня и сървър/; 7. Денонощна охрана със СОТ, собственост на изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Шумен, ул. „Съединение” № 107, етаж. 4, стаи от 401 до 404.
79713000, 79711000, 50340000
Описание:
Максимално допустимата стойност по тази позиция е в размер на 47 900.00 лв. без ДДС.
Показатели за оценка на офертите по обособена позиция № 7: 1. Обща стойност на охранителната услуга /физическа охрана и охрана със СОТ/ за 1 /един/ месец, без ДДС – 60 точки; 2. Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС – 20 точки; 3. Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал – 10 точки. 4. Обща цена на резервните части за СОТ, без ДДС – 10 точки.